Snel zwanger na HSG ?

Dores, maakt niets uit dat je vergeten was succes te wensen, maar wel lief dat je er nu aan denkt!



Gisteravond in bed besefte ik de uitslag pas een beetje en begon ik me meer zorgen te maken… Maar ja, er is niets aan te doen… Maandag 27-10 alweer een afspraak om het allemaal te bespreken. Ben benieuwd.



Talulah, heb je last van die progestan? Volgens mij zitten wij wat betreft onderzoeken enzo in dezelfde fase, want ik ben ook in augustus bij de gyn begonnen en had dus ook disndag HSG. Toevallig.

Maar we zitten dus niet helemaal in hetzelfde schuitje medisch gezien. Echt balen dat je te weinig progesteron aanmaakt, maar hopelijk kunnen die hormoonpillen dat opheffen?! Sterkte!!! Wat is het vermoeiend he, elke maand?!



Dores, nog minder dan een week! Wat spannend dat je je anders voelt! Wat voel je? Ik denk eerlijk gezegd niet dat je spoken ziet, hoor, volgens mij kun je het wel aanvoelen… Maar ik kan me voorstellen dat je niets durft te geloven! Ik duim deze week weer met je mee!



Zo, ga nu even alles klaarleggen om de zolder te schilderen (denk dat ik er niet aan toe kom om daadwerkelijk te schilderen, maar dat komt later dan nog wel…).



Fijne avond/ weltrusten/ fijne dag!



Liefs, Jolijn :-* :thumbup: :hug:

Ja we gaan inderdaad gelijk op. Ik ben in januari 2008 al eens naar de gyn. geweest en ik vind het wel jammer dat ze me toen niet verder heeft willen helpen! Ik heb verder weinig last van de progestan.



Ik ben heel benieuwd of het raak is bij Dores



An veel succes met het schilderen van de zolder!

:think: :think: :think: :think: Ik weet het niet meer… :wall: :wall: Ik zou eigenlijk al willen testen, maar dat doe ik niet hoor. Braaf wachten tot dinsdag…

Zo naar ponyles met Channa. Lekker bezig en daarna verjaardag. Dus genoeg afleiding…

Wij waren ook al eerder bij de gyn geweest (ook omdat ik wat weefsel had verloren, wat misschien nig een rest van de miskraam was, maar dat was niet zo).

Ze wilden ons toen ook niet helpen, terwijl we zelf al wel het idee hadden dat er iets niet klopte. Maar ja, ze moeten zich aan een protocol houden, helaas… Wel zonde van de tijd he?!



Kan me voorstellen dat je wel een beetje gek wordt van het wachten, Dores! Ik zou geen geduld meer hebben denk ik… :pray: voor jou! Was het een gezellige verjaardag?



Net de zolder in de grondverf gezet (we hebben een nieuwe dakkapel waarvan de aftimmering geschilderd moet worden); valt wel tegen hoe lang je daar over doet en nu moet ie nog een keer… Helemaal geen zin in, wil die kamer weer inrichten. We zitten al een tijd in de zooi.



Morgen lekker een vrij dagje. Hoop dat het beter weer is dan vandaag…!



Jullie ook een fijne dag morgen en weekend alvast!

Nog even het weekend door Dores!



Liefs, Jolijn :-*

Jolijn, ben je nu helemaal klaar met je zolder? Wij zijn met de keuken bezig. Hubbie is nu nog aan het tegelen en hoopt dat vanavond nog af te krijgen. Dan kunnen we morgen misschien wel voegen. Ik ben die rommel ook zat hier in huis, maar ik vrees dat het nog lang niet af is. Wij wonen hier nog maar kort. En er moet echt nog van alles “afgemaakt” worden. De woonkamer en slaapkamers zijn helemaal af. De badkamer ook, behalve dan de drempel… maar voor de rest…pffffff. Allemaal kleine dingentjes.

Dus ik kan je hand shudden!! :lol:



Een fijn weekend!!! (Ik heb de test al in huis…die roept me vanuit de kast maar doe het niet :snooty: . Hubbie wil wachten. Vorige keer twee dagen eerder getest, die was positief, maar in de middag ging het al mis :cry: . Dus nu doen we het volgens de regels. :angel: )



Liefs, Dores.

Ooeeh Dores, wat moeilijk als dat ding al in de kast ligt zeg! Wat goed dat je jezelf in bedwang kunt houden!

Leuk dat je dochter een Penny-meisje is, zo eentje hoop ik er later ook te krijgen mocht ik ooit zwanger raken :smiley:



An is weefsel verliezen hetzelfde als stolsels tijdens je menstruatie??

Sinds de progestan heb ik geen stolselverlies meer, ik had het wel altijd.

En dan heb ik het over stolsels met hoofdletters :sick:

Dus letterlijk (en voor mij ook figuurlijk binnenkort…) klussen voor ons allebei! Grappig! We hebben net de zolder een tweede laag gegeven; ziet er al veel beter uit. Maar de kozijnen moeten wel nog een keer :roll:

Heb zo’n zin dat het weer een normale kamer is zonder dozen en troep…



Maar jullie hebben dus wel veel gedaan in jullie nieuwe huis?! Knap hoor! Het schiet vaak echt niet op, al die kleine klusjes.

Wij wonen hier al 3,5 jaar en er blijft altijd wel wat te doen.



Wat erg dat de test vorige keer positief was en het 2dg later misging! :o Echt vreselijk! Wanneer was dat?

Dinsdag kan je testen toch? Nog 3 nachtjes!!! :pray:



He Talulah, wij zitten tegelijk te typen, dus meteen even een reactie; dat weefsel was misschien nog een restje van de miskraam, want het was er niet allemaal in een keer uit. Het is dan een restje van de placenta.

Maar die stolsels heb ik ook wel eens (niet vaak hoor), dat ziet er echt niet normaal uit, maar de gyn vindt het allemaal wel normaal…

Gelukkig heb je nu geen stolselverlies meer, want dat voelt wel raar he en lijkt ook niet gezond.



Nou, fijn weekend verder en sterkte met geduld hebben Dores!



Liefs, Jolijn :-*

Ja!! De test was positief!! :dance: :inlove: :shifty:

Het is nog zo vroeg, best wel eng dus. Volgende week eerste echo. Dus nu op naar volgende week donderdag! Ik ben nu 4.2 wk volgens het UMC. Met de echo ben ik dan 5,5 wk. Dat is best nog wel vroeg om het hartje te zien/horen (ik weet niet meer welke van de twee ze zei aan de telefoon… :oops: ) Dus daar moest ik dan niet van schrikken. Deze echo is om te kijken waar het zit.



Ik ga nu snel de honden uitlaten, het is nu droog :wink: !



Liefs, Dores.

gefeliciteeeeerd!!



ik ben helemaal blij voor je!! :thumbup: :dance:

Dank je wel Talulah! :-*

He Dores, hoe is het met je? Gaat het nog goed en hoe voel je je? Voel je je al “lekker” zwanger? Niet altijd even lekker natuurlijk, maar je het het er allemaal wel voor over, toch?!

Hoop dat alles goed blijft gaan met je!!



Liefs, Jolijn :-*

Tot nu toe voel ik me prima. Nog niet echt ergens last van zoals misselijkheid of zo. Ik tel nu weer de dagen af tot donderdag. Nu nog vier nachtjes slapen… :shifty:



Hoe is het met jullie?

Hoi Dores,



Hoe is het met je? Heb een tijd niets van je gehoord, dus hoop dat het wel goed met je gaat?!?!

Ik ben ook een paar weken niet actief geweest op het forum. Soms heb je van die periodes waarin je daar wat minder zin in hebt.



Bij ons verder geen nieuws. Wij zijn weer naar huis gestuurd, omdat 1 verstopte eileider geen reden is om niet meer zwanger te kunnen worden. Wij ‘mogen’ het dus nog ‘even’ proberen… :? We worden er wel een beetje gek van natuurlijk…



Hopelijk bij jou dus wel alles goed; ben heel benieuwd!



Liefs, Jolijn

Hi Jolijn,



Met ons gaat het erg goed. Afgelopen week de 2e echo gehad. Alles was helemaal in orde. Ik zelf ben erg misselijk en moe, maar geen geklaag hoor. Zo weet ik dat ik zwanger ben :lol: .

Ik schrijf mee bij de 9 mnd mama´s, van juni 2009. Erg gezellig daar.

Ik hoop dat jij ook snel een beeb in je buik mag dragen!

Dus toch nog even proberen… Nou klus zezou ik zeggen :wink: !!

Ik hoop voor jullie dat het op deze manier gaat lukken :pray: :pray: .

Ik hoef by the way ook niet meer naar het UMC toe. Alles mag ik lekker via de verloskundige doen. Over twee weken intake gesprek…



Een fijne zondag nog, liefs Dores.

Hi Dores,



Wat goed om te horen! Echt heeel erg fijn dat alles goed gaat. :smiley:

Ben je er al aan gewend of is het nog steeds onwerkelijk dat het EINdelijk gelukt is? :o Dat lijkt me zo vreemd, ik kan het me helemaal niet meer voorstellen… Maar het lijkt me GEWELDIG!!!



Weet Channa het al en heb je het al aan veel mensen verteld?



Balen dat je misselijk en moe bent, maar begrijp dat je dat er wel voor over hebt. Hoop dat het snel over gaat en dat je dan nog meer kunt genieten!



Fijn dat je bij de verloskundige voor controle mag; dan is het wat minder ‘medisch’.



Ga maar lekker vroeg naar bed en doe maar rustig aan!



Liefs, Jolijn

Hallo allemaal,

ik ben nieuw hier, heb de kracht gevonden door de positive verhalen na de HSG om me toch eens in te schrijven op het Forum.

Eerst kwam ik altijd anoniem koekeloeren, maar door (5jaar) durende teleurstellingen had ik niet meer de kracht om teleurstelling na leleurstelling op te schrijen.

Hoop ook dat ik het een beetje begrepen heb en op de juiste manier een reactie plaats. :shifty:

Nu heb ik deze maand een HSG scan laten maken en hoop, ook al weet ik dat dat misschien niet goed is, dat het deze keer “verholpen” is.

Want niemand weet waarom het ons niet lukt zwanger te raken, tests zijn allemaal ok, dus nu de scan gehad.

Moet over 3 dagen ongesteld worden en denk ook dat dat wel gaar gebeuren.

Sorry voor het lange verhaal, maar het voelt goed te lezen dat er meer mensen hetzelfde probleem hebben en natuurlijk dat er ook positieve verhalen zijn, wie weet hoe het loopt.

lauretta dat is erg lang :shock: wordt je niet verder behandeld, IUI ofzo ?



Ik krijg volgende maand HSG.



Sterkte, ik hoop dat je snel zwanger mag worden :hug: :hug: