sjaal...

Wat vinden jullie daar van? Ik doe een sjaal om als het buiten koud is. De kinderen ook. Maar verder niet.

En nu zit ik net een stukje te kijken op televisie van radio 555. Ruud de Wild, Eric de Zwart en nog iemand, allemaal binnen met een sjaal om. Ben ik nou de enige die zich daar aan kan storen? Vind het geen gezicht. :oops:

ik heb binnen ook een sjaal om.

daar stoor ik mij dus niet aan.

ik draag geen sjaal binnen

erger me er ook NIET aan als iemand anders het wel doet

Ik denk dat ze het dragen om AF gekleed te zijn ofzo?

Als er bij ?

K weet et niet, maar als zei het prettig vinden prima

vaak draag hou ik op mn werk ook mn sjaal om binnen. maar dat komt meer omdat het hier zo onwijs koud is!

thuis doe ik hem wel af.

ik stoor me er dus niet aan.

lydia zonder sjaal is als lydia zonder lippenstift. Altijd een sjaal om in principe. Herfst en winter. Ik heb er veel :oops: en in alle kleuren. Draag veel zwart dus de sjaal breekt de boel.

sjaal binnen is toch ook mode :think: wij gingen laatst voor een pak voor mn man en hij wilde dus absoluut geen stropdas (tis voor een bruiloft) nou zegt die man, die verkopen we de laatste tijd ook niet zoveel meer, mannen dragen nu een sjaal bij hun pak/overhemd/trui :wink: maar dat vond hub ook niet geslaagd :mrgreen:

Ik heb nu ook een sjaal om… Geen problemen mee

Ik heb altijd een sjaal om. Van grote brede paisly sjaals tot kleinere korte. En dan in allerlei kleuren. Maakt een outfit af en legt een leuk accent. En reuze handig; als doek om bedekt te voeden, als tochtstrip in de bus of trein, als dekentje in buggy (in de zomer natuurlijk) opties te over 8)

Begrijp eigenlijk niet zo goed waar je je dan aan stoort? Valt voor mij een beetje in dezelfde categorie als je storen aan iemand die binnen zijn schoenen aanhoudt. Die zijn immers ook voor buiten, ofzo :think:

@meissie wrote:

ik heb binnen ook een sjaal om.

daar stoor ik mij dus niet aan.

Heb ik ook aan vandaag, in huis hihih!

Dan is het omdat ik een net iets te bloot schap heb zeg maar…

Vind het wel mooi lijken…mijn vriendin draagt ook altijd sjaaltjes…is ben er zelf geen type voor ik draag zelfs buiten geen sjaal…getver,vind t niks…

Maar bij een ander vind ik het wel mooi staan,buiten of binnen…

verschil tussen sjaal en sjaal

ik heb een wintersjaal voor buiten voor de kou nu

en dan een heleboel leuke sjaals voor bij mijn kleding voor binnen dus

vind het erg leuk staan.

@24tamara24 wrote:

verschil tussen sjaal en sjaal

Haha, dat wilde ik ook zeggen! Er is een verschil tussen sjaal en sjaal!

Een das-sjaal is anders dan een zijden sjaal (of shawl)!

Ik stoor me er niet aan, ik draag zelf binnen een das-sjaal als ik keelontsteking heb, verder alleen buiten.

Teveel sjaal…het woord betekend niks meer nu. Sjaal…hoe meer ik het zeg, hoe gekker het klinkt…Sjaal. Sjaal… :shifty:

@marloes vip wrote:

@Nefarious wrote:
Teveel sjaal…het woord betekend niks meer nu. Sjaal…hoe meer ik het zeg, hoe gekker het klinkt…Sjaal. Sjaal… :shifty:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Wat ben je toch een heerlijk mens. :mrgreen:

S J A A L!

Ik begin het gevoel te krijgen dat de l een r moet zijn. Maar sjaar klinkt nergens naar.

Sjaal…ik vraag me iedere keer af wie nou besluit hoe iets genoemd zal worden.

“Jij daar…reep stof in vrolijke kleuren. Je past net om een nek. Ik noem jou…sjaal. Meneer van Dale…ik geef u…de…SJAAL.”

Om maar te zwijgen van de persoon die besloot om melk van een koe of een kippe ei te eten als ‘pioneer’. Maar da’s een ander onderwerp.

On Topic…sjaal…ik heb er niks mee. Ze kriebelen en irriteren me. Ik heb dus regelmatig een koude nek (en inkijk. Ach, zolang niemand in het dal valt vind ik het prima)

Kun je merken dat ik vandaag van huis werk? Ik ben alleen en ik ben aan het doorslaan.

All work and no play…

@marloes vip wrote:

Haha, verveel je je? Kan me je gedachten wel voorstellen hoor. Dat melk proberen oke, maar dat er ook mensen zijn die maden zagen krioelen en dachten, yum lekker. Of jammie, wat een heerlijke sappige krekels. Nee joh die hoef je niet te koken, die eten we rauw op.

Echt? De eerste persoon zijn, een koe in een veld zien staan en denken…Hey, baby koe drinkt uit die hang dingen onderaan de buik. Dat ziet er lekker uit…gaan we proberen!

Of…oooh…die vogel…dat witte ding dat uit zijn achterwerk kwam? Aha…die gaan we eten.

En dan anderen ervan overtuigen hoe geweldig lekker het is.

:shifty:

@Nefarious wrote:

@marloes vip wrote:
Haha, verveel je je? Kan me je gedachten wel voorstellen hoor. Dat melk proberen oke, maar dat er ook mensen zijn die maden zagen krioelen en dachten, yum lekker. Of jammie, wat een heerlijke sappige krekels. Nee joh die hoef je niet te koken, die eten we rauw op.

Echt? De eerste persoon zijn, een koe in een veld zien staan en denken…Hey, baby koe drinkt uit die hang dingen onderaan de buik. Dat ziet er lekker uit…gaan we proberen!

Of…oooh…die vogel…dat witte ding dat uit zijn achterwerk kwam? Aha…die gaan we eten.

En dan anderen ervan overtuigen hoe geweldig lekker het is.

:shifty:

De koe vind ik echt nog wel logisch… kindjes krijgen de borst, kalfjes krijgen de ‘borst’… dus dat het eetbaar is… en ook vroeger werden er al wel alternatieven gezocht voor borstvoeding om wat voor reden dan ook, dus vind ik het eigenlijk best logisch dat het bij een ander zoogdier ‘gezocht’ is.

Maar de sjaal dus… ik vind een sjaal idd wat anders dan een sjaal haha.

Zelf draag ik alleen buiten, maar vind het soms heel mooi staan hoor leuk sjaaltje bij je kleding… je zal mij er echter niet snel mee zien denk ik.

Ach wie weet waar ik me ooit nog eens in laat kletsen in een kledingwinkel :lol:

ik heb eigelijk altijd wel een sjaal om, vind het lekker zitten en aangezien ik ook erg vaak last van mn nek heb is het ook nog eens lekker warm :lol:

Ben dol op sjaaltjes… draag ze veel… hou van zwarte, donkere kleren en een sjaal maakt mijn ‘outfit’ net wat vrolijker… minder… saai… :mrgreen:

Ik heb gewoon een lekkere dikke wollen voor buiten, bij mijn jas.

Binnen draag ik een ander soort sjaal. Heb ze niet heel vaak om, zo nu en dan (picture een dreumes die ineens aan de uiteinden trekt en een moeder die blauw aanloopt). Je ziet het inderdaad steeds meer.

Vind het wel lekker warm en het is weer eens wat anders dan een ketting.

Je had vroeger altijd van die lijstjes in die meidenbladen, IN en Out.

Ik zeg, IN! :thumbup: :wink:

Ik ben zo iemand die bijna altijd een sjaal om heeft :mrgreen: , vind het anders altijd zo koud om mijn hals heen. Zelfs thuis zit ik vaak met een sjaal om.