Sliepen de kinderen lekker door vanacht?

Hier niet.

Thije werd wakker tegen 0.10.

Dus mamma weer naar binnen gegaan en samen vuurwerk gekeken buiten door het raam.

Na het ergste geknal Thije een fles gegeven en weer terug naar bed gebracht,waar hij nog een kwartier schreeuwde en nadien in slaap viel.

Yara sliep wel lekker door.



Hoe verliep jullie nacht met de kinderen?

Mat.eo hebben we wakker gemaakt en M.icah sliep heerlijk door…

Hadden bedacht Sam wakker te maken om vuurwerk door het raam te kijken. Helaas bedacht hij zelf om om 23u wakker te worden. Naja, een uur ga ik 'm niet wakker houden. Dus aai over bol en daarna heerlijk door het vuurwerk heen getukt.

Lucas & Pepijn hebben we om 23:50 wakker gemaakt en die hebben gezellig op een stoel naar het vuurwerk zitten kijken, om 0:45 lagen ze weer terug op bed.

Merlijn heeft overal doorheen geslapen :dance:

Alledrie de kinderen sliepen heerlijk door, zonder één kik. Zoals elk jaar.

Ik maak ook geen kinderen wakker rond twaalf uur. Dano (bijna zeven) taalt er niet naar en heeft niets met vuurwerk. Hij is er eerder bang voor…

Als hij zou willen dat ik hem wakker maak om twaalf uur zou ik dat doen, maar zolang hij er niet om vraagt laat ik hem slapen.

Ik vind dat geweldig dat ze er zo doorheen slapen.

Yara doet dat ook altijd en ze ligt ook nog vooraan de weg met haar slaapkamer :shock: :shock: :o :o

Echt knap dat ze dan daar niet wakker van worden.

Terwijl op elke andere dag in het jaar,wij juist rustig de trap op en af moeten want anders wordt madam wakker :think: :think: :think:

julia is niet helemaal in orde en ze werd rond 12 wakker, het was op dat moment erg rustig, dus et kwam niet vant vuurwerk. ze vond het overigens mega mooi

Wij waren bij vrienden, Jeroen sliep in een campingbedje! Hij sliep wel heerlijk door en vannacht om 01.30 uur wakker gemaakt om naar huis te gaan, een half uur rijden en thuis weer in bed gedropt, was ongeveer 2.30 uur! Hij kwam “al” om 8.30 uur :wall: :wall: . Gelukkig is het maar 1x per jaar :lol:



Allemaal nog de



ALLERBESTE WENSEN EN VEEL GELUK IN 2009!



Liefs,

Moon

marco is op gebleven tot half 1

10.00 was hij wakker

ik was half 12 thuis van het werken

Hier was het toch tijd voor fles…dus wakker gemaakt en heeeeerlijk van het vuurwerk genoten… (zelden zijn ogen zo groot zien worden…) :shock: :inlove: :inlove: :inlove:

Hier hebben ze allebei lekker doorgeslapen. Ian is even wakker geworden om 10 voor 12 maar draaide zich al snel weer om :mrgreen:

Max is opgebleven tot 3uur!!! en Victor heeft geslapen van 2200 tot 23.45 toen hebben we hem wakker gemaakt en pas om 3 uur is hij ook weer op bed gegaan. Het vuurwerk vonden ze prachtig :mrgreen:



Ben benieuwd hoe de komende dagen verlopen met de mannetjes… Ben bang dat ze niet heel vrolijk zijn :lol: Maar ik vind het altijd heel bijzonder om ze bij me te hebben om 00.00 uur.

@Jenni wrote:

.

Ik maak ook geen kinderen wakker rond twaalf uur. Dano (bijna zeven) taalt er niet naar en heeft niets met vuurwerk. Hij is er eerder bang voor…

.


Wij maken juist Lucas wakker omdat hij elk jaar wakker is geschrokken toen het vuurwerk al bezig was, hij was dan helemaal hysterisch en niet te troosten. En zoals we het vannacht gedaan hebben werkte perfect. Alle 3 de jongens waren pas om 10:00 wakker 8)

Mijn oudste is bij zijn vader maar hoorde van hem dat hij wel is op gebleven om naar het vuurwerk te kijken, de jongste werd op een gegeven moment wel wakker toen hebben we saampjes naar het vuurwerk gekeken. Hij vond het prachtig ! :smiley:

We waren eerst bij vrienden geweest en al die meiden hebben Bas plat geknuffeld. Toen hij om 21.40 in bed lag was hij zo moe dat hij heerlijk door het geknal heeft geslapen. Hij werd overigens pas om 8.30 wakker :shock: :slight_smile:

Kids zijn niet wakker geworden vh vuurwerk, wel later op de nacht…zoals elke nacht :roll:

Luna werd om 22.00 wakker maar we zouden haar zowieso wakker maken anders

Hier heeft ze gewoon doorgeslapen! :shock:

Voor het eerst, we kennen dit echt niet van haar!

Het was een mega kabaal hier voro het huis, de kids van onze vrienden waren wel beneden maar onze madam, tukte mooi door.

Om 615 was ze dan ook al wakker maar goed, dat is maar 1 x per jaar :mrgreen:

Wij hebben Sebastiaan wakker gemaakt en aangezien ze samen op een kamer liggen, werd Annemieke ook wakker.

Ze vonden het vuurwerk helemaal geweldig. Annemieke werd dol enthousiast van de 100.000 klapper van haar oom, net als haar moeder :angel:

Amber heeft tot dit jaar altijd gewoon doorgeslapen.

Nu waren we op visite, dus ze moest er zo ie zo uit om naar huis te gaan.

Daarom heb ik ervoor gekozen om haar al om half 12 wakker te maken.

We zijn lekker naar buiten gegaan en ze vond het geweldig.



Thuis gelukkig weer zo verder geslapen.