Sneller zwanger van de tweede?

Bij de eerste was 3x scheepsrecht :mrgreen: maar nu zijn we al weer in ronde 4, en ik ben bang dat we er nog niet zijn… Heb namelijk een lange cyclus en weet dus niet zeker of ik wel of niet een eisprong heb. Vanaf volgende ronde aan de ovulatietest(voor de zekerheid). Moet er wel bij zeggen dat ik tot 4 weken geleden nog bv gaf(dag en nacht) dus wie weet moest mijn lijf eerst weer op gang komen :wink:

@Vicky wrote:

Bij Kaylee meteen zwanger, bij Jayden na 5 maanden. Hier dus langer over de tweede gedaan.


Zelfde tijden als bij Vicky :mrgreen:

Bij allebei duurde het een half jaar. (zelfde periode begonnen, ik was dan ook op Mischa z’n 2e verjaardag uitgerekend, haha)

1e zwangerschap (MA) was het binnen 3 maanden raak

2e zwangerschap (Lucas) was binnen 3 maanden raak

3e zwangerschap (Pepijn) was in 1x raak

4e zwangerschap (Merlijn) was ook in 1 maand raak, we waren eigenlijk nog niet voor het eggie “bezig” .

bij Youri was het de eerste keer raak!



bij Tara hebben we er bijna anderhalf jaar over gedaan.

Bij mijn eerste Clomid gebruikt omdat ik geen eisprong had (totaal een jaar na het stoppen met de pil geduurd). Daarna geen anticonceptie gebruikt en toen de bv een beetje minder werd ben ik 1x ongesteld geweest en daarna direct weer zwanger.

@cathyanne wrote:

Bij de 1e was het meteen raak, en bij de 2e na 2 maanden.




bij mij precies hetzelfde :mrgreen:

Bij de eerste zwangerschap in de 3e ronde zwanger geraakt.

Bij de tweede zwangerschap in één keer raak (dit werd een mk)

Nu gaan we aan de derde ronde beginnnen. Ik kan dus niet goed zeggen of ik bij volgende zwangerschappen sneller zwanger ben geraakt of niet. Ja en nee dus…

bij mij alle zwangerschappen even snel zwanger :inlove: 3 x zwanger de eerste maand meteen aangeteld , ik was er dol gelukkig mee dat ik snel zwanger word , als ik andere zie die dat geluk niet hebben , vreselijk lijkt me dat :cry:

Wow, het lijkt toch wel aardig op te gaan, dat het bij een tweede vaak sneller gaat. Bij onszelf was het eerste kindje de vierde maand raak, tweede kindje zijn we nog niet aan begonnen… :wink:

Ik vind het wel interessant om dit van anderen te lezen, dus dames: keep 'em coming! :mrgreen:

De pil werkt niet voor mij, maar dat wist ik niet. De eerste maand zonder rubbertjes, maar met correct pil gebruik zwanger. Dus eigenlijk in een keer.



Deze keer ook gelijk de eerste poging zwanger :slight_smile:



Ik heb dus het geluk vruchtbaar te zijn. Het lijkt me vreselijk als je er heel lang op moet wachten. Ik heb ook echt respect voor de mensen die dat moeten en dan nog een keer allerlei behandelingen moeten ondergaan.



Liefs Suzanne

Bij Nynke waren we na 4 maanden zwanger, waarvan we de eerste 3 maanden bij mijn schoonouders hebben gewoond… dus ja, moet ik die meetellen?? :mrgreen:



Bij de tweede zwangerschap direct na het verwijderen van het spiraal weer zwanger. Dit eindigde in een MK. Na de MK, direct weer zwanger… ook weer een MK. Nu nemen we even een tijdje rust… een eventuele derde MK zo snel achter elkaar, kan ik niet aan. (is natuurlijk niet gezegd dat het een volgende keer weer mis gaat, maar heb lichamelijk en geestelijk even rust nodig nu)

aangezien de eerste 2 kids door ivf/icsi op de werled zijn gekomen, ga ik maat uit van iris en dat heeft dan na de geboorte van thomas 10 maanden geduurd

Beide keren meteen raak, hier dus ook een geluksvogel.



Beide keren 1 “normale” menstruatie afgewacht en toen er voor gegaan.

Bij Yara meteen eerste keer raak.

Toen we voor een tweede gingen meteen weer raak,helaas werd het een mk met 11 weken.

Gelijk daarna meteen weer zwanger en daar was onze Thije.

Bij de eerste heb ik 30-8 spiraal laten weghalen, 1x ongesteld geweest daarna zwanger



Nu mei besloten ervoor te gaan, maar dat was al op het einde van de vruchtbare dagen… Dus Juni gingen we er helemaal voor en zwanger…

Joas ruim 2 jaar (waarvan het laatste jaar seriouzer te werk gegaan).



Elias…3 maanden…



Dus…sneller van de 2e…

Van Esmee was ik zwanger na 9 maanden en van Emma na 3 maanden, 2e keer dus sneller.

Bij beide kindjes meteen zwanger in ronde 1 :wink:

Wow, Ilse! Dat wist ik niet (meer)! Da’s we heul heul heul rap!



De eerste zwangerschap liet 28 maanden en 1mk op zich wachten. We zaten midden in de MMM; 2x IUI gehad en toen een cyste door de hormonen. Moesten 1 ronde stoppen, dat zouden er dan 2 worden ivm met kerst en oud en nieuw :?



Toen ik ongesteld werd en we weer zouden beginnen in het zkh, belde ik netjes op de derde dag. we zouden prikinstructies krijgen. MAAR de ongi STOPTE! Ipv prikinstructie kregen we dus een zw-test in het zkh! Rare gewaarwording hoor! Zoiets doe je thuis, zenuwachtig en met z’n tweetjes. Die test was onduidelijk en we gingen bloedprikken. Dat was op zaterdagochtend en maandagmiddag mochten we bellen voor de uitslag. DAT WAS EEN HEEL LANG WEEKEND!

Maandagmidag hoorden we dus dat we inderdaad zwanger waren!



Toen Mayra 9 maanden was,begonnen we aan een 2e kindje te denken. We dachten: als het in de helft van de tijd gaat als we voor Mayra ‘nodig’ hadden, zijn we al heel blij. En omdat je toch eerst 3 maanden moet ‘proberen’, zijn we maar aan de klus gegaan 8) RAAK!!!

Ik voelde het meteen! En meteen naar de HA die vroeg of ik al getest had, maar dat kon nog niet want dat was veel te vroeg. Dus weer bloedprikken en jawel; ik had gelijk! Zwanger van de 2e!