snelle jelle

wat mankeert mijn zoontje zeg :shock:



hij heeft geen wiebelig hoofdje en draait hem alle kanten op en houd hem prima in zijn eentje rechtop voor 10 min achtereen.



liggen is niet leuk,zitten is veel leuker.



lachen met geluid is heel normaal voor hem.



slapen? waarom?wakker zijn is toch veel gaver?



huilen waarom? lachen is veel leuker. 5 min huilen per 24 uur :shock:



waarom zeuren om dingen die je wilt hebben als je ze zelf kan pakken?speelgoed en vingers zijn erg favoriet en in je lip knijpen.speen hoeft mama niet te pakken die pak ik zelf wel als ik er bij kan.



brabbelen is ook erg gaaf papa en mama reageren er zo gaaf op :inlove:



verdikkie mijn kind is nog maar net 6 weken…waarom gaat dit alles zo snel zeg :shock: laat iemand hem eens even dimmen :mrgreen:

Zitten? :shock:



Jouw beeb van 6 weken kan zitten…? Dat is toch niet goed? :eh:

ja niet uit zichzelf hoor maar als je hem op schoot hebt en je legt hem neer dan zeurt hij net zo lang tot je hem rechtop zet zodat meneer om zich heen kan kijken…er is ook zoveel te zien.hondje katjes papa en mama :smiley:

Ooooh! Ja, dat is natuurlijk veel interessanter allemaal dan naar het plafond staren, ik geef 'm groot gelijk :mrgreen:

wat een heerlijk kind heb jij!!! :inlove:

LEkker is dat he, zo een klein eigenwijs manneke, hier zo een eigenwijs vrouwtje. Net 3 maanden oud en ging van de week gewoon zomaar uit het niets recht op zitten :shock:

mijn oudste was ook zo’n snelle die had na 2 dagen al uit gevonden dat ze zich kon omrollen en wou ook nooit liggen altijd maar zitten om alles tebekijken ze kon met 4 maanden al zelf zitten,opstaan en langs de boxrand en tafel lopen en met 7 maanden los lopen was en ben natuurlijk heel erg trots op mijn meisje maar vond het erg jammer dat ze nooit echt echt baby was

jemig sabrina dat is extreem snel zoals jouwn kindje deed zeg :shock: ik moet er niet aan denken dat floris over 2 maand al gaat lopen…laat hem alsjebliefd nog een tijdje een lekkere beeb zijn zeg :shock:

ja ze was super snel gelukkig was de 2de wel meer baby zij kon opstaan en lopen langs de tafel toen ze 10 maanden was en pas echt los lopen met 14 maanden daar was ik wel erg blij mee haar kon ik tenminste lekker in me armen laten liggen en zo dat pikte de oudste totaal niet de jongste zit er tussen in met 7 maanden zitten en opstaan en met 10 maanden los lopen



geniet maar lekker van je mannetje voor je het weet rennen ze al het huis rond hihi :mrgreen:

Eline kon de dag na haar geboorte haar hoofd al een paar minuten omhoog houden, wilde na 6 weken ook alleen maar zitten of wat hogerop liggen zeg maar.



Slapen?! Als je 2 weken oud bent ga je toch niet slapen overdag?



Maar nu? Rollen? Pfff… daar word ik veel te moe van!

Slapen? van 18.30-07.00 dan nog een uurtje of 2 tot 12.00 en dan van 13.00-16.30. Dus dat heeft ze ingehaald :wink:

Bewegen is niet veel, maar brabbelen? De hele dag door! :lol:



Lekker genieten!

ja dat brabbelen is geweldig he.



de oehhh en de ahhh zijn hier erg favo. en de haaaaaaaaai om niet te vergeten :inlove:

hier ook een hele snelle

mijn zoontje kon meteen naar de geboorte stevig zijn hoofdje omhoog houden met 3 a 4 weken draaide die zich op zijn buik met 6 weken ook terug met 2 maand ging hij uit zichzelf zitten met 5 maand ging hij kruipen met 6 maand ging hij zelf in de box staan met 6,5 maand ook weer zelf zitten met 7 maand zette hij stapjes in de box (hij is nu 7,5 maand en loopt mee aan mijn hand)

ook zegt hij pappa mamma kat die eten

ja en nog en paar woordjes maar die niet helemaal zo duidelijk zien als deze

tie=die

buh=bah

tit=zitten

ta=staan

:shock: uhm :shock: vraagje



ben ik nu gestoort ? een baby van bijna 5 maand kan toch nog geen mama zeggen normaal gesproken? :shock:



vanmorgen heb ik voor de 3de keer floris er op betrapt dat hij echt duidelijk mama zei…hij was een beetje jengelig en ik liep heel even bij hem weg…dat zinde meneer natuurlijk niet en riep toen MAMA!!! en keek er heel boos bij… :evil:



ik zou mezelf niet eens geloven als ik er zelf niet bij was geweest,ook mijn moeder was getuige want die keek me stom verbaast aan :shock:

ik kan toch aannemen dat dit gewoon toeval is? baby’s kunnen toch met nog geen 5 maand oud al mama zeggen? hoe dan ook ik was kei blij en supertrots :mrgreen: :inlove: :smiley: :lol:

merel wat ee nschatje die floris :inlove:



jayden was vanmorgen ook aan het jengelen, op een gegeven moment hoorde ik’ik wil mijn mama!’ :inlove: :inlove: ok dat zei hij natuurlijk niet, maar al die klanken leken erop, het was zó ontzettend lief! :inlove: :inlove:

@merel33 wrote:

:shock: uhm :shock: vraagje



ben ik nu gestoort ? een baby van bijna 5 maand kan toch nog geen mama zeggen normaal gesproken? :shock:



vanmorgen heb ik voor de 3de keer floris er op betrapt dat hij echt duidelijk mama zei…hij was een beetje jengelig en ik liep heel even bij hem weg…dat zinde meneer natuurlijk niet en riep toen MAMA!!! en keek er heel boos bij… :evil:



ik zou mezelf niet eens geloven als ik er zelf niet bij was geweest,ook mijn moeder was getuige want die keek me stom verbaast aan :shock:

ik kan toch aannemen dat dit gewoon toeval is? baby’s kunnen toch met nog geen 5 maand oud al mama zeggen? hoe dan ook ik was kei blij en supertrots :mrgreen: :inlove: :smiley: :lol:


euh hij zei mamma met 7 maand niet met 5

Ze heeft het over Floris



Merel, Mirthe heeft het ook een keer heel vroeg gezegd.

Ook een paar keer en ze begon er ook bij te lachen toen ik reageerde.

Maar daarna heeft ze het niet meer gezegd.

Meestal is het inderdaad een toevalstreffer, maar het blijft natuurlijk wel ontzettend leuk :inlove:

@joseetje wrote:

Ze heeft het over Floris



Merel, Mirthe heeft het ook een keer heel vroeg gezegd.

Ook een paar keer en ze begon er ook bij te lachen toen ik reageerde.

Maar daarna heeft ze het niet meer gezegd.

Meestal is het inderdaad een toevalstreffer, maar het blijft natuurlijk wel ontzettend leuk :inlove:




het klonkt echt als mama en dan heel duidelijk.het zal ook wel toeval zijn,maar idd het maakt je wel even mega trots.

en ook stiekum omdat hij eerst mama zegt voor hij papa kan zeggen :oops: :mrgreen:

@joseetje wrote:

Ze heeft het over Floris



Merel, Mirthe heeft het ook een keer heel vroeg gezegd.

Ook een paar keer en ze begon er ook bij te lachen toen ik reageerde.

Maar daarna heeft ze het niet meer gezegd.

Meestal is het inderdaad een toevalstreffer, maar het blijft natuurlijk wel ontzettend leuk :inlove:


sorry verkeerd begrepen voelme altijd snel aangevallen :oops:

heb een pest verleden. ben altijd heel erg gepest geweest

jullie raden nooit wat meneertje vanavond heeft gedaan… :shock:



mijn man zette hem voor de grap op de grond staand aan de tafel en meneer stond gewoon 2 min lang los van ons zich vasthoudend aan de tafel…hij had de grootste pret en lachte er flink op los. :shock:

:shock: :shock: :shock:



jij weet zeker dat je 5 maanden geleden bent bevallen? niet nog eens 5 maanden eerder ofzo? :think: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: