Sliepen de kinderen lekker door vanacht?

Vrienden van ons bleven oud en nieuw vieren bij ons.

De twee kleintjes van 2,5 en 6 maanden zijn alletwee wakker geworden. Het meisje van 2,5 hebben we een kwartier voor tijd wakker gemaakt (anders durft ze vast nooit meer bij ons te slapen, als ze zo wakker schrikt van de knallen)

Het kleintje werd vanzelf wakker om 0.10 dus er ook lekker bij genomen.



Heerlijk, die kindjes erbij!!!



Zoontje van mijn vriendin sliep overal doorheen :lol:

Hier heeft Valentijn net als voorgaande heerlijk doorgeslapen, maar Jonathan niet :thumbdown: Die is ook net een beetje aan de beterende hand van dubbele middenoorontsteking en keelontsteking, dus waar het aan lag durf ik niet te zeggen… Maar om een uurtje of kwart over 12 werd ie huilend wakker en rond kwart over 1 is ie weer zijn bed ingegaan en toen heeft ie geslapen tot 7:15. Ik had er al een beetje rekening mee gehouden dat Jonathan wel wakker zou worden, dus het was geen verrassing :lol:

Sem wordt in maart 2…in die tijd heeft hij mss een a twee nachten doorgeslapen.



Gisteravond 7 uur in bed…

Wij hebben een buurt waar incl mijn man :wall: heeel veel vuurwerk wordt aangestoken en gekocht (illgl :roll: ) incl mortieren en al…en wat doet meneer:



DIE SLAAPT OVERAL DOORHEEEEEEEEEN :roll: :wall: :inlove: …



Sanne werd pas wakker om half 1 toen ze vanuit onze achtertuin :wall: nog even wat zwaar knal af gingen steken…





maar goed…het viel me heeel hard mee want had verwacht dat ze beide de hele avond/nacht wakker zouden zijn en dan lekker vervelend gingen doen…maar het tegendeel was het geval :inlove:



oja allemaal een gelukkig nieuwjaar

mischa sliep de vorige jaren lekker door,dit jaar werd hij wakker rond half 12 omdat hij weer zo moest hoesten…

hij konniet in slaap komen dus mocht hij eruit, het vuurwerk buiten vond ie doooooodeng, te veel allemaal. Maar vanachter het raam vond hij het vanaf ong. half 1 erg leuk.

door het vuurwerk sliepen ze heen…



verder… maar what’s new! :roll:

Nog ieder jaar hebben we Anne wakker gemaakt voor 00:00uur, samen vuurwerk kijken en een gelukkig nieuwjaar wensen. Dit jaar dus ook. Nu is ze wat langer opgebleven en toen ze terug naar bed ging is ze weer in slaap gevallen zonder problemen en om 8uur stond ze naast ons bed :inlove:

Onze meid wilde persé wakker gemaakt worden!

Dus wij om 23:30 naar boven.

Om 0:00 tot 0:30 vuurwerk buiten gekeken.

Om 02:00 lag ze er weer in en ze heeft tot 9:30 geslapen!!!

Ze vond het schitterend!!!

@schoen wrote:

Ik vind dat geweldig dat ze er zo doorheen slapen.

Yara doet dat ook altijd en ze ligt ook nog vooraan de weg met haar slaapkamer :shock: :shock: :o :o

Echt knap dat ze dan daar niet wakker van worden.

Terwijl op elke andere dag in het jaar,wij juist rustig de trap op en af moeten want anders wordt madam wakker :think: :think: :think:




Klinkt erg bekend :lol:



Idd hier wederom niet wakker geworden terwijl ze ook aan de straatkant ligt! Was ze wel wakker geworden dan hadden we met zijn allen even naar buiten gegaan, want ze vind het wel allemaal mooi :inlove:

Tara was begin vd avond hele tijd wakker.



En om 00.00 uur toen het geweld losbarstte, sliep ze door! echt wonderbaarlijk.



Ook Youri heeft de hele nacht doorgeslapen

Fleur kwam iets na 12-en mopperend de trap af dat ze niet kon slapen door het vuurwerk en Daan slaapt aan de straatkant en heeft overal doorheen geslapen :thumbup:

We hebben de meiden om kwart voor 12uit bed gehaald.

Kim is mee naar buiten geweest en vond het helemaal geweldig.

Esmee , onze held, heeft alles vanachter het raam bekeken( zevond het te koud :wink: )

Rond half 2 sliepen ze weer,tot half 10 :thumbup:

Merijn hebben we om half 12 wakker gemaakt, dat hadden we beloofd



Xander werd al steeds gedurende de avond wakker en heeft vanaf 22uur bij ons beneden gezeten. Om 12.30 gingen ze weer naar bed en toen hbben ze beide heerlijk geslapen.

beide kids om 23:45 uur wakker gemaakt

gezellig vuurwerk gekeken en ze hebben beide vanochtend tot 9:30 uur uitgeslapen

Onze oudste knul is de hele avond opgebleven…tot 23.40 uur… 8)

Ik heb m nog geprobeerd wakker te maken (beloofd) maar dat was niet meer mogelijk hahaha…



Onze jongste gewoon op normale tijd naar bed, die sliep door alle knallen heen. (de babyfoon bleef maar loeien, maar kind hoorde niets haha)



Tot wij naar bed gingen om 1.15 uur…toen werd meneertje wakker en lag daarna de rest van de nacht afwisselend te brabbelen, te slapen en te jengelen :wall:

Hier heeft Anouk overal door heen geslapen, dat doet ze ieder jaar :thumbup: .

Ruben werd om half 2 wakker, dat had dus niks met oud en nieuw te maken :mrgreen: hij wordt nog bijna iedere nacht zeker 1 keer wakker :roll: :thumbdown:

dame kreeg om half 12 de fles dus die was nog wakker…

dave hebben we om half 12 wakker gemaakt…zoals elk jaar… die vond het schitterend…

om half 2 lagen zij alle twee weer te slapen…(toen was het weer rustig genoeg)

wij lagen om half 3 erin…

om 4 u weer een fles… om 9u weer een fles en een jongentje wakker…

om 12u opgestaan met z’n allen… tot die tijd lekker in bed tv gekeken… :mrgreen:

Jascha werd om 23:45 brullend wakker. Hij ging pas om 1:00u weer slapen toen het hier rustiger werd. Maar toen ik hem uit zijn bedje haalde vond hij het wel prachtig om te zien :slight_smile:

Beide dames wilden opblijven, Lysanna (8 jaar) heeft het zonder moeite uitgehouden tot papa en mama omvielen (half 3! :shock: ), Isabel (6 jaar) is halverwege de avond in slaap gevallen en hebben we wakker gemaakt om 23.45 uur (en is daarna opgebleven tot half 3) en kleine Casper lag heerlijk te tukken in zijn wagen beneden… Dachten dat hij er doorheen ging slapen… Dus wij stonden even buiten vanaf half 1 en toen werd hij toch nog wakker… Dik ingepakt mee naar buiten genomen (in een lege straat want bijna alle buren waren weg) en meneer genoot van de sterretjes die zijn zusjes afstaken! :inlove:



Na een slokje melk ging hij weer lekker slapen! :inlove:

Nou hier was het een ramp…Odin is al een paar dg behoorlijk ziek en die sliep net 2u toen t vuurwerk begon, hij schrok wakker en heeft tot 2.30 gehuild en geschreeuwd, hij was niet stil te krijgen…arm ventje :frowning:

We logeren bij mijn moeder, en gingen gister iets te laat van huis weg, zodat we al laat bij mn moeder waren (tegen half 6) en Thomas thuis de buurtkinderen nog gehoord had met verhalen over vuurwerk en opblijven. Hij wist dus wel dat er wat in de lucht hing, en dan ook nog bij zijn “miemie” thuis, dus hij was helemaal hyper en bleef met gemak wakker (tot 1 uur, viel daarna als een blok in slaap). Vijf minuten voor 12 werd Sarah Louise wakker (dat is opzich niet zo vreemd) en die heb ik er uit gehaald omdat ik anders met Thomas zijn eerste oud&nieuw boven in bed lag te voeden.

Samen getoost (met SL aan de borst :mrgreen: ) en daarna de gordijnen open en de lichten uit en naar het vuurwerk kijken. SL was er helemaal stil van en genoot echt bij mij op schoot. Thomas mocht nog een paar sterretje “afsteken” :**: , nog wat vuurwerk kijken en wat drinken en toen tegen 1 uur naar bed. Hebben we geslapen tot… 10 uur?

Nu lekker duf dagje. Net naar het nieuwjaarsconcert geluisterd en nu skispringen.