So You Think You Can Dance!

@D. wrote:

Hadden we nou maar allemaal op Siobhian gestemd :cry:

Ik voel me schuldig :shifty:

Haha ik ook haast ja… arme meid, ze had t echt verdiend!

Heb je wel op iemand anders gestemd? Ik stem eigenlijk altijd alleen bij de finale met dit soort programma’s…

@jet wrote:

en dan Louis eruit… vind ik niet erg

Ik om heel eerlijk te zijn ook niet…

@Stephie wrote:

@jet wrote:
en dan Louis eruit… vind ik niet erg

Ik om heel eerlijk te zijn ook niet…

Ik ook niet… :shifty:

louis had ik wel verwacht.

Ik stem eigenlijk nooit op dit soort programma’s, maar wel heeeeeeel erg

jammer dat Siobban eruit is :frowning: Idd met opgeheven hoofd het scherm

verlaten, en wie weet heeft ze zichzelf hierdoor wel goed in de picture

gezet.

Jim zal er wel inzitten omdat hij in die musical zit waar ze een plek in

kunnen winnen. Een andere reden kan ik ook niet verzinnen eigenlijk :think:

@Affie wrote:

@D. wrote:
Hadden we nou maar allemaal op Siobhian gestemd :cry:

Ik voel me schuldig :shifty:

Haha ik ook haast ja… arme meid, ze had t echt verdiend!

Heb je wel op iemand anders gestemd? Ik stem eigenlijk altijd alleen bij de finale met dit soort programma’s…

Ik stem eigenlijk nooit, je ziet wat ervan komt he :wall:

Louis vind ik niet erg. Prima danser, maar hij heeft me nooit ‘geraakt’.

God, je denkt dat je het leven een beetje door hebt en dan gebeurt dit… ik ben nog steeds in shock :shock:

Terwijl hij wel heel goed was, maar ik had gewoon echt niks met hem…

Ben nog steeds een beetje in shock, maar er zijn vanavond wel meer dingen op tv die mij shocken hahaha.

@Soleil wrote:

@fiep klophout wrote:
@Ellen69 wrote:
Programma nix mis mee… het is de kijker die kiest.

jawel, met het format is dus iets mis. Tenzij je het als programmamaker niet erg vindt dat goed talent niet wint omdat andere dansers toevallig hele massa’s sms-fans hebben.

De bedenker van het programma, Nigel Lithgow, streeft wel degelijk na dat de beste wint, in het origineel zit hij ook in de jury. De format zoals hij hier is, is dus niet zo in het origeneel. Daar heeft de jury tot het laatst het eindoordeel.

dus is het format zoals ze het in nederland hebben niet ok. dus ja: ik vind dit een aanfluiting van het format,meer dan een aanfluiting van het publiek.

(en ik dacht nog toen haar stem-oproep langs kwam: damn, die naam kan toch niemand smsen…misshcien was het wel allemaal de schuld van haar naam, had ze er nog in gezeten als ze Kim had geheten, of evelien…)

d. stem jij wel eens bij dat soort programma’s? ik echt nooit, voel ook echt 0,0 behoefte. kunnen ze nog zo vaak zeggen: stem! komt bij mij niet echt binnen, of echt niet.

@D. wrote:

God, je denkt dat je het leven een beetje door hebt en dan gebeurt dit…

:mrgreen:

@Brigitte wrote:

Stom van mij, maar dat had ik nog helemaal niet bedacht. Dat zal het zijn, hij zit er niet in vanwege zijn deskundig oordeel :roll:

Ik moet bekennen dat ik ook nooit stem…

Meestal komen mijn favorieten met dt soort dingen toch wel in de finale, dus is het niet nodig.

Maar je ziet nu dat het dus ook anders kan gaan…

en ik ben benieuwd of dit nog een staartje krijgt… straks gaat de jury toch nog Evelien eruit halen en Shiobian terug laten komen. Ze hebben al een aantal keren het publiek overstemd :think:

@D. wrote:

@Brigitte wrote:

Stom van mij, maar dat had ik nog helemaal niet bedacht. Dat zal het zijn, hij zit er niet in vanwege zijn deskundig oordeel :roll:

Volgens mij was dat inderdaad een van de redenen. En hij vertelde in het begin dat hij zelf voor deze musicalrol 8 maanden een zeer intensieve danstraining heeft gedaan…

@Stephie wrote:

@D. wrote:
@Brigitte wrote:

Volgens mij was dat inderdaad een van de redenen. En hij vertelde in het begin dat hij zelf voor deze musicalrol 8 maanden een zeer intensieve danstraining heeft gedaan…

ik heb ook wel eens een hele nacht aan een stuk door gedanst, mag ik alsjeblieft de volgende keer in de jury? :angel:

@fiep klophout wrote:

@Stephie wrote:
@D. wrote:
@Brigitte wrote:

ik heb ook wel eens een hele nacht aan een stuk door gedanst, mag ik alsjeblieft de volgende keer in de jury? :angel:

Hahaha, echt exact hetzelfde had ik net getiept… :mrgreen:

Ja hoor Fiep, van mij mag jij. Lijkt me heel verfrissend :mrgreen:

Als je al mijn dans-uren aan elkaar plakt kom ik wel op 8 JAAR intensieve danstraining trouwens, Jim is een amateur :snooty:

Hahahahaha vooruit dan maar. Ik zal RTL mailen, dat er twee uitermate deskundige kokkers heel graag in de jury willen! :thumbup:

Ja goed plan, en dan meteen even een einde maken aan het geneuzel

van Oona over haar danspartners :silenced:

@Brigitte wrote:

Ja goed plan, en dan meteen even een einde maken aan het geneuzel

van Oona over haar danspartners :silenced:

Inderdaad, want daar word je toch ondertussen knettergek van?

er zijn bijna geen Nederlanders meer over nu he…

Dus die Belgen stemmen waarschijnlijk veel meer dan wij nuchtere Hollanders :think: