yep heel normaal hoor allemaal.
zorg maar dat je een stapeltje met kleine handdoekjes of washandjes in het nachtkastje hebt liggen :lol:
@femmie wrote:
Nee dat herken ik niet, maar ik had tijdens pilgebruik en veel afscheiding. Dat is nu heeeeeeel veeeeeeeeeeel minder, dus het zou wel zo kunnen zijn, maar dat het me niet opvalt omdat het dan zo gewoon lijkt zoals vroeger laat maar zeggen.
Heb altijd dat het netjes binnenblijft tot ik naar de wc ga, dan komt het er achteraan laat maar zeggen :mrgreen:
Pers dan ook nog een keertje extra na zodat ik zoveel mogelijk kwijt ben en mijn onderbroek niet even later vol zit :oops:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahaha, lekkere verhaaltjes. Manlief vraagt zich af waar het over gaat. Hij zegt nu: “Volgens mij wil ik niet weten waar het over gaat” :lol: :lol:
@Wawa wrote:
Je kunt je toch niet voorstellen dat er miljoenen zwemmertjes inzitten he?
Nee daar zit ik ook elke keer met belangstelling naar te kijken :mrgreen:
@Wawa wrote:
@femmie wrote:Nee dat herken ik niet, maar ik had tijdens pilgebruik en veel afscheiding. Dat is nu heeeeeeel veeeeeeeeeeel minder, dus het zou wel zo kunnen zijn, maar dat het me niet opvalt omdat het dan zo gewoon lijkt zoals vroeger laat maar zeggen.
Heb altijd dat het netjes binnenblijft tot ik naar de wc ga, dan komt het er achteraan laat maar zeggen :mrgreen:
Pers dan ook nog een keertje extra na zodat ik zoveel mogelijk kwijt ben en mijn onderbroek niet even later vol zit :oops:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahaha, lekkere verhaaltjes. Manlief vraagt zich af waar het over gaat. Hij zegt nu: “Volgens mij wil ik niet weten waar het over gaat” :lol: :lol:
Hihi nee dat denk ik ook niet, de mijne zit beneden tv te kijken :mrgreen:
@kyr@ wrote:
yep heel normaal hoor allemaal.
zorg maar dat je een stapeltje met kleine handdoekjes of washandjes in het nachtkastje hebt liggen :lol:
Heb geen nachtkastje, neem altijd de boxer van mijn vriend :oops:
@femmie wrote:
@Wawa wrote:Je kunt je toch niet voorstellen dat er miljoenen zwemmertjes inzitten he?
Nee daar zit ik ook elke keer met belangstelling naar te kijken :mrgreen:
Heb je een microscoop op de slaapkamer staan? :lol: :lol: :lol:
Wij moesten laatst met sporten op onze rug, liggen en dan alles de lucht in de je benen helemaal omhoog steken en je op je schouders ligt en dan je benen helemaal naar achter klappen.
Is ook een mooi standje om de blub te helpen in hun race :mrgreen:
@femmie wrote:
@kyr@ wrote:yep heel normaal hoor allemaal.
Hahahahaha, da’s grappig. Daarna gaat hij toch wel de was in he?
Tja, hier washandjes, omdat die in de 60 graden was gaan
de mijne zit langs me maar kan het toch niet lezen want die snapt er toch niks van .
tja en wat er in het blubje zit heeft al verloren, allemaal verliezertjes zijn dat. wel zielig toch he eigenlijk… :lol:
zou wat zijn he als je die spermacellen toch op doping kon testen haha
@femmie wrote:
Wij moesten laatst met sporten op onze rug, liggen en dan alles de lucht in de je benen helemaal omhoog steken en je op je schouders ligt en dan je benen helemaal naar achter klappen.
De maand na de Mk heb ik dat een keertje in bed gedaan, maar dan kom ik tot de ontdekking dat ik niet zo heel lenig ben. Lukt wel hoor, maar na het klussen is het niet zo’n succes :lol:
@Wawa wrote:
@femmie wrote:@kyr@ wrote:yep heel normaal hoor allemaal.
Hahahahaha, da’s grappig. Daarna gaat hij toch wel de was in he?
Tja, hier washandjes, omdat die in de 60 graden was gaan
Nee die trekt ie daarna weer aan :liar:
Haha, maar die blub gaat er met 40 graden ook wel uit hoor.
Tja het zijn zeker verliezers die eruit komen. Kunnen jullie je nog herinneren dat je ooit won? :mrgreen:
wawa, ewww tuurlijk gaat dat gelijk de was in .
Femmie, haha de boxer van je vriend, ennuh zo lenig ben ik niet meer hoor :think:
@kyr@ wrote:
de mijne zit langs me maar kan het toch niet lezen want die snapt er toch niks van .
tja en wat er in het blubje zit heeft al verloren, allemaal verliezertjes zijn dat. wel zielig toch he eigenlijk… :lol:
zou wat zijn he als je die spermacellen toch op doping kon testen haha
Nou vroeger werden ze wel zwanger omdat ze voor het zingen de kerk uitgingen. Als de man z’n piem niet goed waste voordat ze voor de tweede ronde gingen dan was er dus kans op een zwangerschap. De nicht van mijn moeder is het levende bewijs :lol: :lol:
@Wawa wrote:
@femmie wrote:Wij moesten laatst met sporten op onze rug, liggen en dan alles de lucht in de je benen helemaal omhoog steken en je op je schouders ligt en dan je benen helemaal naar achter klappen.
De maand na de Mk heb ik dat een keertje in bed gedaan, maar dan kom ik tot de ontdekking dat ik niet zo heel lenig ben. Lukt wel hoor, maar na het klussen is het niet zo’n succes :lol:
Ik heb het nog nooit geprobeerd, bedacht het me net ineens. Mijn vriend zal raar opkijken als ik ineens zo ga liggen :mrgreen:
Ik ga nu echt naar bed. Eerst even langs peuter, want die huilt
:hug: aan peuter en truste wawa
Heb ook een stapeltje handdoekjes in m’n nachtkastje liggen…heel handig :mrgreen:
Bij mij blijft de blub ook goed zitten totdat ik op de wc zit, dan loopt het er toch langzaam uit… :sick:
Enne, zo lenig ben ik al heel lang niet meer :lol:
ja ik heb familie die dat voor het zingen de kerk uit altijd hebben gedaan. behalve dan toen ze voor hun kinderen gingen. Vind het wel zielig voor de man hoor als ze bijna 30 jaar maar dat spanningsveld moeten verlaten hehe
@Wawa wrote:
Ik ga nu echt naar bed. Eerst even langs peuter, want die huilt
Truste Wawa, idd :hug: aan je peuter!
truste wawa :-*