Hoihoi,
Aangezien de voetenzak in mijn maxi cosi mura echt hermetisch vergrendeld is in die wagen :shock: , wil ik hem er liever niet ‘ff’ uithalen. Maar, ik persoonlijk vind hem eigenlijk al te warm…
Dus, voetenzak erin of eruit?
Alvast bedankt!
nu te warm? gewoon lekker nog in laten zitten!! k vind het echt ngo niet zo warm hoor :oops: :oops:
ik gebruik hem nog alleen niet meer helemaal dicht tot boven aan
hangt er vanaf of je kind het snel warm heeft of niet
Bastiaan is vrij snel warm ja…ik heb hem er ook pas in gedaan toen het echt ging vriezen.
Even ter uitleg, deze voetenzak is meer een soort mummy-slaapzak. Het is eigenlijk niet eens een VOETEN-zak…er zit zelfs een muts aan…
Hier nog lekker er in. Vind het zonder nog veel te koud. Maar wij hebben geen mummieding met muts.
hier een bugaboowagenzak, maar die blijft voorlopig nog lekker zitten hoor!
voetenzak hebben wij ook nog in onze kinderwagen.
voetenzak eruit… brr… zodra ik overga op een zomerjas dan denk ik ook eraan om de voetenzak eruit te halen…, heb er zojuist 2 gekocht om in de duowagen te doen… ook omdat ik het gewoon te koud vind (en ik geen zin heb om die dingen steeds om te zetten…)
ja nou ik zou hem er dus wel uit halen
vind het echt al lekker buiten, en hier in huis is het ook warm, hebben de vloerverwarming al een paar standen lager gezet.
stel dat het nog weer kouder wordt leg je er een fleece dekentje overheen
Ik zou hem er zeker ook nog niet uithalen. Je kan hem natuurlijk wel al iets minder warm kleden. Als het buiten lekker is, doe ik onze kindjes bijv. een vestje aan ipv hun winterjasjes.
Hier zit de voetenzak er ook nog in hoor.
Kleed hem idd wat minder warm, maar zo warm is het hier nog niet. En ik vouw de bovenkant nu weg en rits hem niet meer zo dicht als met de vorst.
Ben vanmorgen naar de kinderboerderij geweest met de jongste in draagzak. Nou hij voelde nog behoorlijk koud na tijd.
Wij bewegen wel (en dan nog vind ik het zelf niet echt lekker warm ofzo, zeker met die regen er steeds bij) maar in zo’n wagen zit je toch stil.
Persoonlijk zou ik hem er dus nog op laten. Wij hebben deze week ook gereden zonder was heerlijk! Maar nu het weer kouder is heeft hij hem weer om.
Met de gedachte, kan hem minder warm aankleden, maar hij is zowiezo nu wel voor de wind beschut enzo, ook omdat hij niet loopt/beweegt en ik wel
Steven heeft het ook snel warm, maar de voetenzak laat ik voorlopig nog wel even zitten. In de wagen zit hij stil (nouja stil :roll: ) dus tegen de wind vind ik het dan wel prettig. Wij hebben ook zo’n mummy geval, maar die doe ik nooit helemaal dicht. Daarnaast trekt hij als het maar even kan de sokjes uit en ja daar vind ik het nog wel wat te fris voor buiten.
Ik trek hem ook niet echt een jas aan maar een vestje, een jas is wel te warm voor hem.
vandaag is het hier guur en nat en ben ik blij met de voetenzak.
Nou die voetenzak zit er echt nog wel in bij ons hoor. Zelfs met winterjasjes, sjaal en muts. Hier staat er nog een behoorlijke wind en is best nog koud.
Je moet er ook rekening mee houden dat je kleintje stil zit en jij lekker aan de wandel. Is ook een verschil hoor.
Ik heb zowel in de maxicosi als in de wandelwagen een voetenzak en die blijven er voorlopig ook nog wel in, zeker met die sneeuw,kou,regen,harde wind.
Ja inderdaad ook met die regen ben ik blij met de voetenzak. Blijven zijn kleren lekker droog.
voor de regen heb ik een regenhoes
Maar als ik zo naar buiten kijk dan kan ik me niet voorstellen dat het lekker is om zonder de zak in de wagen te zitten eigenlijk.
@mamaMarije wrote:
voor de regen heb ik een regenhoes
Maar als ik zo naar buiten kijk dan kan ik me niet voorstellen dat het lekker is om zonder de zak in de wagen te zitten eigenlijk.
Die regenhoes vind ik zo’n onhandig ding, dat gepruts om hem er omheen te krijgen :shifty: . Nee geef mij maar de voetenzak. Voordeel is dat wij ook boven de winkels wonen, dus zijn nooit lang buiten als het regent.