Sinds 00:00uur........

…hoor ik bij de dertigers :?



Dat ene jaartje erbij lijkt nu ineens een enorme stap en voel me dan ook een beetje vreemd :slight_smile:



Hebben meer mensen dat met die ronde getallen? :pray:

haha gefeliciteerd



ja heb dat ook wordt 27 augustus 30 jaar

gefeliciteerd… :mrgreen: :mrgreen: been there done that en om eerlijk te zijn… het voelt geen zier anders als 29 hoor (of 31 voor wat dat betreft)

@hermione wrote:

gefeliciteerd… :mrgreen: :mrgreen: been there done that en om eerlijk te zijn… het voelt geen zier anders als 29 hoor (of 31 voor wat dat betreft)


Amen.



Gefeliciteerd! :dance:

@hermione wrote:

gefeliciteerd… :mrgreen: :mrgreen: been there done that en om eerlijk te zijn… het voelt geen zier anders als 29 hoor (of 31 voor wat dat betreft)


Of 36! :mrgreen:

@hermione wrote:

gefeliciteerd… :mrgreen: :mrgreen: been there done that en om eerlijk te zijn… het voelt geen zier anders als 29 hoor (of 31 voor wat dat betreft)




Vond ik wel…



Gevoel was ook zo weer weg hoor, daar niet van.



Maar ik vond 30 worden wel erg bijzonder. In die twintiger jaren wordt je ECHT volwassen vind ik en zo’n mooi getal deed mij wel even wat.



Nu ben ik 31 en denk ik: tja…Maar toen ik 30 werd, even daar voor en daar na vond ik dat echt wel wat hoor…

Ik ben in oktober 30 geworden… word dit jaar dus alweer 31. Ach, volgens mij moeten we juist blij zijn dat we netjes al die getallen afgaan.



Voor mij is 30 juist een prachtige leeftijd, want op mijn 30e word ik mama!

Sneeze; gefeliciteerd!

Ik ben vorige week 30 geworden en vind het eerlijk gezegd niet heel anders voelen dan 29.

30… zwijmel, zwijmel, zwijmel,… :wink: :wink:



Dat is al éven geleden voor mij…

Tja, heb een dochter die al 22 is…



ik word binnen 23 dagen 42 en eerlijk is eerlijk:

ik voel me momenteel véél beter dan toen ik 30 was, dus:

don’t panic !!!



van harte gefeliciteerd trouwens !

liefs

Gerda

Het voelt ook niet anders als 39. althans niet voor mij… dit jaar 40… Ze zeggen dat daar het leven begint… :mrgreen:



Hier ook een dochter van 20… en pas weer een kleine… dus ik pak op elke leeftijd alle aspecten van het leven mee… :lol:

:lol: :lol: :lol: Het magische getal 30

Ik vond het bijzonder nu bijna 4 jaar later is er niets anders dan anders hoor 8)

Heb wel mijn 30e verjaardag als ‘van ouds’ gevierd dat wil zeggen, met goede vrienden lekker wezen bowlen met veel (heel veel) bier :mrgreen:

Mjn man wist niet wathij zag, hij geloofde de verhalen maar mondjesmat das die dag verandert :lol:



Anyway 30 is een heerijke leeftijd écht volwassen en midden in het leven, een gezin, baan, huisje iets waar ik altijd naar uit gekeken heb :thumbup: :inlove:

@gerda wrote:

30… zwijmel, zwijmel, zwijmel,… :wink: :wink:



Dat is al éven geleden voor mij…

Tja, heb een dochter die al 22 is…



ik word binnen 23 dagen 42 en eerlijk is eerlijk:

ik voel me momenteel véél beter dan toen ik 30 was, dus:

don’t panic !!!



van harte gefeliciteerd trouwens !

liefs

Gerda




Ohw, dan ga ik de “goee kant” op :wink:

Ik wordt volgende maand 33.

Nou dan heb ik nog even te gaan. :mrgreen:

Ik ben 21 december 30 geworden, en, ik moet toegeven dat ik er niet echt last van heb! Ik kan alles nog! (voor zover mogelijk he?) Dus je hoeft nergens bang voor te zijn hoor, het komt goed…! :mrgreen:

Dank jullie wel allemaal voor de felicitaties :-*



Moet zeggen dat ik me na een aantal uur nachtrust eigenlijk nog precies zo voel als om 00:00uur, maar geloof ook echt wel dat het morgen bv helemaal niet meer uitmaakt zoals jullie allemaal zeggen :lol:



@F’lien wrote:

Anyway 30 is een heerijke leeftijd écht volwassen en midden in het leven, een gezin, baan, huisje iets waar ik altijd naar uit gekeken heb :thumbup: :inlove:




Deze heb ik er even uitgepikt, want daar staat precies waar ik ook al een hele tijd naar heb uitgekeken en wat in de afgelopen maand is uitgekomen! Eindelijk hebben we een huisje met een tuintje, dus wat dat betreft kan het echt niet meer stuk ondanks dat daar de dertigjarige leeftijd bij hoort :lol:

Gefeliciteerd!!! 30 maakt je buurt weer prettig toch!!!



Ik moet eerlijk zeggen dat als het bij mij zo ver is dat ik dan denk ik een week van slag ben
!

Gefeliciteerd, jonge blom! :mrgreen:



:dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

@joseetje wrote:

Nou dan heb ik nog even te gaan. :mrgreen:




Ik heb ook nog ‘even’ te gaan :lol: Wordt over 6mnd pas 20 :lol: :lol:

@mariska89 wrote:

@joseetje wrote:
Nou dan heb ik nog even te gaan. :mrgreen:




Ik heb ook nog ‘even’ te gaan :lol: Wordt over 6mnd pas 20 :lol: :lol:




Och je gaat je tienerjaren verlaten.

Sterkte ermee :mrgreen:

Ik ben vorig jaar Februari 30 geworden, met pop in de tuin alles erop en eraan, zelfs een rollator voor de deur.

Ik ben mijn man nog steeds dankbaar :snooty:

Ik had er ook maar heel even “last” van.

Wat ik wel bijzonder vind is dat ik ook nog op mijn 30e voor de eerste keer mamma wordt, nou ja op de valreep dan.

Ben uitgeteld op 5 februari en jarig op de 22e.