snelle jelle

ik zei nog tegen mijn man…verdorie waarom hebben we nu steeds het fototoestel niet bij de hand…geen mens die me wil geloven…vanaf nu gaat dat ding standaart op de tafel staan :smiley:



ook kan hij al 3 woordjes zeggen…



mama kon hij als eerste :mrgreen: :inlove: 7x gedaan

daarna papa :inlove: 1x gedaan

en oma :inlove: 1x gedaan



laat iemand hem eens even vertellen dat hij net 5 maand is zeg…dimen jochie :naughty:

:inlove:



Dave was ook zo rap hoor



wel heel snel baby-af… :frowning:



hij leerde ook heel snel wat woordjes… en toen ineens zei hij niets meer…tot een paar maanden later toen kwamen ze weer…en meer…en meer :mrgreen:

:shock: jemig wat snel , maar ook knap hoor :clap: snap dat je wilt dat hij het rustiger aan moet doen

Ik denk dat het klanken zijn. ik denk niet dat een kindje van 5 of 7 maanden al mama of papa kan zeggen…







Want als mijn dochter beetje boos is dan huilt ze met de klanken van mamamamamaa of papapapapaa of jajajajajajaja.



Of als ze vrolijk speelt komen die klanken ook weer terug.



En dan lijkt het echt of ze mama of papa zegd.





Zijn puur klanken ze weten echt nog niet wat ze zeggen !!

@ Romata, er zijn toch echt kindjes die met alles heel vroeg zijn, mijn neefje begon rond de 6 maanden met verschillende woordjes, en liep met 7 maanden door de box.



Jana momelt alles aan elkaar, en zei net papa, toen Jessy de deur binnen kwam :inlove:

@romata wrote:

Ik denk dat het klanken zijn. ik denk niet dat een kindje van 5 of 7 maanden al mama of papa kan zeggen…







Want als mijn dochter beetje boos is dan huilt ze met de klanken van mamamamamaa of papapapapaa of jajajajajajaja.



Of als ze vrolijk speelt komen die klanken ook weer terug.



En dan lijkt het echt of ze mama of papa zegd.





Zijn puur klanken ze weten echt nog niet wat ze zeggen !!




iedereen natuurlijk zijn eigen mening maar mama had niets te maken met klanken proberen…ik liep weg,hij werd boos en riep me terug het klonk niet als mamamamamama maar gewoon mama maar dan met een boos bezichtje :evil: :inlove:



met papa en oma zijn we aan het oefenen dat geef ik toe,maar als een kind het niet wil of kan zeggen dan doen ze het gewoon niet…en hij doet het wel…en ook daar geen oooooooooma of papapapapapa maar gewoon oma en papa…

@romata wrote:

Ik denk dat het klanken zijn. ik denk niet dat een kindje van 5 of 7 maanden al mama of papa kan zeggen…







Want als mijn dochter beetje boos is dan huilt ze met de klanken van mamamamamaa of papapapapaa of jajajajajajaja.



Of als ze vrolijk speelt komen die klanken ook weer terug.



En dan lijkt het echt of ze mama of papa zegd.





Zijn puur klanken ze weten echt nog niet wat ze zeggen !!




:naughty: ja dus wel he!!

nikki zei vanaf 7 maanden ookal Papa en mama en happen :inlove:

en geen klanken NEE ECHTE WOORDEN :dance:

@merel33 wrote:

@romata wrote:
Ik denk dat het klanken zijn. ik denk niet dat een kindje van 5 of 7 maanden al mama of papa kan zeggen…







Want als mijn dochter beetje boos is dan huilt ze met de klanken van mamamamamaa of papapapapaa of jajajajajajaja.



Of als ze vrolijk speelt komen die klanken ook weer terug.



En dan lijkt het echt of ze mama of papa zegd.





Zijn puur klanken ze weten echt nog niet wat ze zeggen !!




iedereen natuurlijk zijn eigen mening maar mama had niets te maken met klanken proberen…ik liep weg,hij werd boos en riep me terug het klonk niet als mamamamamama maar gewoon mama maar dan met een boos bezichtje :evil: :inlove:



met papa en oma zijn we aan het oefenen dat geef ik toe,maar als een kind het niet wil of kan zeggen dan doen ze het gewoon niet…en hij doet het wel…en ook daar geen oooooooooma of papapapapapa maar gewoon oma en papa…




Nikki zei het ook voor het eerst toen ze boos was ze zat in de box en was het zat en keek heel boos en zei MAMA :evil:

en ze zei het ook heel boos ik natuurlijk o schatje wat knap van je en knuffelen en toen d8 ze he dat is leuk dus de hele dag als ze iets wou

mama mama mama zelfs als papa bij haar was wou ze mama :inlove:

hahaha grappig bianca :thumbup:





nou floris heeft zijn eerste driftaanval gehad in de supermarkt,ik wist niet wat ik meemaakte zeg :shock: hij wou perse een item uit de supermarkt vasthouden,maar aangezien alles in zijn mondje verdwijnt en iedereen er aan zit mocht dat niet van me…nou dat heb ik geweten zeg :roll: brullen,krijsen,schreeuwen en heel veel tranen waren het gevolg,meneer liep helemaal vuurrood aan :lol: de mensen keken me allemaal aan en ik wist even niet wat ik moest doen ik schaamde me kapot hahahaha…in de auto bedaarde meneer eindelijk…

@merel33 wrote:

hahaha grappig bianca :thumbup:





nou floris heeft zijn eerste driftaanval gehad in de supermarkt,ik wist niet wat ik meemaakte zeg :shock: hij wou perse een item uit de supermarkt vasthouden,maar aangezien alles in zijn mondje verdwijnt en iedereen er aan zit mocht dat niet van me…nou dat heb ik geweten zeg :roll: brullen,krijsen,schreeuwen en heel veel tranen waren het gevolg,meneer liep helemaal vuurrood aan :lol: de mensen keken me allemaal aan en ik wist even niet wat ik moest doen ik schaamde me kapot hahahaha…in de auto bedaarde meneer eindelijk…




haha alsof het over nikki gaat :mrgreen:

papa en mama was helemaal even naar de achtergrond verdwenen ,maar sinds een paar daagjes horen we nu niets anders meer dan papa papa papa en geen mama :? en hij weet ook precies wat het woordje papa betekent nu…als papa binnenkomt na een dag werken dan krijst hij echt PAPAAAAAAA PAPAAAAAAAAAA zoooooooo schattig :inlove:

Ik las je topic is terug, vooral je begin post.alsof ik Riley er in terug zie.

Hij deed het ook en doet het nog steeds.



Hij is ook steeds meer wakker, maar de laatste dagen dan niet, net als of hij veel wakker wilt zijn, en om daarna een paar dagen bij slapen overdag.

Maar wat gaat jouw mannetje hard! :inlove: Al lijkt me het soms wel emotioneel, aangezien hij dan zo snel baby af is.

update :shock:





ik geloof dat mijn ventje het kruipen over gaat slaan

vanmorgen was ik bij mjn moeder en floris lag lekker op een kleed op de grond aan het spelen.

ik ging er even bijzitten.meneer pakte mijn handen aan en hoppa eerst op de knieen en vervolgens ging meneer staan ik wist niet wat ik zag joh !!!

dit heeft zich 2x herhaald en hij vond het geweldig wat een raar kind heb ik zeg .

:lol:





hij slaapt verschrikkelijk veel ik weet niet of dat er wat mee te maken heeft? ze zeggen dat als een beeb veel slaapt de contactjes in zijn hersensen sneller worden aangemaakt? is dat zo? :think:

jeej diaan Floris gaat snel zeg :mrgreen:

hihi nee hoor.floris staat weer helemaal stil hahaha…hij zit weer midden in een sprong denk ik …er komt even niets nieuws meer bij…meneertje gaat zelfs een dikke stap terug doen…omrollen ineens weer heel moeilijk geworden :think: terwijl hij dit al maanden met gemak doet :lol:

sinds gisteren kan meneer kruipen :mrgreen: :thumbup:



we waren gisteren naar de verjaardag geweest van zijn nichtje die 1 jaar werd en hij zat heel goed op te letten en te kijken hoe dat kleine mevrouwtje trots rond zat te kruipen.daarna heeft hij ruim 5 uur geslapen :shock: even later was ik in de keuken met het eten bezig toen ik plof plof plof plof hoorde :shock: ik keek achter me en jawel daar stond meneer op handen en knieen achter me :thumbup: :inlove: :dance: :clap: meneer had ineens 3 meter afgelegt want ik had hem aan de andere kant van de kamer op het kleed gelegt.ik wist niet wat ik zag maar mennnnnnnn wat ben ik trots :inlove:

Go go go go Floris :clap: :clap: :thumbup: :thumbup:

:inlove: :thumbup: GOED ZO FLORIS :thumbup: :inlove:

het kruipen was maar eenmalig hahahahaha.het heeft zich nog niet weer herhaald helaas…het zal wel een toevalstreffer geweest zijn…

Mijn dochtertje is ook heel snel en dat ken ik helemaal niet van mijn andere kinderen. Toen ze echt niet eens zes weken was draaide ze zich om op de bank, paar keer. Ze wilde nooit liggen, en deed al heel snel heftige buikspieroefeningen als ze op je schoot half lag/zat want dan wilde ze persee omhoog.

Ze trok zich volgens mij met 6,5 maand al op aan de box of misschien nog eerder. En ze loopt al als je haar handjes vasthoudt en kruipen doet ze ook al maar dat vond ik wel een beetje langzaam gaan maar dat kwam waarschijnlijk omdat ze dat niet zo interessant vindt. Ze wil nu de hele tijd losstaan. Dus dan staat ze in de box en dan zie je dat ze stevig gaat staan en dan laat ze haar handen los en gisteren stond ze ook een paar seconden los. Echt zo grappig en ze heeft zo’n doorzettingsvermogen want ze gaat maar door met proberen. Ook nu, ze lag in bed en werd na een half uurtje wakker en maar janken en janken totdat ik haar haalde en nu zit ze in de wagen naast me te janken maarja ik heb er geen zin in om haar eruit te halen maar ze gaat maar door hoor. Ze hoeft niks te hebben, ze is gewoon nog moe maar ze gaat maar door tot ik haar pak. Lekker dat doorzettingsvermogen. :roll: