Sinds 00:00uur........

gefeliciteerd!!!



ik wordt 09-09-09 30 jaar jong :dance: :dance: :mrgreen:

sinds 1-1-2009 mag ik 33jr schrijven… maar net als bij de 30 het doet geen zeer hoor :mrgreen:

@mariska89 wrote:

@joseetje wrote:
Nou dan heb ik nog even te gaan. :mrgreen:




Ik heb ook nog ‘even’ te gaan :lol: Wordt over 6mnd pas 20 :lol: :lol:




Dan is mijn dochter iets ouder dan jij … Ik was ongeveer op jouw leeftijd toen ik haar kreeg… :mrgreen:

Hier ook voor het eerst mama met 30 jaar.



En in april gaat de teller bij mij naar 34. Gelukkig nog wel aan de goede kant van de 35 :mrgreen:

Lekker variabel alle leeftijden hier :lol:



Vandaag voelde ik me zoals door jullie allemaal voorspeld weer net als eergisteren, behalve als ik die ene kaart zie waar in het groot 30 op staat :wink:



Voor degenen die ook rond deze tijd jarig waren of worden > Alsnog of Alvast van harte gefeliciteerd!

@henriette1309 wrote:

@mariska89 wrote:
@joseetje wrote:
Nou dan heb ik nog even te gaan. :mrgreen:




Ik heb ook nog ‘even’ te gaan :lol: Wordt over 6mnd pas 20 :lol: :lol:




Dan is mijn dochter iets ouder dan jij … Ik was ongeveer op jouw leeftijd toen ik haar kreeg… :mrgreen:




Dát vind ik dus een heel raar gevoel he, dat volwassen mensen nu ‘je kind hadden kunnen zijn’ :? .

30 vond ik niet zo’n ramp maar moet heel eerlijk zeggen dat ik het nog steeds een beetje eigenaardig vind dat ik nu 40 ben, sterker nog, ik word al bijna 41! Vind 40 bij een ander niet oud maar bij mezelf…(slik).



Yvonne



P.S. Nog gefeliciteerd!

Ik ben 1 oktober 30 geworden!!! Ben er nog steeds ziek van :mrgreen:



Nee echt, ik heb er moeite mee. Vraag me niet waarom, maar zo voelt het!! Laatst vroeg iemand mijn leeftijd en toen moest ik echt even denken of ik niet nog stiekem 29 zou zeggen :oops:

Het zal vast slijten denk ik… :angel:







(ik denk in mijn geval ook omdat iedereen me altijd zo jong schat. Ik vind het dan al irritant dat je eerst zo’n blik krijgt van…zo jong en al 2 kids…en als ze dan horen dat ik 30 ben dan krijg je weer de volgende blik…grrrrrrrrrrrrrr)

@F’lien wrote:

Anyway 30 is een heerijke leeftijd écht volwassen en midden in het leven, een gezin, baan, huisje iets waar ik altijd naar uit gekeken heb :thumbup: :inlove:




Zo voel ik me nu al, met 25 jaar… :shifty: Ben ik dan oud voor mn leeftijd, of een jonge moeder? :mrgreen:



Moet dus nog 5 jaar tot de 30, maar je bent zo oud als je je voelt toch!

Ik voel me soms nog 10 en soms wel 80 :mrgreen:

grappig he ik vond het veel vervelender om dit jaar 31 te worden vond ik namelijk echt als dertiger klinken en dat doet een beetje zeer als je jezelf niet zo voelt .



het is gewoon een gevoel en soms komt het even boven maar meestal is het goed en ben ik zo oud als ik ben

Dit jaar wordt ik al 37 en dat vind ik toch wel heel erg rap richting de 40 gaan… Dus geniet nog van vroege jaren in de 30!!! voor je het weet ben je 40… het gaat echt steeds sneller voor mijn gevoel… zucht…