Sinds April zonder pil!! Deel nummero DRIE!!!

lieve chantal,

Dat hoop ik ook niet… maar je moet positief denken… gelukkig hebben ze het gevonden…

Ik mis mijn moeder heel erg de laatste twee weken… k heb t er maar wat moeilijk mee… t komt vast omdat ik bezig ben met kinderen en ga trouwen…

maar ach er komen vast betere tijden…

Hoi meiden,

Ohw Chantal, idd erg zorgelijk allemaal! Hopelijk valt het allemaal mee! Veel beterschap voor je moeder! :thumbup: :thumbup:

Erg verdrietig dat 2 meiden van de maartmama’s een miskraam hebben gekregen… :cry:

En net las ik in een Libelle bij m’n moeder ook een verhaal van een vrouw bij wie het hartje van de beeb niet meer klopte, ook 9 weken zwanger…Dat soort gebeurtenissen maakt dat je je opeens heel erg realiseert dat het ook verkeerd kan gaan…

(Moet eerlijk zeggen dat ik nu weer meer pieker over mijn beeb, terwijl afgelopen maandag op de echo alles er nog goed uitzag…stom dat ik dan zo blijf piekeren! Moet ik eens mee ophouden! :oops: )

Jacqueline, hopelijk is Jarno snel weer de oude en slaapt ie weer goed!

Oh ja Elsevier, de Bossche Bol smaakte prima! :mrgreen:

We waren bij m’n ouders en precies tegelijk kwamen m’n oom en tante ook aan. En ik had maar 4 bollen…Gelukkig waren ze zo groot dat m’n moeder ze doormidden kon snijden! Zo hadden we allemaal een stukje!

Hmmm bosche bollen…IK WIL OOK!!! :drool:

:think: misselijk na het eten, lekkende boobs, opgezette buik, kribbig…dat klinkt als…

ZWANGER!!! :mrgreen: :mrgreen:

Elsevier: de echo was ie mooi??? Ben je nog helemaal in dromenland? Hoe ver ben je nu precies? Ze dachten toch dat je al verder was?

Hahaha wat een vragen!

Nou hier gaat alles goed. Gister lekker genoten van mijn vrije dag, het hele huis gesopt.

En alles gereed gemaakt voor onze nieuwe geitjes. We krijgen vrijdag of zaterdag 2 geitjes. Ze zijn nog super klein en echt heel schattig, de bruine gaat dribbel heten maar voor de zwart witte hebben we nog geen leuke naam…hier nog leuke ideeen??

En we zijn druk klussende…de dokter heeft me helemaal schoonverklaard en ik hoef nergens op te wachten volgens hem. Mijn vriend doet nog harder zijn best als voor de miskraam. hahaha Mijn vruachtbare periode is pas de 15e maar hij wou geen risico nemen, en klust nu al om de dag hahaha (je hoort mij niet klagen hoor :mrgreen: )

Nou meiden ik ga aan het werk!!

Liefs Ilse

Oh ja Elsevier, veel succes en plezier bij de echo!

Ilse, leuk zeg geitjes! Er schiet me nu nog geen naam te binnen eigenlijk maar ik denk hard mee! :think: :think:

Nou, ik ga richting m’n werk, ben laat! Tot later!

Oh jee, Chantal…hopen dat het met je moeder allemaal meevalt. Ik zal mee duimen :thumbup:

Mmm… :think: LaBelle…klinkt inderdaad als zwanger hoor! Of heb je dat vaker?

En Em…het slapen van Jarno gaat sinds vannacht een stuk beter! Ik heb ontdekt dat het nl slechter is gegaan met slapen sinds ik de boeken onder het hoofdeind van zijn bed weer heb weggehaald (was aangeraden toen hij oorontsteking had…haalt de druk eraf). Gisteravond hebben we het hoofdeind weer ietsje verhoogd en prompt heeft hij vanmorgen tot half 9 geslapen!! En verder vannacht ook een stuk minder onrustig! Hopen dat het echt de oplossing is niet een toevalstreffer. Ik ben benieuwd of hij tussen de middag nou ook iets langer slaapt dan een half uurtje :pray:

ilse wat fijn om te lezen dat t wat beter met je gaat!!! t komt allemaal goed meis! :wink:

LaBelle ik deel je gevoel… ik mis mijn moeder momenteel ook heel erg. ( ze is 12 jaar geleden overleden aan kanker)

Tja en als je dan bezig bent met trouwen, kinderen of zwanger bent dan komt dat weer allemaal heel erg naar boven, je wilt dat zo graag delen en dingen vragen…

moeilijk ja, maar ik hou me maar vat aan t idee dat ze t allemaal wel zien en toch nog een beetje bij ons zijn zo af en toe!

sterkte meid :-*

Met de beeb gaat t verder goed, maandag de eerste controle gehad, duurde alleen erg lang voor ze t hartje gevonden hadden(we kregen t wel even benauwd…) maar hij zat helemaal onderin verstoppertje te spelen… hihi… :inlove:

Krijg wel steeds meer last van de rug… das nie zo fijn en heb erg veel hoofdpijn.

maar we moete er iets voor over hebben toch?

Ik blijf :pray: en :thumbup: voor jullie hoor!! (vergeet jullie niet…)

doei groetjes jogy

Fijn, Jogy, dat jullie het hartje hebben gehoord! Ik weet nog goed dat ik het ook super spannend vond als je de vk dan zo zag duwen en proberen met die doptone…niks horen…weer duwen…en ja hoor!! Pff…dat blijft eng hoor.

Maar goed, als je dat hartje dan zo hoort is er even niks anders meer op de wereld en kun je er zo van genieten! :inlove:

Hey lieve meiden,

Mag ik jullie voorstellen aan ons hummeltje ?

Het is echt een schatje en was me toch druk aan het doen in mijn buik.

We zijn natuurlijk helemaal verliefd :inlove: . Alles zag er goed uit. Hartje ging als een gek tekeer :lol: armpjes en beentjes…alles… Helemaal geweldig. Over 6 weken moet ik terugkomen want ik heb een cyste op mijn eierstok (is groter dan het baby-tje !) en ze willen dat wel in de gaten houden. Het kan verder niet veel kwaad, maar toch.

En…is het knap ??? Mijn vriend vond al dat hij op hem leek… :lol:

Veel liefs :lol:

elsevier wat een mooie echo zeg :inlove: . het is zo mooi om je beeb te zien. de foto van de echo van mij van vorige week daar blijf ik naar kijken ben net als jij helemaal verliefd :inlove: .

liefs chantal

Elsevier, wat leuk om je hummeltje zo te zien. Lijkt me echt gaaf! Ik hoorde vandaag een collega zeggen (de ene zwangere tegen de andere zwangere…) dat ze morgen een 3D krijgt. Maar daar moet je zeker net als een pretecho gewoon voor betalen, of niet??

Garfield

Hoi!

Elsevier, ik kan je echo nu niet zien, er staat een kruis, maar fijn dat het er allemaal goed uitzag! Mooi moment he? :inlove:

En idd knap dat je vriend al kan zien dat ie op hem lijkt! :lol:

Garfield, een 3D echo is volgens mij ook een pretecho en daar moet je idd voor betalen. Ik dacht dat ze in 't ziekenhuis alleen maar 2D-echo’s maakten (maar ik kan me vergissen natuurlijk!)

Ik had een drukke dag vandaag, alles kwam tegelijk! :roll: Maar goed, dan draait de dag ook lekker door! Ik was voor de verandering eens niet moe! :smiley:

hoi hoi dame’s

hoe is het hier?

hier gaat het wel, 2dagen bij kunnen komen van 2 dagen 12uur werken!

nu weer 4 dagen werken!

ondertussen breken de klusdagen weer aan! dit keer zijn we er wat minder mee bezig, omdat we het zo druk hebben met werken!

maar ga weer, lekker vroeg naar bed met een boek!

liefs

zo heb wel het een en ander nieuws… nou ja nieuws…

ik was gisteren wel veel misselijk en vandaag ook… vooral bij bukken…

verder had ik vandaag wat rozige dikke slijm… <---- zou het???

maar ja we gaan er maar niet van uit…

JEAAAHHH LABELLE IS ZWANGER!!! :mrgreen: :mrgreen:

Hoi dames!

Labelle! Spannend meid! Het kan heel goed zijn dat je zwanger bent! Ik duim met je mee! :thumbup: :thumbup: :pray: :pray:

Elsevier, nu kan ik je foto wel goed zien! Mooi zeg! :inlove: Bij jou ziet het er al uit als een echt kindje! Bij mij was het echt nog een grijze vlek zeg maar…Wel het hartje zien kloppen gelukkig.

M’n gyn zei ook dat het iets kleiner was dan 9 weken, maar dat dat niet erg is. Het zag er verder keurig uit zei hij…Ik heb eigenlijk wel spijt dat ik niet doorgevraagd heb, want maak me nu toch wel zorgen over mijn beeb! :shifty: Misschien heeft ie wel een groei-achterstand ofzo en gaat het binnen nu en een paar weken toch nog mis…En ik kan pas over 4 weken weer terecht…En ik wil ook niet bellen eigenlijk, dan lijk ik zo’n zeur… :roll:

Nou ja, ik ga er maar vanuit dat het goed is, en dat niet elke 9weekse beeb hetzelfde is. Het is ook nog wel erg vroeg voor een duidelijke echo. De meesten krijgen er pas eentje na de 12 weken.

Het weer is hier echt verschrikkelijk! Het blijft regenen en het ziet er naar uit dat 't niet meer ophoudt… :frowning:

Hey Em,

Ja, wat een scheetje hè? :inlove:

Als ik jou was zou ik gewoon de verloskundige opbellen. Het is echt niet raar als je vragen stelt hoor! Die van mij zei zelfs dat ik altijd mocht bellen. Gewoon doen! Stelt jezelf tenminste gerust. Hoe groot was jouw beebje bij de echo dan? Die van mij was met 9w 2d 2,5 cm… :lol: . Onvoorstelbaar zo klein, maar al zó volmaakt… :inlove: . Zoals ik al zei; de cyste op mijn eierstok is nog groter (3,5x3,5cm). Ik maak me er nu toch wel wat meer zorgen om. Ook omdat ik er redelijk last van heb. Die pijn had ik al die tijd al rechtsonderin, maar eerst dacht ik dat het de eisprong was en later dacht ik dat mijn baarmoeder gewoon aan het groeien was. Nou ja, als het heel ernstig geweest zou zijn hadden ze dat toch wel gezegd?

Veel liefs…

Elsevier…niet piekeren hoor! Als dat niet goed was geweest, hadden ze er meteen iets aan gedaan hoor!!

Lekker genieten van die beeb en als je iets niet vertrouwd gewoon eventjes opbellen!!

Moet jij ook doen hoor Em, als je vragen hebt gewoon de verloskundige bellen. Is altijd beter als blijven piekeren!! En de meeste hebben gewoon een grijze vlek hoor met zo’n vroege echo! Elsevier heeft gewoon geluk!!

Nou meiden ik ga weekend houden!!

Tot maandag!!

Liefs Ilse

Heb net de gyn gebeld en kreeg hele aardige assistente aan de telefoon! Volgens haar moet ik me echt geen zorgen maken, 9 weken is nog zo pril dat je dan nog niet kan spreken over een groei achterstand ofzo. En ze zei dat die dokter een heel bekwaam arts is, en dat geloof ik ook wel natuurlijk!

Maar als ik weer eens wat heb of me zorgen maak, dan mag ik altijd weer bellen, zo aardig! :thumbup:

Elsevier, ik weet niet hoe groot mijn beeb is, vergeten te vragen. Op het printje zag ik wel iets staan van 1,6 cm dus misschien is dat 't wel!

Wat een gedoe zeg met de cyste! Het zal vast niet ernstig zijn hoor, anders hadden ze dat idd wel gezegd! En anders gewoon bellen, heb ik ook gedaan! :mrgreen:

Heb net de creche gebeld en krijg een rondleiding a.s. woensdag.

Heb ook net info opgevraagd over zwangerschapsgym. Dus ik ben goed bezig (en dat onder werktijd… :oops: Em toch! :naughty: Nou ja, het is vrijdag en ik heb hard gewerkt! :wink: :lol: )

hoi hoi

labelle wat spannend zeg de symptomen zeggen wel wat maar nog even wachten dan weet je het ik :pray: voor je.

em ik had het ook hoor toen ik de echo’s zag met net zoveel weken als ik dacht ik van he?? klopt het wel bij mij zie je nog niks alleen een vlek. maar je hoeft je geen zorgen te maken nu ik de 2e echo heb gehad denk ik zelfs als ik vergelijk dan dat ik verder heen ben.

elsevier een cyste dat is niet zo leuk. het is niet ernstig maar toch hij zit er wel. maar ik ben blij dat alles goed is met je beeb.

hier gaat ook alles goed wel erge rugpijn en 's avonds veel bandenpijn maar ach gaat wel weer over ik doe het voor mijn lieve beeb.

ik zal mijn echo ook nog even plaatsen voor iedereen die het nog niet gezien heeft. hij/zij zwaaid ook nog even naar jullie wat een vriendelijk kind heb ik he :wink: o ja onze beeb was op de echo 5,8 cm groot klein he

groetjes en liefs van chantal

:clap: Hi hi, Chantal, wat een knapperd heb jij zeg :inlove: !

Em, wat goed van je dat je ze opgebeld hebt! Nu kun je tenminste lekker weekend houden. Jij bent ook vlot met alles regelen hè :lol: ? Ik ga morgen met mijn moeder baby-kamertjes kijken in Duitsland (ja, nu al…).

Smarty, misschien is het wel goed dat jullie er niet zo mee bezig zijn. Bij ons is het tenslotte ook gelukt toen we er absoluut niet mee bezig waren… :lol: (in Mexico aan de cocktail…). In ieder geval :thumbup: .

Labelle, hoe is het? :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray:

Ilse, heel fijn weekend :-* !

Veel liefs