sofaaaaaaaaaa

ik eet mee met gezin waar ik bij oppas nu maar geen idee wat er op menu staat voor vandaag gisteren heb ik gekookt kon ik es zelf kiezen wat ik ging eten :mrgreen:

ik heb soep, stokbrood en kippepoten

ow jammie meen je ow ik kom bij jou kun je me blij mee maken mag je de kippenpoten met handen eten bij jullie?

hoe maak je die kippepoten klaar?

oh ik koop gewoon van die gemarineerden. meestal gaat folmer vrijdags even de kroeg in na zijn werk en eten we alleen, dus doe dan makkelijk… maar hij is nu thuis gekomen!!

gezellig dat ie thuis is he , lekker maar nu wee tik nog niet hoe je ze klaar maakt oven of koekepan of braadpan ofzo ?

gewoon in een braadpan

owkee en dan hard op vuur?

ik heb nog nooit gedaan maar lijkt me heerlijk haah moijn moeder deed wel maar in de oven/gril zeg maar

ja gewoon even hoog op he vuur aanbraden en dan zachtjes laten sudderen

owkee

word et velletje dan had of flubberig ?

hoelaat ga je eten ?

lekker zacht velletje

ik ga zo eten

ik houd van hard

ow eet smakelijk vast wij zouden zo ook wel gaan eten , ik word vanzelf geroepen

en wa shet lekker bianca?

jullie kunen snel?

ja lekker bloemkool en vlees geen idee wat maar iig met champignong en gek aardappelen

Ik ga na het feest :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

En kom vanavond later ook niet op kok,want ik ga wat drinken en dan wordt het tikken er niet beter op :lol: :lol: :lol:

veel plezier allemaal :-* :-*

veel plezier schoen

Mag ik heeeeeeeeel even showen? :inlove: :inlove:

Goedenavond iedereen! Hoe is het hier?

hihi wat een lievie :inlove:

Lief he?! Ik vond 'm zo prachtig! Lekker agressief op die eend bijten! :mrgreen:

ja mats is echt cute