Heb flink moeten uitleggen wat er gebeurt als iedereen na het journaal achter de computer duikt en zijn naam in het boek wil laten zetten. Dan is de site overbelast, kortom…niet gelukt.
.
Ik heb het uiteindelijk vergeleken met een winkel waar ze iets verkopen dat iedereen wil hebben…dan moet je ook heel erg lang bij de kassa wachten, en soms is het zelfs even uitverkocht en moeten we wachten tot er nieuwe spullen komen
Je begrijpt het, hier gaan we het morgenochtend nog een keer proberen
Ja, dat is ook een idee. Ik ging meer voor de directe benadering. Wij zijn meteen na het journaal naar de laptop gerend en heb nog voor het opstarten gezegd dat NU bijna alle kindjes in NL dit ook gaan proberen en dan loopt het internet vast. Na tig pogingen vastlopen, liep de site wel,maar kon niets klikken. Later wel de spellen,maar het boek bleef vastlopen. Later wel met melding dat het druk was.
Morgen nog een poging. Vond Averecht ook briljant, was er bijna ingetrapt. Hoorde “een klein dorpje in de buurt van D’recht” en begon zwaar aan mezelf te twijfelen WTF? Dat is toch niet zo???
Ook die scheve Kerktoren is nieuws voor mij (of selectief geheugen),hoe dan ook, Sint-journaal leuk,leuk,leuk.
ehm… ik vat em niet :oops: :oops: zie totaal de link niet van het een en ander… laat maar waaien dus… :oops: :oops:
Morgen nog een poging. Vond Averecht ook briljant, was er bijna ingetrapt. Hoorde “een klein dorpje in de buurt van D’recht” en begon zwaar aan mezelf te twijfelen WTF? Dat is toch niet zo???
Ook die scheve Kerktoren is nieuws voor mij (of selectief geheugen),hoe dan ook, Sint-journaal leuk,leuk,leuk.
ehm… ik vat em niet :oops: :oops: zie totaal de link niet van het een en ander… laat maar waaien dus… :oops: :oops:
Heb je wel gekeken dan , vast niet anders had je bovenstaande wel begrepen.
Heb je wel gekeken dan , vast niet anders had je bovenstaande wel begrepen.
l:
jusit wel… heb wel gekeken. zal wel te nuchter ervoor zijn oid…
ach die pieten toch… wij hebben het alleen vandaag gezien, maar sophie vond eht toch helemaal niets dat sinterklaas in zijn eentje op de boot zit…
mag ik dan wel mijn schoen zetten mama? want geen pieten is toch geen cadeautje?? dus die ging heel hard zingend naar bed, zodat de pieten de weg konden horen naar nederland :mrgreen: