Sinte sinte maarten.. en een nuts van ... jaar oud

WAAAAAAAAHAHAHAHAA ik heb vreeeeselijk in een deuk gelegen.

Ik liep met mijn zusje en vriendinnetje st maarten bij ons in de buurt. Eerste keer voor onze kindjes (niet voo rdie van mijn vriendinnetje).

Komen bij een oudere dame van denk ik ver boven de 60, denk wel in de 70… Wij waren rijkelijk verrast toen ze met een handvol nutsen aan kwam zetten…

Ik riep nog voor de gein later… goh, wist niet dat ze die dingen nog maakten???

Ik zat laatst al op de bank, wilde dat ding openmaken (sorry, was ongi en hongerig naar chocola - en voor een kindje van 3 natuurlijk veeel te veel chocola 8)

Brokkelt de chocola dus volledig uit het papiertje…

Mijn zusje belde me al zo lachend op, die kon niet eens vertellen over haar nuts verhaal… Zij had ook eh, trek in chocola (erg zijn we he :oops: )… en zij kwam tot diezelfde gruwelijke ontdekking.

Ze vroeg… heb je wel naar de houdbaarheid gekeken???

nou… mogen jullie raden…

13 juni… 19…94 :shock:

:shock: :shock:

als ik sbs 6 bel… of de telegraaf een zielige foto stuur van mijn nichtje en de verbrokkelde nuts… :mrgreen:

:shock: :lol:

ach gos…

Maar ze maken nog wel (nieuwe) nutsen hoor :smiley:

:lol: :lol: :lol: alsof het mijn eigen oma is :mrgreen: die heeft bier uit 1984

Maar de dame doet het uit goede wil

oh jaaa tuurlijk

ik vond het al zo aandoenlijk dat ze voor die kleintjes met zo’n megareep aan kwam zetten. Dacht al, die hangt m ff uit haar broek als ze nog zo een hoop kindjes langs de deur krijgt

Ik krijg dan ook acuut medelijden hoor…

Oh joh, mijn eigen sm kan er ook wat van… haha… en die is nog net geen 60 (volgend jaar :wink: )

:shock:

ps. nutsen worden wel nog gemaakt me schoonouders hebben ze wel eens liggen en ja meestal van dit jaar ( ook soms van vorig jaar :roll: )

goede genade… die had vast gedacht, ik weet zeker dat ik nog ergens iets moet hebben liggen wat mijn kleinkinderen niet lusten(mijn oma had er ook een handje van, de chocola smaakte daar standaard naar motteballen :sick: )

Jesus 1994 !! :shock: :shock:

Das een kansloos nutsje als ik Rob Geus mag geloven :lol: :smiley: :lol:

:sick: :sick:

:lol: :lol: :lol: :lol: :sick: :sick: :sick: :sick: oooo wat eruuuug!

Oeh bah…

Maar Nutsen liggen hier gewoon bij de kassa van de supermarkt hoor :wink:

En bij het tankstation en bij de Jamin en eigenlijk overal :smiley:

Gelukkig maar :wink:

Maar brrrr. 1994. Beetje oud :wink:

:shock:

Je zou er niet op letten en je kind dit geven of jezelf en er goed ziek van worden zeg maar goed dat je naar de datum hebt gekeken!

:lol:

Dat ding was volgens mij al aan het ontbinden, dus echt snel een hapje nemen hiervan doe je niet gauw lijkt me…

Ik kijk trouwens overall altijd op de datum. Zeker als iets er net niet lekker meer uit ziet :sick:

Hahaha wat een giller :lol:

Mijn oma heeft ook altijd een enorme berg koekjes en snoep op voorraad liggen die dus altijd over de datum gaan.

Maar ja er zal maar eens ineens een grote groep op visite komen dan heb je toch echt 5 pakken koekjes en 3 zakken snoep nodig :wink:

Ze heeft zelf diabetes dus ze eet er zelf nooit van

proest

Tja, God straft onmiddelijk :mrgreen:

hahaha, ja, dat zal ze leren die hebberige ouders :wink:

vroeg al of mijn zusje nog een foto van het papiertje wilde maken

hihi

haar man belde gisteravond (half 12) nog zijn vriend op (man van het vriendinnetje waar we mee liepen)… nou echt, die kwam ook niet meer bij. Die liep gelijk naar boven om zijn vrouw eens even wakker te maken om het nieuws te vertellen hhihhii

Bah!

Wel balen, heb je zin in die lekkere nuts, gaat het feestje niet door!