slofjes

@Theemuts wrote:

Ik ben erg tevreden over de slofjes van Kruidvat van Winnie the pooh. Die hebben ze in 3 verschillende maten. 18/19, 20/21, 22/24 zoiets.

Zijn lekker zacht en warm en kosten maar 5 euro. Nu trouwens in de aanbieding!

Ik heb vorige maand ook gekocht, ik vind ze vreselijk zitten. De elastiek zit zo straks dat het het voetje gewoon naar voren drukt. Dus met resultaat heel veel ruimte achter over in het slofje, en voor met de teentjes strak tegen de punt. :?

Slofjes van a@pie vind ik trouwens ook niets… ik heb ze binnen maar mijn dochtertje loopt de stof naar binnen bij haar hiel, en lijkt me niet erg lekker lopen… Dus nog steeds geen oplossing gevonden :frowning:

En de bekende Zootjes?

Weet alleen niet of ze die in grote maten hebben…

@Theemuts wrote:

En de bekende Zootjes?

Weet alleen niet of ze die in grote maten hebben…

Heb eigenlijk geen zin om nu 30 euro uit te gaan geven, als ze niet goed zijn dat gedoe met geld terug krijgen en verzendkosten etc…

Ik heb inmiddels zoveel geld uit gegeven aan slofjes en niets dat echt lekker zit.

Ga volgende week maar eens de stad in, hopelijk dat ik daar iets kan vinden met een zachte zool.

Serieus, kijk eens op stapperdestap! Je meet gewoon precies je kindje’s voetje op, breedt en lengte en het slofje wordt perfect!

bij schuurman schoenen ( gewone winkel) heb je zooitjes en die zijn daar stukken goedkoper dan via i net :wink: en hun hebben ze ook in de maat die je zoekt :thumbup:

je kan ze dan aanpassen en dat is wel zo fijn dan…

als ik je een tip mag geven?

doe bv eens over de gewone sokjes dikke ( soort badstof sokjes van de hema) dat doe ik hier altijd voor in huis en floris heeft heerlijke warme voetjes op de koude vloer :thumbup:

schuurman schoenen zit hier dus niet in de buurt ( even opgezocht ).

Die badstof sokjes merel tot welke maat gaan die ?

Ik zie heel vaak dat die sokjes maar tot 12 maanden gaan, en die zijn echt te klein.

die tm 12 maand die passen heus prima geloof me…floris heeft maat 23 van schoentjes en bovendien brede en hoge wreef en hij kan ze prima aan…maar volgens mij hebben ze ze ook wel groter hoor.

die zijn veel goedkoper dan slofjes :wink:

ze zijn er ook tot 18 maand bedenk ik me ineens… :thumbup:

Ja of gewoon crocs? Die zijn ook zacht en maken geen herrie binnen en geen koude voeten op de koude vloer…

@merel33 wrote:

ze zijn er ook tot 18 maand bedenk ik me ineens… :thumbup:

Nou ik ga volgend weekend toch de stad in, ik zal eens even kijken.

Dankjewel :thumbup:

@Theemuts wrote:

Ja of gewoon crocs? Die zijn ook zacht en maken geen herrie binnen en geen koude voeten op de koude vloer…

Zijn die ergens te verkrijgen in winkels in kleinere maatjes ?

Maat 21/22.

Ja hoor, de crocs winkel verkoopt ze en daar kun je ze ook online bestellen in allerlei super leuke modellen!

Nep crocs verkopen ze op iedere braderie en bij veel goedkope schoenenwinkels.

Ze zijn er al vanaf maat 18 geloof ik.

Tis crocs en dan punt nl :wink:

En MP heeft ze 2ehands natuurlijk al met bergen… In mijn winkeltje heb ik leuke van Scooby Doo maat 21/22 en echt bijna nieuw!

Bobux zijn zoo Geweldig

Ik heb ze voor Sem en Anne alle2 altijd gehad

en Anne moet al snel weer nieuwe draagt nu maat M

ze zijn niet goedkoop ongeveer 30,-

maar van leer…en blijven goed zitten…we gaan voor Anne’s 3e paar binnenkort

Ik heb voor mijn dochter schoentjes van Shoes Me gekocht, zachte zool en ze loopt er prima op. Zijn ook lekker warm aan de voetjes, we hebben plavuizen. Het zijn meer slofjes als schoentjes.