aangezien er nogl eens geroepen wordt hier dat Lieke niet doorslaapt vanwege de bv, wil ik wel eens weten of alle baby’s op flesvoeding dan wel doorslapen…dus
Mijn zoon ( nu 12 jaar) sliep op KV door toen hij 7 weken was…
Mijn dochter (12 weken te vroeg geboren) heeft 9 weken gekolfde BV gehad. Toen ze thuiskwam heeft ze nog 5 weken een nachtvoeding gehad (KV dus) en toen sliep ook zij hele nachten door!
En dat zijn ze blijven doen Mamy?
Isabel heb ik bijna 6 maanden borstvoeding gegeven en de eerste 4 maanden heeft ze doorgeslapen.
Jasmijn heb ik bijna 3 maanden volledige borstvoeding gegeven en ze sliep niet door en is nu recent door gaan slapen, toen gaf ik nog een combi borst en flesvoeding en nu krijgt ze volledige flesvoeding.
Volgens mij zegt het niets hoor!!!
Isabel heeft met flesvoeding en nog borstvoeding vanaf 4 maanden niet meer doorgeslapen en dat heeft geduurd totdat ze 10 mnd was.
Groetjes Alex
Lienke sliep door vanaf 6 weken met kv. En dat doet ze nu nog steeds :dance: .
Groetjes Renate
@inkie wrote:
En dat zijn ze blijven doen Mamy?
ja dat zijn ze beiden blijven doen (behalve als ze ziek zijn hoor, maar dat lijkt me logisch)
Dank jullie alvast,
Natuurlijk telt ziek zijn niet als doorslapen
Meer reacties blijven welkom uiteraard.
Serina heeft eerste week bv gehad , daarna kv en slaapt sinds 5 weken elke nacht door en nog steeds slaapt ze door.
Kaylee sliep door op KV met 4.5 mnd en dat doet ze nog steeds
Anoek sliep al met een week of 3 door met FV, en nu nog steeds gelukkig
Cleo sliep vanaf de eerste nacht door met FV. Ze maakt een nacht van 1.00 tot 8.00 :shock:
Maar dat kan ze ook gewoon van dr vader hebben die slaapt ook zoveel :lol:
Anne kreeg kv en sliep door vanaf 7 weken. Dat is ze blijven doen. Tja ze wordt nu wel eens wakker, maar das de leeftijd en heeft niks met voedingen te maken.
hoi
bij me oudste 2 ben ik eerlijk gezegt al vergeten hoe oud hun waren maar zeker voor de maanden meen ik.
Mijn jongste was 2 maanden toen hij door sliep en sinds dien 1 keer s,nachts wakker geweest voor een flesje.
Sinds een aantal weken wordt hij soms wel eens wakker maar dan helpt een speen prima
thijmen sliep vanaf 3 weken door met kv, maar volgens mij zegt het helemaal niets hoor
Quinten is nu ruim 4 en halve maand maar slaapt ook nog niet echt door.
Ik heb de eerste 3 en halve maand bv gegeven en daar sliep hij niet op door.
Soms ging het een paar weken goed en toen kwam hij weer s’nachts.
Ben toen over gegaan op flesvoeding maar hij slaapt nog niet door.
Ik voed hem s’nachts niet meer maar hij wordt vaak 2 a 3 keer wakker per nacht.
Hier helpt een speentje dan ook (als hij hem maar niet kwijt raakt) voor dat hij in een diepe slaap is.
Precies vanaf de dag dat hij 2 maanden werd slaapt hij de nachten door. Elke nacht sindsdien!
:mrgreen:
mijn beide jongens sliepen met 6 weken door (en zijn door blijven slapen)
Sebastiaan sliep met 5 weken door :inlove:
Groetjes,
Heleen
Ik heb maar 3 weken bv gegeven en daarna fv en yeline sliep met 5 weken door. Nu maakt ze nachten van 14 a 15 uur :lol:
na een jaar met minstens 2 bv-nachtvoedingen zou ik haast bij de volgende naar de fles grijpen :shifty: :silenced: :naughty: