Snoetenpoetsers vs luierdoekjes

Wat is nou eigenlijk het verschil tussen snoetenpoetsers en luierdoekjes. Kan ik niet gewoon luierdoekjes gebruiken om handjes en gezichtjes te poetsen?? :think:

geen idee

ik vind snoetenpoetsers nog stinken ook

lijkt net bubbelgum

wij poetsen hier gewoon met washandje of met luierdoekjes

ja hoor luierdoekjes werken ook prima, maar ik vind ze wel heerlijk ruiken en gebruik ze voor onderweg, ideaal.

Thuis gaat er ook gewoon een washand overheen :smiley:

grappig dat ik deze vraag nu lees: heb het mezelf ook afgevraagd. heb toen voor mezelf maar bedacht dat dit gewoon weer een marketing iets was, voor snoetenpoetsers kunnen ze dan weer meer vragen, want leuker kleurtje, leuker doosje, enz…

als ik de reacties zo lees, denk ik eigenlijk ook nog steeds dat dat zo is.

Of is er toch een verschil???

groetjes,

Louise

Ik doe het ook gewoon met de doekjes voor de vbillen…ik hpou juist niet zo van die mierzoete lucht.

Dus de Natusandoekjes of andere sensitive/parfumloze doekjes zijn :thumbup:

Ik gebruik ook gewoon de billendoekjes en geen snoeterpoetsen! Goeie vraag, vroeg het mij ook al af haha!

En verder gewoon de washand door Sam zijn snuit!! :mrgreen:

Toetenvegers zijn milder dan billendoekjes omdat de huid van het gezicht en gevoeliger is dan die van de billen.

Ik vind het ideaal! Die rode vlekken van tomaat enzo krijg ik er lastig uit met wassen als ik een monddoekje of washand gebruik! :wink:

sommige snoetenpoetsers ruiken bovendien niet alleen zoet, maar smaken ook zo, Natusan billendoekjes zijn erg bitter, maar zwitsal snoetenpoetsers lekker zoet. Bovendien als ik zelf mijn mond afveeg met een billendoekje dan brand dat een beetje, terwijl ik daar met een snoetenpoetser geen last van heb…

De enige manier om bij jezelf na te gaan of het je waard is, is zelf even testen dus…

hoi

hier gebruiken wij ook alleen billendoekjes voor het gezicht en handjes, wij hebben zwitsal sensitive.

Ik heb pampers sensitive billendoekjes en daar staat al op dat je het voor de handjes enzo kan gebruiken. Ik weet niet of dat met alle billendoekjes zo is.

Zijn Snoetenpoetsers niet gewoon erg commercieel? Hier worden ook gewoon de luierdoekjes gebruikt voor gezicht en handen. Lara vind die ook erg lekker :think: :mrgreen:

Oké picture this :mrgreen: Ik zit hier mezelf nu om het gezicht te vegen met een luierdoekje, een hema sensitive

Uitkomst: branden doet het niet echt maar heeft idd een erg bittere smaak :? Mmmm :think: Nu weet ik het niet meer hoor, ik weiger eigenlijk 2 keer zoveel te betalen voor die snoetepoetsters en Niek heeft er nog nooit over geklaagd :think: Zal straks eens een ander merk proberen, heb nog Natusan en DA eigen merk liggen :mrgreen:

Ik gebruik ook gewoon de lotion doekjes van de Hema (ze heten geen billendoekjes :wink: ) en gebruik ze voor de billen, maar dus ook voor de handjes en de snoetjes.

Enne ze hoeven toch niet in de mond :think:

Nog nooit geklaagd hier door de meisjes, en ik vind ze ideaal :thumbup:

Groetjes Alex

Ik gebruik meestal luierdoekjes, ook voor het snoetenpoetsen dus! :mrgreen:

M’n schoonmoeder gebruikt heel consequent aparte doekjes… die zegt dat de billendoekjes vetter zijn… maar dat vind ik geen belemmering eigenlijk. Ik haal er ook mijn eigen make-up mee weg! :mrgreen:

Oh… en wat betreft merk zijn we niet zo honkvast. Van Zwitsal tot AH huismerk :smiley:

Huggies heeft ook parfumloze…die zijn echt top ook voor de toet hoor!

En ik test hier idd ook zelf werd dus helemaaaaaal gek na zo een snoetenpoetser…die lucht :sick:

Sensitive doekjes zijn vaak wel top ook voor de toet!

Ik gebruik ook lotiondoekjes voor zowel de billen als de toet. Alleen de speciale billendoekjes van zwitsal, (daar zit ook zink in geloof ik) gebruik ik niet voor de toet, ben dan bang dat ie zink binnen krijgt.

Hier nature babycare doekjes, die ruiken nergens naar :thumbup:

Maar mijn nieuwe voornemen is om voor de snoet een gewoon washandje met water te gebruiken, en vanavond voor het eerst gedaan en ging ook prima :smiley:

ik gebruik de zwitsel doekjes, die heb ik eerst zelf uitgeprobeerd, gaat prima, geen irritatie hier. Soms gebruik is afwisselend de oliedoekjes van zwitsal, vindt ik eigenlijk nog beter, hoewel ze wel duurder zijn, verzorgen ze beter op de wangen

liefs, Niene

Als het om de prijs gaat… Ik heb vanmiddag bij de wibra 3 pakjes met doekjes voor handjes/gezichtje gekocht voor 1,50 :mrgreen:

Moet ze alleen nog even zelf uitproberen, heb zelf een gevoelige en snel geïrriteerde huid, dus als ik er geen last van heb zal Sem dat ws ook niet hebben. Heb al wel even geroken, ze stinken niet, ruiken wel zoetig.