Slecht nieuws - UPDATE pg.20! -

Hier nog steeds hetzelfde, héél veel bruin slijmverlies, vooral nà het plassen verlies ik telkens een hele prop… :oops:

Heel af en toe zit er daar dan een stipje bloed bij…

Verder af en toe lichte krampen in mijn buik, vannacht had ik daar last van en ik werd wel bang… :cry:

Niet echt pijnlijk maar zo’n zeurend gevoel…

Pff, het duurt wel lang hoor (tot morgenavond) tegen dat ik iets weet! :wall:

Gezinszorg is dúúr!!

We zouden 6,72 euro/uur moeten betalen! :shock:

Dat kunnen wij echt niet betalen dus we kijken voor andere oplossingen… :frowning:

@Bietje wrote:

Hier nog steeds hetzelfde, héél veel bruin slijmverlies, vooral nà het plassen verlies ik telkens een hele prop… :oops:

Heel af en toe zit er daar dan een stipje bloed bij…

Verder af en toe lichte krampen in mijn buik, vannacht had ik daar last van en ik werd wel bang… :cry:

Niet echt pijnlijk maar zo’n zeurend gevoel…

Pff, het duurt wel lang hoor (tot morgenavond) tegen dat ik iets weet! :wall:

Gezinszorg is dúúr!!

We zouden 6,72 euro/uur moeten betalen! :shock:

Dat kunnen wij echt niet betalen dus we kijken voor andere oplossingen… :frowning:
:hug:

Ik hoop echt dat het wat rustiger word voor jou en je krummel.

gog meis ben even sprakeloos ervan, toch duim ik nog steeds enoooooormm voor je :-* :-* :hug: :hug: :kaars: :kaars:

Lieve meis even een hele dikke knuffel :hug: :hug: :hug:

Ik hoop dat jullie een goed en betaalbaar alternatief voor de gezinszorg kunnen vinden :-*

En de duimen blijven doordraaien! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :hug:

Bieke, kaarsje in mijn avatar is vandaag voor jou! :kaars:

Ik duimbidhoop dat het allemaal goed komt. :pray:

Ik begrijp zo goed dat je bang bent. :-* :-* :-*

Zet Marino aan het werk en blijf in godsnaam plat liggen.

Heeel veel sterkte!!! :hug: :hug: :hug:

Lieve Bieke,

Kan je het niet op het medische gooien??? Je hebt gezinshulp nodig kan je het niet via het ziekenhuis laten regelen? Ik snap niet dat het zo duur is?

Sterkte!

Ik denk aan je.
:hug:

Bieke,

Ik blijf ook meeduimen dat frummeltje nog een héle tijd blijft zitten.

Je woont ook in België hé?

Is er geen optie via dienstenchèques dus via vdab om hulp te krijgen?

Ik dacht dat dat minder duur was dan die 6.72 ! Wordt dat bedrag niet bepaald aan de hand van het gezinsinkomen?

Goh, ik hoop maar dat alles oké blijft !!!

liefs

Gerda

Bah wat een rot nieuws, ik hoop dat je kindje nog een tijdje in je buik blijft zitten en dat het bruinverlies snel zal stoppen.

Meid doe rustig aan, ook al is dat makkelijker gezegd dan gedaan met 2 kleine kinderen om je heen.

Gerda, via de vdab?

Hoe gaat dat dan? :think:

Bedoel je niet de cm ofzoiets?

Die 6,72 euro is berekend op het gezinsinkomen en dat is nog ‘weinig’ aangezien we allebei stempelen nu (mijn vriend volgt momenteel een opleiding).

Mijn zus moest 12 euro/uur kraamzorg betalen! :shock:

Diane, nee, dat kan niet, je kan wel gratis hulp krijgen maar dan verpleging aan huis die dan echt voor jezelf komt en niet voor het huishouden… dus ik kom daarvoor niet in aanmerking!

Nogmaals bedankt allemaal! :-*

Pff, ik heb net naar het ziekenhuis gebeld, ik kon niet meer wachten, ik denk aan niets anders meer en dat is zo zenuwslopend!! :wall:

Die mevrouw aan het secretariaat heeft eens gekeken en er is al een klein beetje bekend maar nog niet alles en ze zal vragen aan de gynaecoloog om me terug op te bellen, dat zal nog deze morgen zijn…

Pff, ik heb nu nog meer zenuwen en hopelijk kan ze me straks al een klein beetje geruststellen! :pray:

@Bietje wrote:

Pff, ik heb net naar het ziekenhuis gebeld, ik kon niet meer wachten, ik denk aan niets anders meer en dat is zo zenuwslopend!! :wall:

Die mevrouw aan het secretariaat heeft eens gekeken en er is al een klein beetje bekend maar nog niet alles en ze zal vragen aan de gynaecoloog om me terug op te bellen, dat zal nog deze morgen zijn…

Pff, ik heb nu nog meer zenuwen en hopelijk kan ze me straks al een klein beetje geruststellen! :pray:

Bieke, hopelijk krijg je vanochtend al wat positief :pray: :pray: nieuws te horen, meid, kan me voorstellen dat het wachten echt zenuwslopend is :hug: :hug: .

ooh ik duim nog harder dan!! :pray: :pray:

Ik kreeg nu al een telefoontje terug en het is een bacteriële vaginose, ik kan vandaag al om het voorschriftje komen en ik moet Flagyl nemen, kuur duurt maar 2 dagen.

De infectie komt wel door mijn cerclage maar is niet gevaarlijk (OEF!!).

Het feit dat het al in het vruchtwater te zien was is niet erg, binnen 12 dagen krijg ik nog een echo! :thumbup:

Verder natuurlijk blijven rusten!

Ooh, ik ben zo opgelucht, hopelijk verdwijnen de klachten nu snel met die Flagyl!

Behandeling is bij niet-zwangere vrouwen enkel aangewezen bij klachten.

Bacteriële vaginose komt frequent (20%) voor bij zwangere vrouwen en verloopt vaak asymptomatisch. Systematische screening en behandeling van bacteriële vaginose bij alle zwangere vrouwen wordt niet aanbevolen. Er zijn echter aanwijzingen dat bij zwangere vrouwen met een hoog risico op vroeggeboorte, behandeling van bacteriële vaginose dit risico kan verminderen. Het effect van bacteriële vaginose op vroeggeboorte is blijkbaar het grootst in het begin van de zwangerschap. Screening en behandeling zijn het meest doeltreffend als ze in het begin van de zwangerschap gebeuren. Uit voorzichtigheid wordt toch aangeraden de screening en de behandeling uit te voeren in het begin van het tweede trimester.

ow goed te lezen zeg, hopelihjk knap je snel op en heeft het geen invloed op de gezondheid van je kindje, en je zelf verder, sterk maar goed aan,

liefs bianca

Ooh ja, héél belangrijk was dat ik geen alchohol mag drinken tijdens de kuur! :roll: :wall: :lol:

Bieke, ben zo blij voor je, wat een goed nieuws zeg :dance: :dance: . Nu lekker rustig aan doen :-* en vooral geen alcohol drinken :mrgreen: .

woei bieke!!! Helemaal fijn!!!

En succes met van de wodka afblijven! (als het iet lukt, slepen we je ook daar wel doorheen :mrgreen: )

@Bietje wrote:

Ooh ja, héél belangrijk was dat ik geen alchohol mag drinken tijdens de kuur!

Verdikkie daar gaat je vreuge champagne :mrgreen:

Wat een fijn nieuws joh :thumbup: Hopelijk gaat het nu weer wat beter.

Oef! Wat een goed nieuws! :dance: Ben blij voor je meis. :-*