Sinds April zonder pil!! Deel nummero DRIE!!!

Elsevier, leuk zeg babykamers kijken in Duitsland! Woon je vlakbij de grens? Ik heb weleens gehoord dat Oberhausen erg leuk shoppen moet zijn, staat zeker nog op m’n verlanglijstje!

Ik heb gister m’n hubbie even de Babyplanet ingesleurd, gewoon om even te kijken! Ik schrok wel van de prijzen zeg, 1100 euro voor een babykamer is heel gewoon…En zo mooi vond ik ze niet, ik vond de materialen er erg onnatuurlijk uitzien (beetje ‘nep’ zeg maar).

Ik ga denk ik alles zoveel mogelijk 2e hands kopen of bij een dumpzaak ofzo. En mijn hubbie is ook heel handig, die kan zelf ook veel maken!

Maar kijken en ideeën opdoen is altijd leuk!

Ik ben idd redelijk vlot met regelen. Nou ben ik dat van nature echt niet hoor, ik ben een uitsteller! Echt vreselijk! Daarom dwing ik mezelf om datgene wat ik nu al kan regelen gewoon te gaan regelen, want dan is het tenminste gedaan en ben ik er vanaf! :mrgreen: Als ik iets voor me uit ga schuiven dan komt er niets van terecht…Ach ja, Em wordt verstandig! :lol:

Meiden hallo

Het word volgens mij weer tijd voor een nieuw deeltje dus degene die zin heeft om het te doen geweldig.

Sorry voor mijn te lange afwezigheid, ik heb nl een cyste in mijn pols wat het mij belemmert voor veel achter de computer te zitten.

Maandag dan word hij weer weggehaald

Dus vanaf dan ben ik hier weer meer.

Ik ben een dag overtijd volgens mij maar ik verwacht dat mijn ongi gewoon komt.

Groetjes marrije

Em, lekker dat je gebeld hebt en dat je nu weer wat gerustgesteld bent. Als het allemaal nieuw is, is het volgens mij normaal dat je je overal zorgen om maakt. Dat zie ik bij mijn vriendin tenminste ook. Dus de artsen vinden het ook vast geen probleem als je belt als er ‘niks’ aan de hand is…

Groetjes Garfield

Hoi Marrije! Leuk wat van je te lezen! Minder leuk dat je die cyste hebt! Hopelijk ben je er snel vanaf en pijnvrij! Enne…toch spannend overtijd! Je weet maar nooit! Ik duim met je mee! :thumbup: :thumbup: :pray: :pray:

Goed idee ook, een nieuw deel maken, ik weet alleen niet hoe ik al die banners voor de lijst bij elkaar krijg, moet ik nog even uitzoeken morgen…

Ik had vanavond een verjaardag van een vriendin. Heb het m’n vriendinnencluppie nu ook eindelijk verteld, ze vinden het erg leuk! Zijn ook wel beetje in shock omdat ik de eerste ben, en zij nog in een iets andere levensfase (oei wat klinkt dit mutsig, zo bedoel ik 't niet natuurlijk!) zitten zoals single zijn, carriere maken en veel verre reizen maken enzo. Maar ze vinden het super voor me en willen vanalles weten! Wel heel erg lief! :inlove:

He em wat leukvoor je dat je vriendinnen leuk reageren.

Hier zal ik ok de eerste zijn van de vriendengroep.

Iemand moet als eerste komen vind je niet!!!

Groetjes marrije

Hoi Em,

Dat lijkt me echt leuk als je verschillende groepjes hebt om het aan te kunnen vertellen en dan de reacties natuurlijk!!

Het lijkt me geweldig om de reactie van mijn ouders te zien en daarna is het hartstikke leuk als er nog meer mensen zijn die je kunt verrassen!

Voorlopig nog maar even geduldig afwachten :?

Garfield

Ik snap er niks meer van! Ik had de afgelopen dagen behoorlijk last van buikpijn, dus ik dacht…“daar komen de :twisted: :twisted: weer!!” Dat zou wel betekenen dat ik weer een super korte cyclus heb gehad…maar nu het rare…ik plas geen :twisted: …alleen als ik afveeg zit er wat aan het toiletpapier…het is niet vuurrood,maar wat rozig…en ook niet elke keer als ik naar het toilet ga.

Heel apart…maar wel typisch weer iets voor mij!

Dames, ik heb de tip van Marrije opgevolgd, deel 4 is geboren!

Zie jullie daar!!