Slabben ---> filmpje, slabben zijn binnen :D

Hier de kunststof slabben van de Ike. helemaal top kunnen gewoon in de was vallen super soepel en klitteband blijft top. Je kunt ze trouwens ook gewoon even omspoelen met een kleine sopje uitknijpen en binnen no time droog. Het enige is dat de tekeningetjes wel wat vervagen maar als dat alles is :mrgreen: .



Hier trouwens ook steeds minder vaak een slap alhoewel meneertje nu steeds meer zelf wil doen…lees hele hand in zijn eten en proppen :inlove: :inlove: :inlove:

Vanmiddag bij de Hem@ geweest, die slabben met drukknoop waren gewoon 7nogwat :shock: Dus net maar een paar Silly Billy’s besteld (die zijn 4,95), gelijk ook 2 met lange mouw :mrgreen: (en een setje sneaker sock-ons :inlove: , als kraamcadeautje voor vrienden)

Wij hebben geen slabben.



Wij hebben een aantal grote theedoeken gekocht bij de aldi en die knopen we om haar nek. Ideaal en niet duur!



Groetjes

Yvonne

wij hebben zo;'n ikea ding met opvangbak :mrgreen: erg handig moet ik zeggen!

Zeeman heeft volgens mij ook nog die met touwtjes en wat groter :think:



Wij gebruiken ze ook al een dik jaar niet meer.

Ik gebruik een schort van de ikea met lange mouwtjes.

Ideaal, gewoon even onder de kraan en alles is er weer uit.

@mariska89 wrote:

Zeeman heeft volgens mij ook nog die met touwtjes en wat groter :think:



Wij gebruiken ze ook al een dik jaar niet meer.




Hier toch nog altijd handig met pasta, toetjes en pap, scheelt bij ons toch kleertjes wassen :wink:

@Rhiannon wrote:

Toen ik nog slabben gebruikte ben ik overgegaan op silly billy’s. Lekker makkelijk even afspoelen onder de warme kraan, drogen en weer klaar voor gebruik. Tot meneer behalve de slab ook zijn kleren (en mouwen etc) ondersmeerde. Had ik dus dubbelop te wassen. Nu gaat alles hier dus zonder slab. Of ik nu een shirtje moet wassen of een shirtje EN een slabbertje dan weet ik wel waar ik (als rasechte luie mama 8) ) voor kies. :lol:


Kijk, eindelijk een moeder met een kind dat net zo knoeit als het mijne :lol:… Heb nu nog discussies met mijn moeder en sm wáárom Jasper geen slab omkrijgt :roll: Als we iets eten wat veel/vervelende vlekken maakt gaan mooie shirtjes overigens zonder pardon uit, dan eet ie maar in z’n romper, krijgt ie niks van :shifty: 8)

Hier ook te kleine slabben ergernis gehad…



Heb op een gegeven moment bij Kruitvat of Trekpleister van die kliederschortjes gehaald en die worden nog steeds dagelijks gedragen.

Met plezier, want iedere keer krijgen we de melding: Vandaag doe ik Dora/Tinkerbell aan :inlove:



Officieel mogen ze niet in de was, maar dat doe ik wel en ze worden er niet minder van!



Misschien een tip :wink:

De Silly Billy’s zijn binnen! Gisteren voor het eerst zelf pap gegeten :mrgreen: (en ze hield em gewoon schoon :shifty: )



http://www.filmpjes.nl/v/9_8Ssj-rs51

wat kan zij netjes eten zeg… die van 2.5 van ons die knoeit nog meer dan jullie meid.