So You Think You Can Dance!

@jet wrote:

er zijn bijna geen Nederlanders meer over nu he…

Dus die Belgen stemmen waarschijnlijk veel meer dan wij nuchtere Hollanders :think:

Nee joh, die tikken gewoon per ongeluk tegen die rooie knop van ze aan :angel:

jaa dat zal het zijn :mrgreen:

8 jaar? Maar daar maar 18 van! Op mijn 5e gingen de roze schoentjes aan :mrgreen:

Wat een raar moment toen Shiobian eruit ging…en Dennis bleef maar aan der plakken…bij mij gaan de radartjes dan meteen draaien :roll: :lol:

Ik was altijd al fan van Michael, snapte ook niet waarom hij telkens in de DFYL kwam…en Louis z’n hoofd vind ik op een bepaalde manier irritant…dus die ga ik ook niet missen.

Ik vind Dennis trouwens wel leuk hoor, een beetje pit in het verhaal. Elize vond ik echt een drama vorig jaar…en de baas bij RTL kennelijk ook :lol: En dat figuurtje van Ann…tjezus als ik er zo uitzag dan uuhhh…ja, dan wat eigenlijk?..Zag IK er maar zo uit! :mrgreen:

Vond Suzan en Angelo echt prachtig…schitterend. Absoluut de mooiste dans, iig van die show. Ik moet zeggen, het hiphoppen vind ik echt SUPER stoer en geweldig om te zien (damn, hoe dóen die mensen dat?!), maar wat mij betreft zijn dansen zoals die van Angelo en Suzan toch de mooiste. Hiphop ‘raakt’ me niet, en dit wel.

…Goed. Ik ben klaar voor volgende week! :inlove:

Ik ben niet zo’n fan van Ann, ben de enige geloof ik. Ze heeft een goed lichaam hoor, maar vind dr hoofd niet zo… :angel:

@Brigitte wrote:

@jet wrote:
er zijn bijna geen Nederlanders meer over nu he…

Dus die Belgen stemmen waarschijnlijk veel meer dan wij nuchtere Hollanders :think:

Nee joh, die tikken gewoon per ongeluk tegen die rooie knop van ze aan :angel:

ja zie je, een groot complot is het!

(ik zie zelf eigenlijk helemaal niet het verschil tussen belgen en nederlanders, maakt mij echt niet uit waar een danser geboren is, als ie maar kan dansen. Als de laatste 18 allemaal belgen waren geweest, had ik het ook goed gevonden).

ik snap trouwens ook echt de meerwaarde niet van de macht volledig bij het publiek laten. Bij idols snap ik dat nog wel: dan ben je op zoek naar een groot idool, met veel aanhang die allemaal straks zijn/haar plaatjes gaan kopen. Maar hier gaat het toch meer om een goede danser, die straks een eigen carriere gaat hebben, geen persoonlijk product op de markt gaat brengen, heel wslk geen solo voorstellingen gaat geven, dus zo erg op het publiek is dat niet gericht. Een danser wordt groot als ie straks van dansgezelschappen de kans krijgt mee te doen, niet omdat tig gillende meisjes fan van hem zijn. Dus.

Wel cool eigenlijk dat remy er nog in zit, terwijl ie het in eerste instantie niet tot de laatste 18 had geschopt. En ik ben toch wel nieuwsgierig hoever lorenzo het had gebracht als ie niet geblesseerd was geraakt, of ie bv ook overeind zou blijven bij paren-dansen en zo.

Ik ben blij voor Remy! Snap niet op grond waarvan hij niet bij de laatste 18 zat en een Virgil bijv. wel?

Lorenzo had het ver geschopt, al was het maar omdat hij een ENORME fanbase heeft. Of hij het danstechnisch gezien aan had gekund, dat weet ik niet hoor… :think: We gaan het volgend jaar zien…

Is Oona er al uit? 8)

@D. wrote:

Ik ben niet zo’n fan van Ann, ben de enige geloof ik. Ze heeft een goed lichaam hoor, maar vind dr hoofd niet zo… :angel:

Ik ook niet van haar hoofd hoor…ik vind dat stijltje wel leuk voor een keer, maar niet om helemaal ‘door te trekken’. Vind die pony echt niet mooi…gezicht verder niet bijzonder.

Jee, vanavond weer! Ben er alweer helemaal klaar voor…

Zat trouwens te bedenken…he tis best leuk om eens te horen wat er met de oude finalisten gebeurd is…en dan een optreden :mrgreen:

Want idd, de mannen vorig jaar waren veel leuker! En de vrouwen ook trouwens…

Heerlijk, het is weer zondag! :inlove:

Ik volgde het vorig jaar niet zo, omdat ik jeuk krijg van Elize :roll:

Nou wat dat betreft is het wel een dikke verbetering qua presentatie dit

jaar :thumbup:

Ik zou het nog steeds leuk vinden als Michael en Evelien vanavond als

koppel eruit komen, maar aan de andere kant hoop ik dat ik het vanavond

mis en in mijn kraambed lig :pray:

@Brigitte wrote:

Vorig jaar heb ik het gemist omdat ik toen op zondag idd bevallen was. Maandag was ik thuis en hebben we het op bed op de laptop gekeken bij uitzendig gemist :smiley:

Ik vind het weer leuk dit jaar, al ben ik dus niet zo fan van de kleren van die belgische presentatrise

:dance: nog eventjes en ik plof weer op de bank :dance:

@Brigitte wrote:

Jaaa knappe griet deze keer he… wat ziet zij er altijd prachtig uit… dr kleren, haren… helemaal mooi… :inlove:

ik had er toch iets meer mee vorig jaar.

had me er helemaal op verheugd nu en t valt een beetje tegen.

gelukkig is elize eruit want die kon echt niet presenteren maar verder pakt het me niet zo.

was fan van lorenzo misschien daardoor :frowning:

@faizaa wrote:

@Brigitte wrote:

Jaaa knappe griet deze keer he… wat ziet zij er altijd prachtig uit… dr kleren, haren… helemaal mooi… :inlove:

Ja zeker wel, ik wou dat ik zo’n figuur had, dan zou ik ook zulke jurken

aantrekken :inlove:

@janice wrote:

ik had er toch iets meer mee vorig jaar.

had me er helemaal op verheugd nu en t valt een beetje tegen.

gelukkig is elize eruit want die kon echt niet presenteren maar verder pakt het me niet zo.

was fan van lorenzo misschien daardoor :frowning:

Ach volgend jaar kan je weer van Lorenzo genieten :mrgreen:

Ben benieuwd welke knurft er vandaag in de jury zit.

@D. wrote:

:lol: :mrgreen: :lol:

Even in de castlijst van Hairspray kijken? :angel:

Wat ziet Ann er mooi uit trouwens, ook al vind ik haar hoofd ‘niet zo’ (ik citeer mezelf 8) ), ze ziet er vanavond echt goed uit :thumbup:

@Brigitte wrote:

@D. wrote:

:lol: :mrgreen: :lol:

Even in de castlijst van Hairspray kijken? :angel:

:mrgreen: