sneeuw?

internet zegt dat het in het noorden al gesneeuwd heeft, klopt dit??

oh jeee…

zou die horror winter toch gaan komen ???



dit jaar liever geen sneeuw,

heel klein beetje maar niet zoals vorig jaar :wink:

nou, ik weet niet of het waar is natuurlijk, vandaar dit topic :smiley:

Hier gelukkig nog niet in Assen. Maar het is hier wel heeeeeeeel koud!!

Misschien nog hoger in het noorden bij kristalkindje?

Hier net onder Groningen ook niks hoor!

Maar idd, misschien nog noordelijker?

dan wachten we nog even op kristalkindje of het daar gesneeuwd heeft, en anders heeft internet het mis :slight_smile:

Hier in bijna het noordelijkste gedeelte vanf friesland ook niks hoor :stuck_out_tongue: , maar wel damp.

Ook hier heeft het nog niet gesneeuwd…Dat mag nog wel even weg blijven.

waar heb je dat gelezen dan? Kan het namelijk niet vinden, en als het wel gevallen is lijkt me dat dat zeker wel op nu.nl en op teletekst staat :wink:



Ben ook benieuwd wat er van de horrorwinter terecht gaat komen… Voor Engeland en Duitsland zijn temperaturen voorspeld van - 25 graden, tja wij zitten er tussen, dus welke kou gaan wij krijgen…? En het mag van mij zeker weer gaan sneeuwen, lekker veel ook!

nee hoor haha echt niet geen vlokje gezien hier in t uiterste noorden/oosten van groningen

amy, geen idee waar manlief dat vandaan gehaald had, maar meestal struint die wel een hoop nieuwssites af, dus verzonnen zal het niet :slight_smile:

Doe met de kerst maar weer sneeuw…Vind ik wel gezellig

hier in appingedam ook geen sneeuw hoor ! ( dichtbij delfzijl )

en hier 2km verderop dus ook niet bianca hihi

Hier ook niet… wel weer een dichte mistdeken…

op knmi site staat idd dat er in leeuwarden af en toe lichte sneeuw is waargenomen

Leeuwarden hier :wink:



Volgens mijn computer (zit zo’n knmi ding op) sneeuwt het op dit moment hier, maar het is gewoon dichte mist, en geen sneeuw te zien…wel jammer hoor! Ik heb wel zin in de winter!

Man wat schrok ik van deze titel! Ik wil geen sneeuw haha.

Hier wel een dichte laag mist, kop van noord-holland.

We kunnen de huizen aan de overkant van ons mini veldje haast niet eens meer zien.

haha wat toevallig… mijn man had nog geen tv of computer aan gehad, maar die had vanmorgen de kinderen naar het raam ‘moet je kijken jongens, sneeuw’ :lol: .



De jongens stonden echt te stuiteren ‘echt?!?!!’ en waren een beetje boos dat er geen sneeuw lag. :lol:



Over een maandje ofzo… dan ben ik klaar voor die sneeuw hoor.

Eerst nog even genieten van de gewone kou… afgelopen week heerlijk die droge kou en niet die waterkou van de week ervoor.

er mag pas sneeuw vallen midden en eind februari :lol:



Hoe kom ik anders bij de supermarkt als ik straks er hoogzwanger bij loop en we moeten nog naar het ziekenhuis om te bevallen tegen die tijd :wink:



Nee hoor, ik wil dit jaar geen sneeuw :naughty: