:shock: oooh arme mevrouw Ze heeft al 14 jaar geen kindertjes meer aan de deur gehad.
Hoopvol zette zij ieder jaar een dikke schaal dure Nutsen bij de voordeur maar helaas…alle kindertjes liepen aan haar deur voorbij
En toen ineens in 2008 werd er weer eens aangebeld! :dance: Mevrouw pinkte een traantje weg bij het schattige geluid van die kleine knul en het dappere ding ernaast.
Oh en wat is ze blij dat ze van die Nutsen af is! Ze kon het niet meer aanzien, die grote schaal vol met Nutsen in de meterkast bij de voordeur…
karin, je brengt het ook wel heel smeuiig…zo zag ik het ook al voor me… (ja wij zijn nieuw in de buurt he…dus wij kennen nog niet zo goed, waar kun je wel of niet lopen… ps, laatste huis kregen de kids ook ruzie en de meneer die opendeed, maakte dankbaar gebruik hiervan om toch sneaky zijn broek even dicht te doen achter de deur…)…
Ik zou een brief naar Nuts schrijven en dan een zielig verhaal houden. Misschien vinden zij het zo lachwekkend, dat je ene pretpakket nusten krijgt. :mrgreen:
MOet zeggen dat ik me steeds meer aan mijn moeder ga ergeren die van alles bewaard en dat dan ineens voorzet - onder het motto het is vast nog wel goed. Vast een oudere mensen kwaaltje. Ik vertrouw bij mijn moeder niets meer voor ik het op mijn boterham smeer - kijk eerst naar data.
Ze gaat een taart bakken voor verjaardag lasse - ik gelijk van he en niet cacao gebruiken van tien jaar terug :naughty:
mijn overgrootoma kon dat ook goed, had koffiekoeken liggen waar je elkaar een gat in je hoofd kon gooien
altijd als we daar op visite kwamen dan namen we onze eigen koeken mee en legden die stiekem vooraan in de kast in haar keuken zodat ze die koeken pakte. We hebben de koeken al vaak weggegooid maar elke keer lagen ze weer in de kast (pakte ze weer uit de prullenbak :? )
Komen bij een oudere dame van denk ik ver boven de 60, denk wel in de 70… Wij waren rijkelijk verrast toen ze met een handvol nutsen aan kwam zetten…
Overigens heeft mijn bijna 70-jarige moeder gelukkig geen Nutsen liggen van 1994, maar zuinig is ze wel! (Oorlog nog meegemaakt hè, roep ik dan altijd)