Slecht nieuws - UPDATE pg.20! -

goh Bieke,

Ik wil je heel veel kracht wensen want ik kan me voorstellen dat je momenteel door grote angst gaat om naast Robbe :**: ook broertje te verliezen. :cry: :cry:

Ik hoop dat ie nog lang mag blijven zitten, lekker groeiend in je buik.

Rust, Rust, Rust zoveel als je kan, dat lijkt me héél erg belangrijk.

liefs en ALLE goeds gewenst !!!

Gerda

M’n duimen draaien overuren meid :pray: :pray: dat broertje nog lang mag blijven zitten. Sterkte! :-*

Jeetje Bieke,

Wat rot, en natuurlijk is het wel heel zorgelijk zo.

Heb je genoeg hulp om ook inderdaad heel erg veel rust te nemen?

Ik duim dat alles goed blijft gaan met het kindje in jouw buik

Sterkte meis!

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Oooh Bieke…mag ik ff #%^//%#…

Ik duim voor je meid…dit mag jullie niet nog eens overkomen…

Hier draaien de :thumbup: :thumbup: op volle toeren hoor.

:hug: :-*

Wat vind ik dit lief allemaal!! :cry: :hug: :-

Ik ben gezinszorg aan het regelen, deze middag bellen ze me nog op met meer info en hopelijk kan er dan snel iemand bijspringen! :pray:

Ik hou jullie op de hoogte, nogmaals heel erg bedankt voor alle steun hier, dat voelt echt erg goed en dat geeft me moed! :hug: :-

Ik ga nu weer plat op de bank! :-*

heel goed bietje hoop dat ze snel kunnen komen en je kunnen zodat je zoveel mogelijk rust kunt nemen.

we duimen hier door we zullen niet meer stoppen.

:hug: :hug: :hug:

Goed idee van die gezinszorg. :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Oh Bieke wat erg! Ik zalheel hard voor jullie duimen.

Hele dikke :hug:

En een :kaars: .

Bieke ook hier nog even een berichtje voor je, heel goed van je dat je gezinszorg om hulp hebt gevraagd je kunt alle

mogelijke hulp die je kunt krijgen hard gebruiken nu!!! Neem je rust zoveel mogelijk en hopelijk blijft de beeb nog een hoop weken lekker zitten in je buik

Ik duim hard voor je meis :thumbup: :thumbup: :thumbup: :kaars: :kaars: :kaars: :pray: :pray: :pray:

Een dikke knuffel :hug: en veel liefs Anne :-*

meid toch , ook mijn duimpjes doen mee hoor succes ik hoop dat alles goed komt :hug: :-* :thumbup: :thumbup: :thumbup: :kaars:

:thumbup:

Liefs Moirah

Wat een onzekerheid!! Ik wens je heel veel sterkte en ik duim mee natuurlijk!!

oh bieke :shock:

ik ga heel hard duimen dat broer nog lekker blijft zitten :-*

#&$%( Ik lees het nu pas. :o

Heel veel sterkte. Gelukkig nog maar 1 nachtje slapen voor de uitslag en :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: dat die uitslag goed nieuws brengt. Of tenminste niet het ergste :cry:

Kun je gelijk thuiszorg krijgen :pray: Dat zou wel heel fijn zijn. Met 2 dreumessen rondlopen is het gewoon heeeeeeeel moeilijk om rust te nemen. Zonder is dat al moeilijk volgens mij.

Succes, sterkte en ik duim ook voor je :thumbup: :thumbup:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Jeetje wat erg zeg. Wel heeeeel goed je rust nemen hoor thuis. Goed dat je gezinshulp aan het regelen bent.

Wat zul hje geschrokken zijn van het nieuws.

Heel veel sterkte de komende maanden :kaars:

:o Mijn duimen draaien uiteraard ook mee…heel veel sterkte. :hug: :thumbup: :thumbdown:

Bieke, Ik duim zeker mee :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

ik hoop dat alle sgoed komt en dat de kleine nog heel lang mag blijven zitten.

Sterkte :hug:

Oh Bieke, lees nu dit stukje pas :hug: Wat een schrik meis :cry: Hoop dat je met veel rust en hulp van gezinszorg het nog wel een tijdje volhoudt :pray: Klein beebje houd je goed in je mama :pray: :pray: Veel sterkte :-*

jeetje wwat een naar nieuws.

Ik hoop dat je met heeeel veel rust je beebje nog heel lang bij je mag houden!

Laat je maar lekker verwennen meid

Dikke :hug: