Slabben ---> filmpje, slabben zijn binnen :D

Wij hebben hier een hele stapel met van die klittebandslabben…wat ideaal is als ze nieuw zijn…maar niet na 100x wassen en drogen…ze blijven gewoon niet meer dichtzitten :wall: Mn s.moeder heeft ze voorzien van touwtjes, maar dat is niet echt een succes omdat de slabben dan niet meer goed aansluiten om de hals…



Ik ben dus opzoek naar nieuwe (of een geweldige tip?) Waar kun je nog gewone touwslabbenkopen? Of met drukkers?

Ik heb wel slabbetjess met touw die vind ik toch wel het beste. Toen bij de action gehaald.

met drukkers zijn bij Ivan te groot en sluiten dus niet goed aan

bij de wibra kocht ik ze…



maar eigenlijk gebruiken wij ze niet meer…

alleen nog bij spaghetti :mrgreen:

bij de c&a heb je nog touwtjes slabben…

Plenty :mrgreen:





Hier gebruiken wij ook geen slabben meer al een poosje niet meer :slight_smile:

We hebben hier ook echt een hele berg slabbetjes met touwtjes, al gebruiken we ze ook weinig meer. Ik heb een hele stapel van mijn oma gekregen.

Voor mijn vriendin heb ik toen ze zwanger was ook een stel slabbetjes met touwtjes gekocht bij de Hema.

Met 1 jaar geen slabben meer gebruiken :shock: :shock:



Ik ga dan toch nog maar eens bij action en de hema kijken (die hebben we in de buurt :wink: ). Ik verwacht nl dat ik ze nog wel ff nodig heb…zeker als ze strax ook zelf pap en yoghurt gaat eten…

Ik heb ze van de hema en dan alleen met een gat erin. Hoef je niet te knopen en ze trekken ze ook niet af :thumbup:

@T@nj@ wrote:

Met 1 jaar geen slabben meer gebruiken :shock: :shock:



Ik ga dan toch nog maar eens bij action en de hema kijken (die hebben we in de buurt :wink: ). Ik verwacht nl dat ik ze nog wel ff nodig heb…zeker als ze strax ook zelf pap en yoghurt gaat eten…




Wahahaha ik gebruik ze bij Jayden nog wel :lol:



Hier Hema met drukknopen en voor de nette kleertjes Silly Billy’s schirtjes, hele fijne zijn dat !!

Silly Billy slabben!!



hebben knoopjes, vlekken gaan er altijd uit, zelf lastige paste en tomatenvlekken! ben lyrisch over die dingen!

hier geen slab… veelste klein… :roll:



wij gebruiken een theedoek… werkt vele malen beter… daarna in de machine, droger en klaar voor vlgd gebruik…

wij gebruiken van die ponchoslabben. Heel handig vind ik die. Onze oudste van bijna 7 draagt ze af en toe nog met bijv. soep en de jongste over 2 weekjes 5, draagt ze nog dagelijks met het avondeten

Hier heb ik slabbers van euhm van asten superstore.

Van badstof en ook met touwtjes, dingen blijven harstikke zacht en goed na 100x wassen. Waren toen best wel dure…

Ik gebruik eigenlijk weinig slabben meer, omdat hij brood zelf eet, en dat nu netjes doet, zonder te knoeien (ja, kruimeltjes, maar die vallen wel op de grond :slight_smile: )

Warm eten voer ik hem vaak nog, en tegenwoordig laat hij niks meer uit mond lopen of haalt hij het er weer uit. Toen hij dat nog wel deed had hij wel een slab om, maar nu wordt hij niet echt vies meer van het eten.

Af en toe als hij een beker melk drinkt, dan krijgt hij er nog 1 om.

Wibra :thumbup: :thumbup: :thumbup: (nu gebruiken wij die natuurlijk niet meer)

@alex wrote:

Wibra :thumbup: :thumbup: :thumbup: (nu gebruiken wij die natuurlijk niet meer)




vind je die niet klein vallen…?

Toen ik nog slabben gebruikte ben ik overgegaan op silly billy’s. Lekker makkelijk even afspoelen onder de warme kraan, drogen en weer klaar voor gebruik. Tot meneer behalve de slab ook zijn kleren (en mouwen etc) ondersmeerde. Had ik dus dubbelop te wassen. Nu gaat alles hier dus zonder slab. Of ik nu een shirtje moet wassen of een shirtje EN een slabbertje dan weet ik wel waar ik (als rasechte luie mama 8) ) voor kies. :lol: En ja ik weet het Wibra heeft ook slabbertjes met mouwen maar dat is zooo ellendig om telkens aan en uit te trekken en heb geen zin in een vet drama net voor het eten want dan eet meneer ook minder omdat hij zo overstuur is. :shifty:

@Heleentje wrote:

Ik heb ze van de hema en dan alleen met een gat erin. Hoef je niet te knopen en ze trekken ze ook niet af :thumbup:




hier ook…ideaal!!! :mrgreen:

ook toen hij verkouden was en erg kwijlde moest hij hem wel om houden :mrgreen:

ik heb ze van de hema met drukker, vind ik super en ook een silly billy :thumbup:



Ella heeft ze echt nog wel nodig want ze wil alles zelluf doen!!!

Hier ook de silly billy slabben :thumbup: en die zijn er ook gewoon met lange mouwtjes, dus als ze lekker zelf aan het kliederen euhh eten is, is alleen de slab maar vies.



@Rhiannon: Heb je de slabben zonder mouwtjes? Ik heb altijd die met mouwtjes en doe het “lijfje” tussen de beugel van de trip trap en de tafel in, dus het enige wat hier vies wordt is de slab (en tafel en vloer etc) maar de kleertjes blijven droog en schoon :thumbup:

@judith wrote:

@Heleentje wrote:
Ik heb ze van de hema en dan alleen met een gat erin. Hoef je niet te knopen en ze trekken ze ook niet af :thumbup:




hier ook…ideaal!!! :mrgreen:

ook toen hij verkouden was en erg kwijlde moest hij hem wel om houden :mrgreen:




Die hebben wij van de Action :wink: