sjaal...

Hier ook een Sjaal binnen om, die afkleed! :mrgreen:

ik heb ook vaak een sjaal om binnen

Ik denk dat veel vrouwen binnen wel een sjaaltje om hebben. heb ik ook af en toe om het wat op te leuken. Maar ik zie inderdaad ook wel eens vrouwen met een lange wollen sjaal binnen. En dat snap ik niet. Toch veel te warm en kriebelig en vind het ook nog eens niet mooi.

@Paikea wrote:

Ik denk dat veel vrouwen binnen wel een sjaaltje om hebben. heb ik ook af en toe om het wat op te leuken. Maar ik zie inderdaad ook wel eens vrouwen met een lange wollen sjaal binnen. En dat snap ik niet. Toch veel te warm en kriebelig en vind het ook nog eens niet mooi.

Eens hoor… dikke sjaals heb ik alleen om, buiten…

Binnen leuke dunne sjaaltjes…

Soms hou ik mn oilily sjaaltje weleens om… ook al is dat mijn buitensjaal… :mrgreen:

en Nef, word je al gek…

ik had toevallig vorige week een dag de sjaal binnen om door omstandigheden en het voelde idd heel raar… dus ik zou het niet zo snel weer doen…

Dan hobbel ik waarschijnlijk gewoon enorm achter de feiten aan. :mrgreen: Ik hou er ook niet van om erg bloot gekleed te gaan dus een sjaal heb ik ook niet echt nodig.

Rooike, wat formuleer je het leuk, een net iets te bloot schap. Die had ik niet eerder gehoord/gelezen. :lol:

@Nefarious wrote:

Teveel sjaal…het woord betekend niks meer nu. Sjaal…hoe meer ik het zeg, hoe gekker het klinkt…Sjaal. Sjaal… :shifty:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Wat ben je toch een heerlijk mens. :mrgreen:

Haha, verveel je je? Kan me je gedachten wel voorstellen hoor. Dat melk proberen oke, maar dat er ook mensen zijn die maden zagen krioelen en dachten, yum lekker. Of jammie, wat een heerlijke sappige krekels. Nee joh die hoef je niet te koken, die eten we rauw op.