Slippers: welk merk zit het allerbeste?

Dames,

Ik moet op zoek naar nieuwe slippers. Welke beveel jij aan?

Ik heb nu een paar van Reef: ze zien er hip uit en hebben een heerlijk voetbed. Ik neig dus naar ongeveer hetzelfde merk en type.

Maar misschien zijn er nog wel betere/leukere enz?

Er moet iig een voetbed inzitten, want ik wil er goed op kunnen lopen.

Wat draag jij?

Ik draag slippers van Crocs, ze zitten heerlijk en zijn van plastic dus kunnen gewoon mee de zee in :wink:

Havaiana’s

Het lijkt een goedkope plastic slipper maar ze lopen super! Ik loop op schoenen met steunzolen vanwege arthrose en twee teen operatie’s maar op deze slipper ( met bandje langs de hak) loop ik ook met gemak een hele dag.

crocs… ik heb de cleo III

echt waar zweer erbij… loop er zowel zomer als winter op…

Skechers tone ups. Heerlijke slippers waar ik uren op kan lopen (bijkomend voordeel: het zorgt voor een betere houding).

Ik blij nog steeds bij birkenstock hangen. Gaan jaren mee. Ook bij dagelijks gebruik. En ze blijven er mooi uitzien. Ook het voetbed zit zalig.

Plastic slippers vind ik zo zweten.

Maar bedenk ook dat dat erg aan de vorm van je voet ligt. Ik heb hele smalle voeten en dat zit toch anders dan als je brede voeten hebt.

Ik heb brede voeten en loop heeeel graag op mijn Birkenstocks. Vanaf het moment dat het kan tot mijn tenen eraf vriezen zo’n beetje zeg maar.

Ook heb ik plastic teenslippers van Crocs, die me zowaar ook in de breedte passen. Lopen ook niet verkeerd.

Ik heb ook 100 soorten geprobeerd, havaianas zitten bij mij voor geen meter, kan er niet op lopen. Birkenstocks, heb 4 paar, 2 zitten super goed, 2 echt vreselijk, terwijl t allemaal dezelfde maat/breedte is, crocs lopen super lekker, maar zij wel echt slippers slippers, dus plastic leuk voor op t strand etc, en heb inmiddels ook al 3 paar reefs verbruikt (tijdens mn zwangerschap 1 paar helemaal kapot gelopen) maar dat merk blijft mijn favoriet. Misschein ff naar sportwinkel gaan en allemaal verschillende passen?

havaianas vond ik echt tegenvallen, na mijn reefs :smiley:

Tsja, het ligt inderdaad helemaal aan de vorm van je voeten. Dat snap ik.

Ik ben ook niet voor helemaal plastic, daar zijn mijn voeten te zweterig voor :oops:

Ik ga binnenkort maar eens naar een goed gesoorteerde sportwinkel (en hoop dat nog niet alles is uitverkocht…) Op internet kom ik er ook nog niet goed uit. Dan maar passen in het echie :mrgreen:

Ik draag Ecco slippers en ben nu bezig aan mijn 2e paar sandalen. Kan er uren op lopen.

Ik heb ze van Manfield die lopen heerlijk.

Heb ook slippers van TommyH. maar dat is echt tien keer niks, maar ik kan niet tegen zo’n dun dingetje bij de tenen (gaat helemaal kapot).

Het liefst loop ik op sandalen van teva.

@aapie wrote:

Ik blij nog steeds bij birkenstock hangen. Gaan jaren mee. Ook bij dagelijks gebruik. En ze blijven er mooi uitzien. Ook het voetbed zit zalig.

Plastic slippers vind ik zo zweten.

Ik zweer ook bij birckenstock :thumbup: . Ze lopen heerlijk!

En het leuke daarvan is, je hebt ze in verschillende soorten en kleuren. Zooo leuk. :wink:

@Kwakje wrote:

En het leuke daarvan is, je hebt ze in verschillende soorten en kleuren. Zooo leuk. :wink:

Klopt heb er nu 6 paar, rood, wit, blauw, zwart, roze en grijs haha. Koop ze vaak bij kruidvat als ze in de aanbieding zijn, hebben ze tot nu toe elk jsar gehad, moet je er wel snel bij zijn maar wel leuk!

ik heb birkenstocks (3 jaar oud en lopen nog prima en zien er ook nog redelijk goed uit), die heb je voor brede en smalle voeten, en ik heb een paar ipanemas, die lopen ook heerlijk, zijn nu al 4 jaar oud en niet zo mooi meer maar lopen nog fijn en daarom heb ik ze nog

Tja, erg prijzig maar ik zweer bij fitflops…

birckenstock. Helaas doe ik lang geen drie jaar met een paar, ik woon erin in de zomer en na een zomer zijn ze echt wel af!!

Dat is eigenlijk naast een paar ‘zit’ schoenen het enige paar dat ik heb op dit moment

Ik denk dat het per persoon verschilt.

Hier zitten birkenstocks heerlijk (net toevallige weer een bestelling geplaatst) maar die kunnen misschien bij jou ontzettend tegen vallen.