Sinterklaasjournaal

Iemand enig idee wanneer dit weer begint?

(of is het nu al??)

volgens mij begint dat woensdag weer :thumbup: .

Woensdag 17:40, JEUH!!!

Ik vind het nu al niet leuk, ik moet echt enorm wennen aan onze nieuwe Sint.

alarm in foon is gezet. leukleukleuk

Ik ben vooral benieuwd naar de nieuwe sint.

Heb er nog niets van gezien.

Woensdag gaan we in ieder geval kijken!

oh de tijd wist ik nog niet… dat gaat de oudste niet leuk vinden dat hij de 1e aflevering dus zal gaan missen… die heeft om 18 uur training.

Wordt het net als voorgaande jaren de ochtend erop herhaald?

En dan hopelijk wel op een tijd dat hij het kan zien?

@mamaMarije wrote:

oh de tijd wist ik nog niet… dat gaat de oudste niet leuk vinden dat hij de 1e aflevering dus zal gaan missen… die heeft om 18 uur training.

Ik heb het wel eens terug gezien via Uitzending gemist. Misschien dat de dag erop in de middag aanzetten?

Vandaag al een aantal keren de promo’s gezien en ik heb er veel zin in om het met mijn dochter te kijken. Ben erg benieuwd hoe het zal zijn met de nieuwe sint en wat het verhaal dit jaar zal zijn.

@mamamarije Ik denk dat het wel herhaald wordt 'sochtends en anders even terugkijken via de site van het sinterklaasjournaal. Vorige jaren stond de aflevering namelijk vanaf een uur of 7 'savonds op hun site. Of anders uitzending gemist?

Leuk! Ik vind het zelf altijd zo leuk ook :smiley: Dochterlief zag dat het een andere Sint was; ze had ook van een vriendinnetje gehoord dat de vorige geen zin meer had. Hoeveel geloof je dan nog in Sinterklaas?

wanneer zijn de herhaling, mijn zoon heeft helaas voetbal training op dat tijdstip.

Leuk!

Dit jaar moet ik het op de voet volgen, want ik ga mijn carriere starten als Zwarte Piet op 5 december!!

Zin in!!

WAAAAAAT?!?!? EEN NIEUWE SINT??!! :frowning:

Wat jammer… Ik vind Bram v.d. Vlught zó’n geweldige sint… Ik kan me niet voorstellen dat deze nieuwe kan tippen aan Bram. Ik zal 'm missen.

wij hebben er ook weer veel zin in!!

sophie is al een paar dagen helemaal into de sint, en kijkt het liefst de hele dag haar club van sinterklaas dvd :smiley:

en och, een nieuwe sint… ik denk dat wij daar moeite mee hebben, maar die kids die nog echt geloven hebben dat toch niet door.

En over 3 jaar weten wij ook nietmeer beter :slight_smile:

Hebben jullie al op de website gekeken van het sinterklaasjournaal? Daar kan je de naam van je kind ( en van jezelf) in het boek laten schrijven. Zo leuk! Sint begroet dan in een filmpje je kind bij naam en schrijft de naam in het boek.

@Elka wrote:

Hebben jullie al op de website gekeken van het sinterklaasjournaal? Daar kan je de naam van je kind ( en van jezelf) in het boek laten schrijven. Zo leuk! Sint begroet dan in een filmpje je kind bij naam en schrijft de naam in het boek.

Ja, die is cool he? Alleen is de naam Kes te onbekend dus hij werd niet bij naam genoemd. Was hij wel een beetje verontwaardigd over :wink:

@mamalena wrote:

WAAAAAAT?!?!? EEN NIEUWE SINT??!! :frowning:

Wat jammer… Ik vind Bram v.d. Vlught zó’n geweldige sint… Ik kan me niet voorstellen dat deze nieuwe kan tippen aan Bram. Ik zal 'm missen.

WAAAAAAT?!?!? WIST JE DAT NOG NIET??!!

:wink:

zooo leuk!!! esmay was helemaal van de wereld die vond het zooo gaaf!!!

en sint schreef haar naam ook nog goed!!! hij weet echt alles hé mam…

@mamaMarije wrote:

Wij hebben morgen rond die tijd iets op de school van onze oudste, meiden kunnen het hier dus ook niet kijken…jammer! Maar verder kijken ze natuurlijk wel! Jammer van de nieuwe sint inderdaad, maar dat is meer voor ons als ouders, voor de kinderen maakt dat helemaal niks uit…die zien er niks van! :smiley:

Ik vind die sint in die nieuwe sinterklaasfilms zo’n hoog stemmetje hebben. Die uit de film van de pakjesboot, het geheim van 5 december, etc.

Sint hoort een diepe rustige stem te hebben, vind ik.