Slippers: welk merk zit het allerbeste?

Ik heb een paar crocs, met stoffen bovenkant. Ik heb ze al 7 of 8 jaar, en iedere zomer woon ik erin. Ze zijn nu wel een beetje af hoor. Eigenlijk zou ik nieuwe moeten, maar ze zitten zo lekker… zucht…

Ik heb 2 paar, een paar van Reef en een paar Birkenstocks.

Ik ben fan van mijn Reefjes! :inlove:

Birkenstocks lopen ook prima, maar ik vind ze vaak wat ‘logger’ staan onder een jurkje of iets anders kort.

Heb ze eigenlijk bijna nooit meer aan.

Mijn slippers van Reef hebben zwart lederen bandjes en dat staat ook wat chiquer voor mijn gevoel dat een ‘plastic’ slipper.

Maar heb ook veel ballerina’s en sandaaltjes aan nu, maar zodra het kan gaan de Reef’s weer aan. 8)

Ik lees hier veel crocks, en neem meteen aan dat ze heerlijk zitten hoor.

Maar ik zou er eerlijk gezegd nog niet dood in gevonden willen worden… :oops:

ik heb betula’s

zitten heerlijk en zijn in veel kleuren leverbaar

@Anneke wrote:

Haha ik dus ook niet, vind ze zelfs bij kinderen helemaal niks dus ben blij dat de mijne er nog niet om vragen :oops:

Maarrrrrr ze zullen vast heerlijk lopen en daarom heb ik wel een paar crocs slippers gekocht. Zien er gewoon uit als van die plastic dingen van een euro, maar met t verschil dat ik op deze wel kan lopen, ze zitten echt heerlijk. Maar vind reefs net zo lekker zitten en vind die wel mooier, mn crocs slippers zijn leuk voor t zwembad/strand.

@Loesje79 wrote:

@Anneke wrote:

Haha ik dus ook niet, vind ze zelfs bij kinderen helemaal niks dus ben blij dat de mijne er nog niet om vragen :oops:

Maarrrrrr ze zullen vast heerlijk lopen en daarom heb ik wel een paar crocs slippers gekocht. Zien er gewoon uit als van die plastic dingen van een euro, maar met t verschil dat ik op deze wel kan lopen, ze zitten echt heerlijk. Maar vind reefs net zo lekker zitten en vind die wel mooier, mn crocs slippers zijn leuk voor t zwembad/strand.

En dat is dus precies ook wat ik altijd riep. Riep ja, haha. Door onze hond kunnen ze hier geen stoffen pantoffels dragen, zitten meteen onder de haren. Maar je moet wel wat aan je voeten, anders zitten je sokken onder de haren. Uiteindelijk werden dat dus crocs. Ideaal als pantoffels. Vorig jaar op de camping bleken ze ook heel handig met douchen en naar het springkussen.

Alleen mogen ze er van mij niet op naar school.

Hier birkenstocks EN ipanema’s met bandje achter de hiel en ja… daar kan ik dus ook de hele dag op lopen… zijn wel plastic met rubber, maar zitten super…

Ik vind crocs klompen ook oncharmant, en die heb ik in de winter aan binnenshuis. Maar de slippers vind ik dus wel meevallen. De bovenkant is van stof (bij mij). Ik heb de onderste, maar ze zijn bij mij veel lichter grijs geworden met de tijd.

Heb leren slippers van Scholl, zitten heerlijk en vind ik ook nog beetje charmant onder een jurkje bijv. En heb ook een paar vanTeva, lopen ook goed.

Fitflops. Ideaal. Net pantoffeltjes. En prima om lang te wandelen. Wel prijzig, maar ze gaan wel even mee.

Birkenstock. Loop al 2 jaar met dezelfde slipper.