Sliepen de kinderen lekker door vanacht?

Nee, net als vorig jaar werd ze wakker toen ik bijna sliep en alles weer redelijk stil was buiten.

Hier werd ze om 00.15 wakker en toen we d’r terug in bed legden om half 1/kwart voor 1 heeft ze gehuild tot 02.15 :roll: . Ze vond het erg leuk dat vuurwerk maar ik denk dat het te overweldigend was allemaal.

Charity vind het vuurwerk eng dus we mochten haar iet wakker maken. hebben we ook niet gedaan om 1 uur ben ik even gaan kijken bij haar werd ze even wakker. ze is ook meteen weer gaan slapen.



ik wou even kijken of ze niet wakker was maar niet durfde te roepen bang dat ze naar onder naar het vuurwerk moest.

tom sliep om 19.20 en werd om 23.55 wakker…toen vuurwerk kijken :inlove: en om 0.30 weer naar bed…om 02.15 klonk door de babyfoon: maaaammmaaaa slapen lukt niet, moeilijk maaaaaammmmmmmaaa -en dat terwijl papa snurkend naast hem op de grond lag :lol: :inlove: maar hij is weer omgevallen na een knuf en kus…tot …jawel…6 uur :shock: :roll: :wall: :lol: daarna wakker toto 12.45 slapen tot 13.45 en nu loopt hij alweer een tijdje rond te rennen :inlove:

Jana werd om 0.00 wakker van het geknal, en heeft daarna met moeite weer geslapen, ook vandaag slaapt ze bijna niet in, zou het kunnen zijn dat ze gisteren zo geschrokken is ??



Smiddags is er hier een knal geweest die op de lampjes van de babyfoon zichtbaar was, en tegenlijk schrok ze hysterisch wakker :cry:

nowp… van 1 tot 4 allebei klaar wakker, en super lief, lekker spelen…



Ella vond het vuurwerk prachtig!

hier werd ze om 0.00 wakker van de knallen maar ze vondt het erg mooi

Ik had nachtdienst (net als nu) en Roel was thuis met de kids. Lasse werd om 0.30 wakker en ging pas weer om 4.30 slapen om een half uur later weer wakker te worden.



Roel wilde gewoon op tijd gaan slapen om weer vroeg met de kids op te kunnen staan en die had ongeveer niet geslapen tegen de tijd dat ik thuis kwam - he was not amused :shifty:



Volgend jaar wil vrij met oud en nieuw (en zal roel ws moeten werken) maar ik ga dan ws bij familie logeren - kunnen we het een beetje samen opvangen.

Hier de kids gewoon wakker geweest om 0:00u. Kleinste sliep om precies 0:00u wel (op de bank…), maar werd even later wel wakker.

Heb altijd de kids er bij willen hebben om 0:00u. ik vind dat zo’n speciaal moment. En vroeger vond ik het zelf ook veel te leuk en had het echt niet leuk gevonden als mijn ouders mij hadden laten slapen.

Beide kids hebben heerlijk doorgeslapen. We waren bij vrienden en daar werd voor de deur de gehele avond veel geknald, maar beide niet gehoord. Om 1.30 uur mee naar huis genomen en om 7.45 uur was Sanne er weer voor een voeding.



Wij maken ook geen kids wakker kunnen ze nog lang genoeg meemaken.

Daniël sliep heerlijk door de herrie heen, tot er om half 1 iemand nog even opnieuw begon, daar schrok hij wakker van.

Nog even wat gedronken en naar buiten gekeken, vond hij prachtig!

Om 1 uur lag hij weer te slapen!

Jayden is de gehele avond een paar keer wakker geworden door de harde knallen, en die heb ik om 23.30 mee naar beneden genomen. Om 0.00 werd Tyrone toch ook wakker van het vele vuurwerk ineens, en hebben we samen voor het raam staan kijken.



Daarna zijn beide kids gewoon weer in slaap gevallen: nu wisten ze ook waar die knallen vandaan kwamen :wink:

Hieke werd wakker net na half 1. Heeft toen even vuurwerk gekeken in de keuken







Is tegen half 2 weer gaan slapen, tot half 8. :thumbup:

Stein lag om 20 uur in bed en werd om 8 uur wakker :mrgreen:

Mijn kinderen sliepen vannacht NIET door…



Dat is toch ook vaag. Al die knallen en M.icah tukt er doorheen en vannacht heerlijke rustige nacht gaat hij lopen spoken… :naughty:

Wij waren bij vrienden in de straat op visite en alle 6 kinderen

die boven lagen te slapen (van 0 tot 4 jaar) zijn NIET wakker

geworden :clap:

(en het was me hier toch een herrie met dat vuurwerk :shock: )

floris moest om 23.30 de fles hebben dus hij was zowiezo wakker,maar anders had ik hem ook wel wakker gemaakt hoor.het is maar een keer per jaar oudejaarsnacht en dat is gewoon speciaal.



floris vond het grandioos trouwens.samen met papa en mama door het raam kijken naar al dat mooie vuurwerk .hij schaterde het uit van het lachen.om 01.00 is hij naar bed gegaan en heeft geslapen tot tadaaaa 09.45 :shock: god wat een heerlijk kind. :inlove: