ik gebruik gewoon washandjes voor het afvegen van hun gezicht en droog ze daarna goed af omdat ze anders weer plekjes krijgen (mijn kids dan)
snoetepoeters is voor mij echt iets dat ik gratis heb gekregen en voor vakanties of uitjes gebruikt
Ohw, ik gebruik wel snoetenpoetsers. Naja, toetenvegers heet het van de ah. Het is inderdaad wel wat duurder, maar ik koop het meestal in de aanbieding 1+1.
Voor de billen gebruik is zwitsaldoekjes, maar niet voor d’r gezichtje. Als ik Anouk d’r mond afveeg, ga ik toch ook over de lippen :roll: . Zou het zelf ook niet lekker vinden, zo’n zwitsal smaakje in mn mond… :sick: alhoewel het heerlijk ruikt hoor…
Ik gebruikte ook altijd gewoon billendoekjes voor het gezichtje (alleen om even snel wat weg te halen, want verder worden hier ook gewoon washanden gebruikt), maar mijn vriend heeft laatst onze weekboodschappen gedaan met als resultaat dat we nu ook snoetenpoetsers hebben 8)
Oja! Het is wel zo dat de billendoekjes erg veel zeer doen aan je neus als je verkouden bent. Ik haalde altijd snot van Julien weg met die dingen, maar toen ik het een keer zelf gebruikte bij een verkoudheid merkte ik pas hoe erg dat prikt :oops:
Dat doen we nu dus met tissues (er staat standaard een doos Tissues van de Aldi in de huiskamer)
Wij gebruiken de stoetenpoetsers van C1000, werken ook prima en ruiken volgens mij iets minder sterk dan Zwitsal. Voor de billen heb ik wel Zwitsal en die koop ik altijd in de aanbieding (6 pakken voor pm. 10 euro)
Keukenrol met een beetje water. Of een washandje als het erg is. Een enkele keer billendoekjes, maar liever niet.
Gewoon een washandje ook hier… Een enkele keer, als we op stap zijn een lotiondoekje voor de billetjes, maar die lucht associeer ik eigenlijk met poep :sick:, niet echt lekker dus.
Die snoetenpoetsers idd een keer gekregen, maar die vond ik echt heel erg vies ruiken!! Die koop ik echt helemaal nooit.
Heb 1x snoetenpoetsers gehaald. Vond ze en heel erg prijzig en MEGA stinken :sick: Bah, wat een lucht. Nu gewoon een washandje voor haar toetje, en als ze soms wat laat lekken snel een billendoekje.