shampoo welke?

Ik dacht dat babyshampoo niet zo voor meer was als ze echt haar hadden (vind ik zelf tenminste wel als ik het al eens gebruik).

Maar is er andere shampoo die wel geschikt is voor lang haar die niet prikt?

Je hebt wel kindershampoo zag ik maar is die niet hetzelfde als babyshampoo? Weet iemand dit?

Ik gebruik Zwitsal shampoo, of vind je dat een babyshampoo? :think:

Kan toch best :thumbup: .

Ja dat vind ik babyshampoo 8) .

Smeer het maar eens in je haar; voelt niet fijn.

Ik dacht dat het beter was om gewone shampoo te gebruiken als ze echt een bos haar hebben.

Ik ben zowiezo antizwitsal hoor; ik kan er niet tegen.

Maar ik heb nu wel van dat soort spul alleen dus geen zwitsal :wink: .

een collega van mij heeft een zoontje gekregen en raad eens hoe hij heet: broes :smiley:

Broes en Senne’s haren zien er na een haarwas toch weer fris uit dacht ik… :think: :lol: .

Ik vind het persoonlijk nog wat vroeg om nu al met echte shampoo’s te beginnen zoals bijv. Sanex, Fructis, Dove, enz… :think:

Maar het kan waarschijnlijk wel geen kwaad hoor! :wink: :-*

Wat leuk zeg, nog een Broes op de wereld, dat hoor je niet vaak! :inlove:

Ik vind het ook te vroeg voor volwassen shampoo daarom was ik benieuwd of er wat tussenin zat.

Wel goed maar niet prikkend zeg maar.

Nee daarom vond ik het ook wel grappig.

En ik vind het een leuke naam :slight_smile: .

Hihi, dankje! :wink: :inlove: :-*

Ik heb de shampoo van kandoo…die rare kikker van de handwaszeep heeft dus ook shampoo,ruikt lekker en is goed tegen klitjes en hier geen klachten bij de oogjes ook ermee :thumbup:

Wij hebben de shampoo van Sesamstraat en SpongeBob…die staat vaak naast de zwitsal in de winkels. Ruikt lekker, goed tegen klitten en heb geen gepiep gehoord wat prikkende oogjes betreft.

Eh… :eh: Ik was soms mijn eigen haar nog met Zwitsal. Geen probleem.

Hier Kandoo. Ruikt erg lekker en geen klachten m.b.t. prikkende oogjes.

De kapper raadde mij aan gewone shampoo te gebruiken. Mijn kinderen worden dus gewoon met onze shampoo’s gewassen (en een washandje voor de ogen tegen het prikken met uitspoelen).

Ik ben sinds vorige week ook van mijn ‘zwitsalgeloof’ afgestapt vanwege het drama steeds met haren uitspoelen.

Nu gebruik ik van natusan en deze prikt niet.

dermocare :thumbup:

hier gewone milde alle dag nivea shampoo en idd een doekje tegen het prikken.

Aniek kreeg gewoon roos van zwitsal shampoo.

Peter is een ander verhaal die heeft een eczeemhuid dus zijn haar word nog altijd gewassen met zarqua dode zeezout shampoo. :thumbup:

@Sis wrote:

Eh… :eh: Ik was soms mijn eigen haar nog met Zwitsal. Geen probleem.

Ja ik ook, heb er totaal geen problemen mee…

hier ook dermocare :thumbup:

Wij gebruiken hier allemaal dezelfde champoo.

De ene keer dove, de andere keer nivea en de andere keer gebruiken we met zn allen zwitzal :smiley:

Ik koop gewoon wat in de aanbieding is :slight_smile: Lekker afwisselend en geen problemen.

Ik zou ook nog gewoon babyschampoo gebruiken. Het duurt nog wel een paar jaar voordat ze “normaal” haar hebben.

@Mutti wrote:

Ik zou ook nog gewoon babyschampoo gebruiken. Het duurt nog wel een paar jaar voordat ze “normaal” haar hebben.

Wat voor haar hebben ze nu dan?! :wink:

@stillewater wrote:

Wij gebruiken hier allemaal dezelfde champoo.

De ene keer dove, de andere keer nivea en de andere keer gebruiken we met zn allen zwitzal :smiley:

Ik koop gewoon wat in de aanbieding is :slight_smile: Lekker afwisselend en geen problemen.

Hier ook…