sofaaaaaaaaaa

och sneu is dat he kan me de strees indenken van mama

sterkte meis maar ben blij dat met de kleine goed gaat das wel een geluk

jeetje wat een naar verhaal shoe

Ik heb dat gedicht wat in de huiskamer is geplaatst even door gestuurd naar mijn vriendin. Vond vooral dat laatste erg mooi :cry: :cry:

wasje hangt weer lekker buiten te wapperen.

Net even koffie gedronken in de tuin. Heerlijk zeg!!!

Maar Thije wilde nu weer naar binnen toe :shock: :shock: Normaal moet ik gewoon de buitendeur dichtdraaien op een gegeven moment,want het is een echt buitenkind,maar nu dus ineens naar binnen :think:

tegen iets voor 12 Y.ara weer uit school halen.

Ze moest en zou de step mee naar school,want steppen is helemaal in en je moet gewoon een step mee.

Maar ik vind het zonde om met de auto te gaan met dit weer.

Dus step ook maar bij voorop op de fiets gegooid. Wel griezelig de eerste meters,maar toen we eenmaal gingen ging die goed :thumbup: :thumbup:

Want steppen naar school is te ver,das wel jammer

Sophie dus jij lekker kort daggie vandaag? Heerlijk he om zelf te kijken wanneer je weg kan als je werk af is :thumbup:

Ideaal. En zo kan je ook nog even mooi genieten van het zonnetje in jhe tuin :thumbup:

schoen :hug: :hug:

hier word ook veel gestept door 2 meisje in de straat

@schoen wrote:

Sophie dus jij lekker kort daggie vandaag? Heerlijk he om zelf te kijken wanneer je weg kan als je werk af is :thumbup:

Ideaal. En zo kan je ook nog even mooi genieten van het zonnetje in jhe tuin :thumbup:

hihihihi heb geen tuin wel groot balkon :mrgreen:

ga lekker ijsje halen denk ik

lekker ff zondigen

maar zeker genieten van het zonnetje!!!

lekker ijsje

een mooi zonbalkon dus Sophie :wink:

ja en daar ga ik bijna lekker van genieten

dan heb ik weekend :dance: :dance:

en hoe smaakt je ijsje?

nee joh die ga ik straks halen

ze hebben zo’n lekkere winkel met wel 48 smaken

mjammie na het werk fiets ik er ff langs

ga ik lekker in het zonnetje eten :drool:

en vanavond ga ik lekker borrelen met vriendinnetje :dance:

lekker borrelen :thumbup: :thumbup: Lekker zeg.

Pikken jullie dan een terras en barretje of thuis bij vriendin?

En je ijsje heb je nog tegoed dus :lol: :lol: :lol: Dus het word een schepijsje :mrgreen: :mrgreen: Eet smakelijk alvast

wij hebben feest van Erik zijn werk vanavond.

ben benieuwd. On half 8 er zijn met goede wandelschoenen aan en om 9 uur een tappas buffet :drool: :drool:

oh wat leuk zeg, nooit verkeerd zo’n feestje!!! :thumbup:

ja lekker in een cafeetje vanavond lekker bijkletsen enzo…

en ja lekker schepijsje :drool:

volgende week vrijdag heb ik feest van mijn werk :dance:

en wat gaan jullie dan doen??

weet niet is een groot duur hotel hier in leeuwarden en is een feest van 20.00 tot uur of 02.00

maar onze voorzitter van raad van bestuur gaat weg en dus heeft ie een afscheidsfeestje voor medewerkers met partner :mrgreen:

Nou das vast genieten dan. Die grote party`s en leuk ook met de partners mee. Qua afdelingsgebeuren gaan partners nooit mee bij ons. Wel jammer soms :lol: