Sneller zwanger van de tweede?

eerste keer 6/7 maanden, tweede keer meteen raak.



mijn tante liet de natuur haar gang gaan en was na 12 jaar nog niet zwanger. Toen raakte ze wel zwanger en na die zwangerschap zei de gyn dat ze aan anticonceptie moest denken, want als het één keer raak was geweest, ging het een tweede keer vaak veel sneller.

Dat had ook te maken met de ‘klik’ tussen het lichaam van de moeder en dat van de vader. Of zoiets…

@lena3 wrote:

Dat had ook te maken met de ‘klik’ tussen het lichaam van de moeder en dat van de vader. Of zoiets…




Vandaar… die “klik” bij ons zit wel goed… verklaard ook waarom ik zo snel zwanger raak…(volgende keer dan maar blijven zitten)

Bij de eerste heeft het 9 maanden geduurd voordat ik een positieve test in handen had. Dat waren overigens slechts 5 rondes :frowning:



Na Jelte* wilde we zo ontzettend graag weer zwanger worden. Ditmaal iets regelmatige cyclus en de 3e ronde was het raak, overigens wel getemperatuurd om mijn ei te spotten.



Nu hadden we zoiets van het mag, we zien wel. :think: (nog steeds of weer erg onregelmatig) Ik geloof dat dit pas mijn eerste ronde is, daar bij het ok sein mijn ei toen volgens mij al was geweest. Of maak er anderhalve ronde van :mrgreen:

Dit had ik dus echt niet verwacht. :shock: Maar ben uiteraard, dolblij :dance:



:-* Liefs, Evelien

Saba duurde ruim 2,5 jaar… Tosca… uh, volgens mij de 2e keer sex na de bevalling (duurde even voordat er weer sex was) en dus vrij snel.

Bij lente duurde het eerst twee maanden voor ik ongesteld werd na het stoppen met de pil, en toen de derde ronde raak.



Bij lola was ik meteen na 28 dagen ongesteld, en daarna in de vierde ronde raak.



Tweede keer duurde dus langer eigenlijk qua ronde’s, maar qua maanden was het hetzelfde.



(beide in de maand dat ik stopte met de pil ook bevallen een jaar later,

lente stopte ik eind december 04 en was uitgerekend 4 dec 05, bij lola stopte ik eind juli 07 en was uitgerekend 15 juli 08)

Ja, sneller zwanger van de 2e maar dat was omdat ik sneller naar de gyn ben gestapt voor hulp. We wisten al dat het zonder hulp niet kon.

Hier helaas langer :cry:



Bij Kate bijd e 2de ronde prijs.

En nu zijn we al bezig sinds Maart/April en nog niks.



Groeten

Isle

Ik bij beide direct zwanger. En beide ook direct na een pil cyclus… :oops: :mrgreen:

Van Jimmy zwanger terwijl ik de pil slikte :shock: :inlove:

Dus omdat wij dachten supervruchtbaar te zijn :wink: pas met de pil gestopt toen we echt

voor een tweede kindje wilden gaan…duurde het anderhalf jaar :?

Dokter vermoedt pcos, ik ben in die anderhalf jaar maar 4 keer ongesteld geweest.

Jimmy was dus echt een wondertje!



De eertse was dus duidelijker sneller dan de tweede :lol:

1ste zwangerschap 1e ronde



2de zwangerschap 1e ronde



3de zwangerschap bija 1,5 jaar had bleek in de zwangerschap cyste op mijn linker eierstok zitten



4de zwangerschap 1e ronde met een eierstok minder :mrgreen:

Ik was na 6 maanden de eerste keer zwanger (werd een miskraam). Daarna duurde het 1,5 jaar waarin we 5 keer een IUI poging hadden voor ik zwanger werd van ons dochtertje. Nu zijn we al weer ruim 13 maanden bezig om zwanger te worden en beginnen nu met de tweede IUI…



Tweede zwangerschap duurde hier dus duidelijk veel langer… Ben benieuwd hoe lang een derde zwangerschap nog op zich laat wachten :roll:

Ja … ik word al zwanger als ie naar me kijkt na de eerste :wink:



Dus nu nummer 2 er is en ons gezinnetje compleet is … hakketakkie weg met het zakkie :mrgreen:

Bij de eerste 2 maanden en bij de tweede eigenlijk ook, ik had net voor de tweede keer menstruatie gehad (na 9 maanden BV) toen was het gelijk raak !!

Eerste zwangerschap 3 maanden, maar eindigde in een ma

Tweede zwangerschap 5 maanden en resulteerde in Rhodé :wink:

En met Amélie was het een welkome verassing :inlove: We hadden net gezegd dat ik nog 1 keer ongesteld zou worden, en dan zouden we er weer voor gaan, maar ik werd gewoon nooit ongesteld :mrgreen:

de 1ste na 4 maanden maar werd een mk

de 2de na 5 maanden maar werd een ma

maar de 3de na 1x en werd een prachtig dochtertje :inlove: 3x bleek scheepsrecht te zijn :slight_smile:

De eerste de eerste ronde,

de tweede de tweede ronde…



(de derde de derde ronde? :lol: )

de 2e duurde 3 jaar…

@Isle wrote:

Hier helaas langer :cry:



Bij Kate bijd e 2de ronde prijs.

En nu zijn we al bezig sinds Maart/April en nog niks.



Groeten

Isle


ik voel met je mee :hug:

De eerste na 17 rondes en de tweeling na ronde 18.

de eerste in ronde 3

de tweede in ronde 1