Ik vraag met iets af…
Na het klussen heb ik altijd een dag “last” van veel slijmverlies.
Het is helder en het ruikt niet.
Hebben meer mensen dit?
Het is zo nogal last om je slijm te beoordelen tijdens vruchtbare dagen :think:
Alvast bedankt! :-*
Uhmmmmmmmmmm is het niet gewoon het sperma??? :roll:
@Wawa wrote:
Uhmmmmmmmmmm is het niet gewoon het sperma??? :roll:
Haha dat dacht ik ook meteen. En kan je wel vertellen, bij mij is dat ook zo :oops:
Ben het wel met je eens hoor, ik kan mijn afscheiding ook nooit beoordelen tijdens mijn klusdagen.
@femmie wrote:
@Wawa wrote:Uhmmmmmmmmmm is het niet gewoon het sperma??? :roll:
Haha dat dacht ik ook meteen. En kan je wel vertellen, bij mij is dat ook zo :oops:
Ben het wel met je eens hoor, ik kan mijn afscheiding ook nooit beoordelen tijdens mijn klusdagen.
Ha ha ha, dat dacht ik ook al. En volgens mij kun je van spermablub ook draden trekken :oops: :roll:
Nope, dat loopt er zo goed als direct weer uit…
Het is echt slijm, waterig en kleurloos.
Als we 'savonds geklust hebben, dan heb ik de dag erna heel veel slijmverlies…
@Kippie wrote:
Nope, dat loopt er zo goed als direct weer uit…
Uhmmmmmmmm, maar dan moet je ook blijven liggen. Spermablub moet er wel diep in blijven. Misschien even handstand tegen de muur na het klussen??? :mrgreen:
Doe ik ook niet hoor, maar ik blijf wel minstens een uur liggen.
@Wawa wrote:
@femmie wrote:@Wawa wrote:Uhmmmmmmmmmm is het niet gewoon het sperma??? :roll:
Ha ha ha, dat dacht ik ook al. En volgens mij kun je van spermablub ook draden trekken :oops: :roll:
Hmz zou het dan toch?
Had het met wat vriendinnen erover, en die hadden nergens last van. Vandaar dat ik het me eigenlijk afvroeg :mrgreen:
@Wawa wrote:
@Kippie wrote:Nope, dat loopt er zo goed als direct weer uit…
Uhmmmmmmmm, maar dan moet je ook blijven liggen. Spermablub moet er wel diep in blijven. Misschien even handstand tegen de muur na het klussen??? :mrgreen:
Ik leun altijd met m’n benen tegen hubbies rug…werkt prima tot hij opstaat :mrgreen:
@Kippie wrote:
@Wawa wrote:@Kippie wrote:Nope, dat loopt er zo goed als direct weer uit…
Ik leun altijd met m’n benen tegen hubbies rug…werkt prima tot hij opstaat :mrgreen:
Oeps…ging niet helemaal goed met quoten…ik zei dus :Ik leun altijd met m’n benen tegen hubbies rug…werkt prima tot hij opstaat :mrgreen:
Oh, dat is ook een optie natuurlijk. Zit er een lekkere klodder sperma op z’n rug. :mrgreen: Ik ben een beetje melig. Ik doe altijd even 5 minuutjes een kussen onder mijn bekken. :mrgreen:
@Wawa wrote:
Oh, dat is ook een optie natuurlijk. Zit er een lekkere klodder sperma op z’n rug. :mrgreen: Ik ben een beetje melig. Ik doe altijd even 5 minuutjes een kussen onder mijn bekken. :mrgreen:
Getver :mrgreen:
Kussen is ook een hele goeie…
@Kippie wrote:
@Wawa wrote:Oh, dat is ook een optie natuurlijk. Zit er een lekkere klodder sperma op z’n rug. :mrgreen: Ik ben een beetje melig. Ik doe altijd even 5 minuutjes een kussen onder mijn bekken. :mrgreen:
Getver :mrgreen:
Kussen is ook een hele goeie…
Wel washandje ertussen hoor. Ik hoop dat er geen bekenden meelezen. Kan morgen niet meer over straat :mrgreen:
Zie nu je banner niet, zit je nu in de klusdagen? Ik wacht op NOD of ongi
En als peuter huilt, dan heb ik een goede reden om te blijven liggen :mrgreen: , anders is het klussen voor niets geweest.
@Wawa wrote:
En als peuter huilt, dan heb ik een goede reden om te blijven liggen :mrgreen: , anders is het klussen voor niets geweest.
Ja haha, altijd mooi excuus he :mrgreen:
Kippie, ik denk echt dat het spermablub is hoor! Je moet er wel een washandje bij nemen, anders loopt er wel wat uit ja, maar het overgrote deel blijft gewoon zitten en komt de volgende dag pas… :oops:
Ik heb soms de indruk, dat er na sporten twee dagen erna nog weleens wat uit kan komen. Herkennen jullie dat?
Tja, dat is wel na de handstand natuurlijk, als de blub ver in de baarmoeder zit
geintjuh
@femmie wrote:
@Wawa wrote:En als peuter huilt, dan heb ik een goede reden om te blijven liggen :mrgreen: , anders is het klussen voor niets geweest.
Ja haha, altijd mooi excuus he :mrgreen:
Kippie, ik denk echt dat het spermablub is hoor! Je moet er wel een washandje bij nemen, anders loopt er wel wat uit ja, maar het overgrote deel blijft gewoon zitten en komt de volgende dag pas… :oops:
Oké, dan weet ik dat tenminste…
Dat ik moet blijven liggen wist ik al wel hoor :mrgreen:
Enne spermablub na 2 dagen, klinkt ook bekend :mrgreen:
Nee dat herken ik niet, maar ik had tijdens pilgebruik en veel afscheiding. Dat is nu heeeeeeel veeeeeeeeeeel minder, dus het zou wel zo kunnen zijn, maar dat het me niet opvalt omdat het dan zo gewoon lijkt zoals vroeger laat maar zeggen.
Heb altijd dat het netjes binnenblijft tot ik naar de wc ga, dan komt het er achteraan laat maar zeggen :mrgreen:
Pers dan ook nog een keertje extra na zodat ik zoveel mogelijk kwijt ben en mijn onderbroek niet even later vol zit :oops:
Je kunt je toch niet voorstellen dat er miljoenen zwemmertjes inzitten he?
Ow ik loop achter :lol: vorige bericht was een reactie op
Ik heb soms de indruk, dat er na sporten twee dagen erna nog weleens wat uit kan komen. Herkennen jullie dat?