Sneeuw...

Ik weet dat het vervelend is voor mensen die morgen op de weg zitten in verband met werk enzo, maar ik hoop zo dat het morgen echt gaat sneeuwen en dat het even lekker blijft liggen, heerlijk!



Lekker met het hondje naar buiten de sneeuw in :smiley:



Morgenvroeg eerst werken en dan lekker de sneeuw in lijkt me geweldig!

@sabje373 wrote:

Ik weet dat het vervelend is voor mensen die morgen op de weg zitten in verband met werk enzo, maar ik hoop zo dat het morgen echt gaat sneeuwen en dat het even lekker blijft liggen, heerlijk!



Lekker met het hondje naar buiten de sneeuw in :smiley:



Morgenvroeg eerst werken en dan lekker de sneeuw in lijkt me geweldig!






Oh ja heerlijk… sneeuw… 1 dag en dan vieze grijze glibberige grijze zooi… :mrgreen:

ik hoop ook dat er hier sneeuw komt.



De slee staat al klaar en ik ben lekker de hele dag vrij. :dance: :dance:

Ik hoorde het op het jeugdjournaal en mijn reactie was…Oh bah, nee he?! Waarop Sasja zei: “Nee mama dat is leuk! Dat moet je niet zeggen…” :mrgreen:

Volgens weeronline de komende dagen elke dag wel wat sneeuwval hier en de temperaturen blijven rond de 0 graden. Zelfs op 1ste en 2de kerstdag gaat het sneeuwen! :dance:

oh lijkt me geweldig een witte kerst :inlove:

Onze kids verheugen zich enorm op eventuele sneeuw, ik hoop dan ook echt dat die gaat vallen hoor :thumbup:



Ik hoef nergens heen met de auto (kan ook niet, accu dood… das dan een nadeel van de kou :mrgreen: ) en ik wil wel lopend door de sneeuw naar school en terug hoor.

Ow en ik zal de party pooper wel zijn maar vind sneeuw dus echt helemaal niks :oops:

Dat wil zeggen op werkdagen, wanneer ik 's morgens over die polderweggetjes hier naar m’n werk moet rijden :?



Ik kan me heus verheugen op een vrije dag met Sam buiten in de sneeuw hoor, dat dan weer wel :mrgreen:

Jaaaaa witte kerst wil ik ook !!! :lol: :lol: :lol:



Net als een paar jaar terug zo’n pak sneeuw dat heel Nederland ontregeld was :mrgreen: sneu voor de weggebruikers maar heeeeeeeeeeerlijk voor de kids !!!

Hier mag het van mij ook wel gaan sneeuwen.

Wessel heeft het er nu al iedere dag over.

Hij wil net als bij LINUS op de tv heel veel sneeuw :mrgreen: :inlove:

oh dat lijkt me geweldig idd… een berg linus sneeuw :mrgreen:



Denk dat ik al ‘bedorven’ ben ik mijn eerste winter… ik ben van '78 en de winter van '79 was enorm veel sneeuw… toen moest ons huis zelfs uitgegraven worden :smiley: Zelfs op de foto’s van die winter straalt de lol er af bij iedereen, ben er denk ik mee besmet geraakt… sneeuw is leuk :thumbup:

geweldig sneeuw !! (zolang ik maar niet weg hoef met de auto…)



hmm morgen eens kijken bij de G.amma als ze er nog een slee hebben :mrgreen: :lol:

Ja, leuk sneeuw! En het blijft zeker t/m zaterdag vriezen, dus wat er valt blijft liggen :dance:

Ik kan het helaas niet zien op weeronline maar als iemand zich verveeld, omgeving Enschede…



Het liefst zou ik zo’n dik pak sneeuw als een paar jaar terug willen, maar dat zal wel niet gebeuren…



En een witte kerst? Dat hoop ik ooit nog eens mee te maken!

wou voor je kijken sabje, maar weer online heeft er geen zin in :wall:

en weer.nl dan?



hier trouwens geen sneeuw in vooruitzicht alleen maar regen. :cry:

@marijke79 wrote:

wou voor je kijken sabje, maar weer online heeft er geen zin in :wall:




wou ook al kijken, maar denk dat ie even overbelast is hahahah

Ik baal al dat dochter ziek is…vorig jaar vond ze de slee nog niet zo, maar nu vast wel!

En hopend op weer zo’n schaats winter al onderbindertjes besteld! :inlove:

oo ja sneeeeuw…en dan veeel, ik wil wel weer net zo n winter als toen ik elf was ofzo…was t niet in 1978 ? geweldig was t, ons hele huis was ingesneeuwd, en niemand kon de straat meer uit…we moesten een pad graven naar t schuurtje en toen om het huis heen naar de voordeur, als ik over dat pad liep zag ik niks alleen die sneeuwmuren,…GEWELDIG…

wat een feest was dat…en ijs lag er ook…toen we uiteindelijk weer een beetje , te voet weliswaar, er op uit konden was t helemaal feest, sleeen, sneeuwballengevechten, ijshutten bouwen



ik gun mn kids dat wel…een paar jaar terug heeft mn man hier op t erf nog ijshutten met ze gemaakt, dan gaat hij met de tracktor de sneeuw hoog scheppen, en wanden bouwen, en dan water er over heen zodat t aanvriest…echt superleuk



van mij mag t hoor :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Lekker met zijn alle glibberen over de snelweg… mag morgen weer lekker werken… :mrgreen:





Maaaaar als … we met kerst Sneeuw hebben zou dat wel super zijn… alleen volgens… mij… kan me vergissen… kan er nog geen enkele weerman / vrouw zo ver kijken …toch??



:smiley:

@kristalkindje wrote:

oo ja sneeeeuw…en dan veeel, ik wil wel weer net zo n winter als toen ik elf was ofzo…was t niet in 1978 ?




Was 1979.

Die foto’s zitten in mijn album bij mijn eerste echte winter… en dan direct echt een goeie dus :mrgreen: