sneeuw?

Ik sluit me aan bij Mutsie :pray:



Hier ook kop van Noord-Holland. Wonen in een vrij afgelegen dorpje (nou ja, tussen de weilanden) en moeten straks ook nog naar het ZH (40 minuten rijden met normaal tempo) om te bevallen. Enige wegen die hier naar andere dorpen/steden leiden worden wel gestrooid maar zijn smal, spek en spekglad in de winter, en liggen aan het water… :eh:

En we hebben ook nog eens geen supermarkt in ons dorp…



Vorig jaar kon ik op die wegen letterlijk maar stapvoets rijden, dan is het nog bokmistig (logisch, tussen de weilanden) en letterlijk km’s lang voor de grote weg… :roll: En als je dan al 40 minuten erover doet met normaal tempo…

@Mutsie86 wrote:

er mag pas sneeuw vallen midden en eind februari :lol:



Hoe kom ik anders bij de supermarkt als ik straks er hoogzwanger bij loop en we moeten nog naar het ziekenhuis om te bevallen tegen die tijd :wink:



Nee hoor, ik wil dit jaar geen sneeuw :naughty:




Er zijn je de afgelopen 2 jaar heel veel (hoog) zwangeren voor gegaan, dus ook jij zal je wel redden hoor :wink: .

En bij de supermarkt… dat deed mijn man toen, daar kwam ik ook niet meer :lol: (en bij school bijna niet meer en en en … echt het gaat als een uitje voelen als je dan wel ineens even samen met iemand op pad bent hoor, de kleinste dingen worden leuk :mrgreen: ).

@Mutsie86 wrote:

er mag pas sneeuw vallen midden en eind februari :lol:



Hoe kom ik anders bij de supermarkt als ik straks er hoogzwanger bij loop en we moeten nog naar het ziekenhuis om te bevallen tegen die tijd :wink:



Nee hoor, ik wil dit jaar geen sneeuw :naughty:






Mag het ook nog iets later dan :wink: :smiley:

Heb er ook niet veel zin in dit/komend jaar.

Of doe het dan in December voor 1 weekje. Dan kunnen we allebei nog uit de voeten :wink:

gewoon de hele kerstvakantie sneeuw en daarna weer weg vind ik ook prima hoor :thumbup: .



Langer mag, maar als compromis kan ik daar wel mee leven :lol: .

@mamaMarije wrote:

gewoon de hele kerstvakantie sneeuw en daarna weer weg vind ik ook prima hoor :thumbup: .



Langer mag, maar als compromis kan ik daar wel mee leven :lol: .




Ben het helemaal met je eens. Ken jaimy zn nieuwe slee gebruiken :lol:

niet hier :stuck_out_tongue:

Sneeuw nou bulten zijn al sneeuwpoppen aan het maken.



In onze ergste nachtmerries dan he.



Nee hoor geen sneeuw dus wel koud en hele dikke mist.

Echt, ik háát sneeuw.



Vorig jaar sneeuwde het eind november al.

Ik hoop het zo, dat het deze winter meevalt. :pray:



Een beetje is leuk hoor, maar zoals de afgelopen 2 á 3 jaar, nee bedankt.

Ok, in de kerstvakantie mag ook nog :lol:

Dan is hub thuis die kan dan boodschappen doen.



Sowieso zal hub straks idd dan wel wat vaker moeten gaan. Vind hij niet erg, dat zegt hij nu al telkens.



Selena: ja jij woont helemaal afgelegen en die rottige weggetjes langs het water bah!

Ik woon om de hoek bij de winkels dus hoef maar 200 meter ofzo te lopen. Maar soms als het echt goed gesneeuwd heeft zijn de stoepen niet meer goed begaanbaar.

Ziekenhuis is vanaf hier gelukkig maar 15-20 minuten rijden. Zijn ook zo op de snelweg. Maar goed, komt ook wel goed :lol: En anders bevallen we in de sneeuw, als het kind er maar uit komt :inlove:

Puntje van Noord Holland Noord, Dus Den Helder, een deken van Mist, geen sneeuw!

Ik haaaaaaaaaaaaaaat sneeuw…



Hier in Limburg volop zon… heb met mn jas open in het zonnetje gelopen…



Kou kan ik hebben… (en dan geen waterkou, liever droge kou) maar regen… sneeuw… bah… word er depri van…

Het is hier wel wit … maar dan van de mist.



Ik hoorde wel dat het in Lapland en het noorden van Scandinavie al sneeuwt. Dus wel in het noorden, maar niet het noorden van Nederland.

sneeuw met de kerst, hartstikke leuk en gezellig. Maar tl krijgt een fiets, dus voor haar zou het leuk zijn als er op haar verjaardag geen sneeuw is :lol:

Hier in Leeuwarden al de hele dag dikke mist en ik heb niemand gehoord over sneeuw.

volgens mij ben ik één van de leden die het meest noordelijk woont.

en hier nog geen sneeuw gelukkig!

mn schoonzus en zwager wonen net achter de eerste dijk en daar ook nog niks gehoord over sneeuw…

en dat laat hopelijk nog lang op zich wachten :slight_smile:



vond het al vreselijk dat de eerste strooiwagens weer rondreden… brrr

hier alleen maar dikke dikke mist! Wel heerlijk zo als je niks hoeft, maar verscrhikkelijk als je de weg op zou moeten.

:naughty: nee geen sneeuw, dat het maar voorlopig wegblijft :stuck_out_tongue:



Met kerst, nou oke dan.

Maar voor de rest? Nee niet weer zoals vorig jaar en het jaar daarvoor.



Hier zou de horrowinter toch al rond 18 november beginnen, met -22 graden of zo :mrgreen:

Misschien krijgen we eerst nog die hittegolven, die in augustus zouden komen, en daarna de horrorwinter? :lol:

In de stad Groningen ook niet hoor :wink:



Wel autoramen krabben!!!

En mistig…

Ik vind sneeuw heerlijk, en kou, en wind, en ja…ook regen :oops: Het moge duidelijk zijn, ik ben een wintermens.



Qua vermaak voor de kids en het gemak, is een graadje of 22 handig, maar geniet niet mijn voorkeur gevoelsmatig.



Sneeuw mag komen, maar na volgende week, want ik heb nog geen winterbanden op de auto :mrgreen:

Ook behoorlijk noordelijk, maar gelukkig geen sneeuw gezien hier!