snelle vraag; voetenzak nog aan?

Ik vind de regenhoes ook een drama, ik zou hem alleen gebruiken in noodgevallen, of als het echt niet anders kan!

Ik heb de voetenzak er maar in laten zitten en alleen de beentjes dicht gedaan. Boven heeft hij toch een winterjasje waar een muts aan zit en sjaal. Deels ook omdat het idd wel handig is als het (zachtjes) regent. Dan red je het wel met de kap en de voetenzak :slight_smile:

Heb destijds bij de koop van onze Quinny een originele regenhoes gekregen (Freestyle 3 XL) omdat er problemen waren met de levering van de wagen.

De universele hoezen vind ik ook drama, maar de originele zit bij de Freestyle supergoed.

Gelukkig maar, want ik moet dagelijks met de wagen door weer en wind naar school :thumbup:

Ik heb ook de maxi cosi mura met ‘mummie-voetenzak’ Ik gebruik hem gewoon, doe alleen de bovenkant niet dicht en wel een jasje aan.

ik heb hem eruit gehaald vandaag moet zeggen dat ik heb geprobeerd en mijn zak is heel makkelijk weer erin te doen.

Ik heb hem er nu ook uitgehaald. Vind het nu te warm voor de voetenzak. En in de maxi cosi zit ze alleen als we met de auto weg gaan dus echt koud zal ze het niet hebben

Ik heb hem er echt nog gewoon in. Kindjes zitten stil, dus die hebben het nu echt nog niet warm. Anders vouw ik hem bovenaan een stukje open.

@angelbaby wrote:

Ik heb hem er echt nog gewoon in. Kindjes zitten stil, dus die hebben het nu echt nog niet warm. Anders vouw ik hem bovenaan een stukje open.

hier net zo

@angelbaby wrote:

hier ook zo hoor.

Vanmiddag had hij lekker zomerjasje aan, zo warm was het wel, voetenzak terug geslagen tot alleen over zijn beentjes en meneer zat heerlijk in die wagen.

en zelf liep ik in een shirtje zonder jas… maar had het zo ontzettend warm - koorts - dat ik een jas niet kon verdragen… en thuis natuurlijk weer koud :roll:

Ik heb hem er nu ook uit! Heb al altijd een dekentje bij me voor het geval het toch nog fris wordt ineens.

Vandaag toch de voetenzak eruit gehaald! Kan altijd weer terug als het weer kouder wordt.

wij hebben nog steeds de voetenzak erin… en voorlopig gaat deze er niet uit…

ben altijd bang dat ze koud vatten omdat ze toch stil zitten…

In de wandelwagen heb ik hem er nog in.(die kan tot zijn nek, maar ook lager geknoopt), maar van het weekend heb ik hem wel uit de maxi cosi gehaald.

Hier nu alweer een maand zonder voetenzak!

@Sweet-Love wrote:

wij niet hoor… zitten beide nog lekker in hun zakkies… :wink:

@Pitje27 wrote:

@Sweet-Love wrote:

wij niet hoor… zitten beide nog lekker in hun zakkies… :wink:

Ja wij zijn over gegaan naar buggy en hadden geen zak daarvoor.

Riley heeft meeste van de tijd gevoerde broeken + schoenen aan.

Hier ook al een maand zonder ze zak

Hier ook zonder voetenzak…Keano wou niet zitten dan en zonder wel :mrgreen: