Sneeuw...

1979 pak sneeuw

mijn geboorte jaar dus niets van mee gekregen

komt wel sneeuw aan maar lijkt niks

Let it snow, let it snow, let it snow :lol: :pray:

:lol: :lol: :lol: :lol:

idd laat het sneeuwen zeker in het noord oosten waar we wonen lol :mrgreen:

tis gelukkig nog droog buiten :thumbup:

Kan ik rusitg en zonder bibberen om 06.15 weg rijden :thumbup:

het is hier wel min 8 graden brrrrrrr

@chantalmvbrittany wrote:

:lol: :lol: :lol: :lol:

idd laat het sneeuwen zeker in het noord oosten waar we wonen lol :mrgreen:




mee eens mee eens mee eens :lol: :lol: :lol: ( ook een noordoosteling)

ik ben ook niet zo’n wintermens

maar voor de kindjes vind ik sneeuw wel leuk



maar als ik dan zou mogen kiezen

vrijdag vanaf 13:00 dan hebben ze vakantie en dan hoef ik er niet meer 4 keer per dag door heen met alle kindjes om de oudste van school te halen 8)

hmm ze hebben het nu over regen en sneeuw… dat is dan weer minder…

neee de regen mogen ze houden…bleh

ja idd laat die maar weg blijven

anders krijgen we meteen al alleen maar van de blubber zooi

Hier zijn de eerste vlokjes al gevallen! Hopelijk wordt het niet zo’n vieze bende… :mrgreen:

@mamma_ wrote:

Hier zijn de eerste vlokjes al gevallen! Hopelijk wordt het niet zo’n vieze bende… :mrgreen:




Ah ik ben jaloers! Hier verwachten ze vandaag geen sneeuw, maar morgen wel de hele dag.

@natasja wrote:

@mamma_ wrote:
Hier zijn de eerste vlokjes al gevallen! Hopelijk wordt het niet zo’n vieze bende… :mrgreen:




Ah ik ben jaloers! Hier verwachten ze vandaag geen sneeuw, maar morgen wel de hele dag.




Het is dat ik zo nog even met de auto weg moet (vaccinatie kinderen) en stiekum best wel baal want het is nu een beetje glad op de weg… :? De wereld wordt steeds witter hier!

Ik herinner me paar jaar geleden nog, heeeeel veeeel sneeuw in maart, tot me knieeën, dat soort sneeuw zou ik wel willen hebben dan in de goede maand,.

Ik hou van sneeuw mits het echt goed doorsneeuwt en ook blijft liggen voor enkele dagen (liefst langer).

Wel vervelend om daar in te rijden met de auto, ik ben niet gauw bang achter het stuur maar dan… :shifty: .

Broes zeurt al zo lang om sneeuw en dan zeg ik dat ik echt niet weet wanneer het gaat sneeuwen en dan wordt hij boos: ‘dat weet je wél!!’ :eh: :mrgreen:

Ik heb hem al proberen te vertellen dat ik toch ook niet weet wanneer het zal regenen maar hij houdt stug vol… 8)

@Sweet-Love wrote:

Ik herinner me paar jaar geleden nog, heeeeel veeeel sneeuw in maart, tot me knieeën, dat soort sneeuw zou ik wel willen hebben dan in de goede maand,.




maart 2005!!!

Toen was onze oudste 9 maand en konden we met de auto niet eens uit de wijk en heel vervelend niet naar ons werk :mrgreen:

Hebben we zulke mooie foto’s van, zo’n mooie witte wereld en dat mannetje maar verbaasd uit zijn ogen kijken :lol:

Jah klopt!!! Dat was 2 maart 2005 :wink: Mn opa was toen jarig en we konden niet met de auto omdat alles was ingesneeuwd :mrgreen: :lol: :mrgreen:



Mn Bernersennen was toen nog maar 3 maandjes oud en had nog nooit sneeuw gezien en die heeft de tijd van zn leven gehad…



Echt zooo gaaf we zijn lekker naar buiten gegaan en met de hele buurt en hebben giga sneeuwpoppen gemaakt met en af en toe een sneeuwballen gevecht 8) 8)



Hoop echt dat we dat nu weer krijgen zou wel errug gaaf zijn :lol:

Ja, begin maart 2005 kan ik me ook wel goed herinneren. Volgens mij heeft het door de sneeuw ploeteren toen de weeen bij mij op gang gebracht :wink: Kes is op 7 maart geboren met nog wat restjes sneeuw van de dagen ervoor :mrgreen:

Sneeuw is leuk :lol: :lol: Maar as zaterdag zit ik toch in de sneeuw haha :lol: :lol:

hier hadden we 29 nov 2005 ook heel veel sneeuw. dat vergeet ik nooit meer omdat ik toen met 31 wkn zwangerschap naar ziekenhuis ging ivm dreigende vroeggeboorte (wat een paar dagen later ook is gebeurd, maar dat terzijde) Ik heb toen niet in de sneeuw kunnen lopen, maar wel vanuit mijn raam 11 hoog kunnen genieten van een prachtig sneeuwlaken.



Hier vallen ook een paar vlokjes nu… Vanmorgen voor de kleine even snowboots gekocht (waren bijna allemaal al uitverkocht) en een warme skibroek en voor mezelf ook mooie snowboots :roll: ik houd d’r niet zo van, maar je moet toch wat met de kou en sneeuw