Slijmverlies na klussen

@kyr@ wrote:

ja ik heb familie die dat voor het zingen de kerk uit altijd hebben gedaan. behalve dan toen ze voor hun kinderen gingen. Vind het wel zielig voor de man hoor als ze bijna 30 jaar maar dat spanningsveld moeten verlaten hehe

Ja dat vind ik ook inderdaad en niet geheel slim eigenlijk, dan kan je beter gewoon een condoom of iets anders gebruiken dat het gewoon helemaal afgemaakt kan worden en de kans op zwangerschap zo klein mogelijk is

ja lijkt mij ook.

Hi hi hi, leuke praatjes om zo op de vroege ochtend te lezen :mrgreen:

@Kippie wrote:

Ik vraag met iets af…

Na het klussen heb ik altijd een dag “last” van veel slijmverlies.

Het is helder en het ruikt niet.

Hebben meer mensen dit?

Het is zo nogal last om je slijm te beoordelen tijdens vruchtbare dagen :think:

Alvast bedankt! :-*

Om even terug te komen op het echte gesprek:

ja, vooral vanaf de vruchtbare periode meer slijm, ook op niet vruchtbare dagen.

Nou, ik wilde ook een serieus antwoord geven maar lijkt me niet echt gepast. hahaha, Jullie houden het wel lollig hierzo. Maar eh…wie zegt dat het van je vriend is. Wanneer je zelf opgewonden bent geweest zeg maar…krijg je ook slijm, net als vruchtbaar slijm. Ik wel in ieder geval. Enneh…wij gebruiken ook handdoekjes, wanneer we er aan gedacht hebben anders een t-shirt ofzo, wat er maar in de buurt ligt.

Van die gekke handstanden doe ik niet (Zou ik niet eens kunnen…) omdat ik al vaak gelezen heb dat het fabeltjes zouden zijn. Dat wat eruit zou lopen geen goede zaadjes zijn en het winnende zaadje met een enorme snelheid je baarmoedermond inzwemt, kan er dan echt niet meer uit lopen.

Denken jullie daar ook wel es aan. ik snap namelijk niet dat ik zelf ooit die wedstrijd heb gewonnen!!!

liefs

Ineke

jah idd… maar ik blijf altijd wel ff liggen hoor ff nagenieten en jah of er dan een kussen onder je kont ligt of niet :stuck_out_tongue:

@Ineke wrote:

Nou, ik wilde ook een serieus antwoord geven maar lijkt me niet echt gepast. hahaha, Jullie houden het wel lollig hierzo. Maar eh…wie zegt dat het van je vriend is. Wanneer je zelf opgewonden bent geweest zeg maar…krijg je ook slijm, net als vruchtbaar slijm. Ik wel in ieder geval. Enneh…wij gebruiken ook handdoekjes, wanneer we er aan gedacht hebben anders een t-shirt ofzo, wat er maar in de buurt ligt.

Van die gekke handstanden doe ik niet (Zou ik niet eens kunnen…) omdat ik al vaak gelezen heb dat het fabeltjes zouden zijn. Dat wat eruit zou lopen geen goede zaadjes zijn en het winnende zaadje met een enorme snelheid je baarmoedermond inzwemt, kan er dan echt niet meer uit lopen.

Denken jullie daar ook wel es aan. ik snap namelijk niet dat ik zelf ooit die wedstrijd heb gewonnen!!!

liefs

Ineke

Je moet over sommige dingen wel lollig doen, er zijn al genoeg erge dingen in de wereld! :think:

Het is ook niet echt mijn vocht zeg maar…ik ga er gewoon vanuit dat het spermablub is… blijf lachen om die omschrijving :mrgreen:

Maar je hebt wel gelijk ja, ik heb het eens aan m’n moeder gevraagd hoe zij dat deed toen ze zwanger wilde worden van m’n zus en mij. Maar niks met de benen in de lucht hoor…gewoon opstaan en doorgaan met je dagelijkse dingen.

Dus ergens misschien een fabeltje, maar baadt het niet dan schaadt het niet :mrgreen:

Ineke, gewoon zorgen voor een serieuze noot hier hoor :mrgreen: , want van mij moeten ze het momenteel niet hebben. :lol:

Wat voor afscheiding heb je overigens als je zwanger bent? Ooit iets over gelezen, maar ik kan het niet meer vinden.