slofjes

Ik zoek dus slofjes voor mijn dochtertje in maat 22.

En het liefst die ik gewoon in een winkel kan kopen, zie dat de leren slofjes alleen op internet zijn te verkrijgen.

Wil dus een slofje met een zachte zool…

Iemand enig idee waar ik die vandaan kan halen ?

Zoniet zijn tips over leren slofjes ook welkom (die ik kan bestellen op internet) in grotere maten dus, zie dat de meeste niet eens meer zo’n grote maat(22) hebben.

Bij ons verkopen ze die bij de betere schoenenwinkel.

action, zeeman (alhoewel zeeman ze nog binnen moet krijgen)

Action die heb ik, maar zitten niet meer fijn ze gaat ze dubbel lopen.

Zeeman die leren slofjes gaan maar tot maar 80/86.

En die slofsokken vind ik niets, want daar gaan ze ook op de rand lopen.

@D. wrote:

Zoals ?

Want ik heb er tot nu toe nog nergens gezien, de duurdere schoenenwinkels die leren slofjes verkopen. :think:

action had ze laatst tm mt 25 en ook 22/23 of tm 24 mnd… (heb deze voor de jongste meegenomen)

Hema en prenatal

@romata wrote:

@D. wrote:

Zoals ?

Want ik heb er tot nu toe nog nergens gezien, de duurdere schoenenwinkels die leren slofjes verkopen. :think:

House of Shoes (Nimco) en Zwart.

Ik heb ze afgelopen weekend besteld voor mijn dochter. Oxxy eerste loopschoentjes met flexzool. Deze zijn er ook in maat 22, ik heb maat 21 besteld.

Voor een linkje mag je mij PB-en

Bij de Schoenenreus verkopen ze ook leren slofjes, een soort nepzootjes.

Ik heb ze voor Jayden bij Villa Happ gekocht

ik heb nog wel een inet-tip; ik heb altijd slofjes voor nano bij stapperdestap besteld; een super shop die ze op maat en naar eigen ontwerp maakt voor echt geen vervelende prijs. Je kunt dus zelf kleuren, afbeelding enz enz bedenken, en ze gaan zo groot als je zelf wil (wel tegen een meerprijs).

Hier ook bij stapperdestap, voorheen happynappie, ideaal en helemaal niet duur!

Ik heb er net een paar bij A@pie besteld…

Hopelijk is het wat.

Joy: Ik heb ze echt alleen nodig voor binnen, we hebben een koude tegelvloer en om binnen met schoentjes (harde zool) te laten lopen vind ik niets. Dus het moet echt een makkelijk simpel slofje zijn. Ik heb ook eens slofjes (leer) gehad van Oxxy, maar vond deze echt vreselijk zitten bij me meisje.

Ben benieuwd wat ik er van vind, iemand ervaring trouwens met dit merk ?

Die van @apie zijn heel breed.

dat zou dan mooi zijn, ons dametje heeft namelijk niet zo’n hele smalle voetjes :smiley:

ik ben erg tevreden over deze. Mijn dochter draagt ze ook al een tijdje. Enige minpunt is dat ik ze vrij groot vind vallen. Ook als de voetjes gemeeten heb.

Voetjes van mijn dochter zijn 12 centimeter. Als ze staat en druk op de voetjes staan zijn ze 12,5. Heb dus maat L genomen 13,5 centimeter. Dus hopelijk passen ze meteen.

ze zien er superleuk uit zeg!

Ik ben erg tevreden over de slofjes van Kruidvat van Winnie the pooh. Die hebben ze in 3 verschillende maten. 18/19, 20/21, 22/24 zoiets.

Zijn lekker zacht en warm en kosten maar 5 euro. Nu trouwens in de aanbieding!