Wanneer hebben ze ‘echt’ haar??
Ik gebruik sebamed baby. Heerlijke shampoo.
@Mamalien wrote:
Ik dacht dat babyshampoo niet zo voor meer was als ze echt haar hadden (vind ik zelf tenminste wel als ik het al eens gebruik).
Maar is er andere shampoo die wel geschikt is voor lang haar die niet prikt?
Je hebt wel kindershampoo zag ik maar is die niet hetzelfde als babyshampoo? Weet iemand dit?
zwitsal shampoo kan je voor kinderen gewoon gebruiken , tot een jaar of 5 daarna krijgne ook kinderen vet haar en dan is de shampoo niet goed omdat er geen zeep zit in d eshampoo daarom ontvet hij niet
dat is ook de rede dat jij hem niet fijn vind aanvoelen , als volwassenen zich de haren wassen er mee omdat ze vet of geen schoon haar hebbenm dan is het na de wasbeurt nog hetzelfde als er voor
je hebt ook zwitsal shampoo voor girls en boys die daaar zit wel al wat zeep in ,maar ook deze shampoo priikt niet
ik heb niet alle reakties gelezen , du skan best zijn dat ik nou iets zeg wat al gezegd is :think:
trouwens als je haar piept als je de schuim er uit gewassen hebt dat betekend dat het haar schoon is als je haar niet echt schoon is dan piept ehet haar niet :thumbup:
@Babbel wrote:
Wanneer hebben ze ‘echt’ haar??.
:think: ben ik ook wel benieuwd naar :think:
Jeremy heeft een tijdje de grote fles van Cars gebruikt, maar die prikt ernora waardoor het nu een drama is.
Nu hebben we van Kandoo :thumbup:
@pegje wrote:
trouwens als je haar piept als je de schuim er uit gewassen hebt dat betekend dat het haar schoon is als je haar niet echt schoon is dan piept ehet haar niet :thumbup:
als ik creme spoeling gebruik piept het nooit :mrgreen: E daarbij lgt het denk ik ook aan het haar
PEGJE bedankt!
Daar kan ik wel wat mee .
@mama_van_Jeremy wrote:
@pegje wrote:trouwens als je haar piept als je de schuim er uit gewassen hebt dat betekend dat het haar schoon is als je haar niet echt schoon is dan piept ehet haar niet :thumbup:
als ik creme spoeling gebruik piept het nooit :mrgreen: E daarbij lgt het denk ik ook aan het haar
ook als je cremespoeling gebruikt kan het gewoon piepen hoor , als je het heeeeeeeeeeeeel goed uitspoelt :thumbup: echt waar hoor
en het (echte )haar van kindjes komt pas met 7 jaar , elke 7 jaar wisselt alles , je structuur van het haar , of je slag ,krullend of stijl haar hebt , of je glad of pluis haar hebt , of je dik of dun haar hebt , ( natuurlijk niet zo drastische dat iemand met krul haar ineens stijl haar heeft ) maar wel dat je wat slag kan krijgen of dikker haar , en dit gaat zo door je hele leven , elke 7 jaar wisselt het bij iedereen
en gemiddeld verliest een mens 60 to 80 haren per dag en komen er per dag 80 tot 120 haren weer terug , en na een leeftijd van 50+gaat het minder snel met terug komen van het haar dan krijg je net zo veel haar terug als je per dag ook verliest
en een goedkope truuk voor pluizig en klitterig haar , je pakt een gewone plantenspuit en die vul je een kwart met water en daar dioe je een flinke druppel cremespoeling in , en je hebt geen huilend kindje meer met het haren borstelen je kan het ook gewoon in de winkel kopen ,maar dit is makkelijker dat heeft bijna iedereen in huis en goedkoper bovendien
Ik gebruik nu Natusan voor Arwen.
ik gebruik ook nog steeds zwitsal voor m’n zoontje… ik ga ook eens kijken naar shampoo’s die hier genoemd zijn.
Ik heb van de drogist gehoord dat babyshampoo heel slecht is voor peuters, ook voor volwassenen…er schijnt behoorlijk sterk spul in te zitten wat niet goed is voor het haar.
Dit is mij verteld he, of het waar is weet ik niet.
Ik heb kindershampoo gekocht, ik weet even het merk niet, maar er staan smurfjes voorop en het ruikt naar aardbeien (nou ja chemische aarbeien). Het prikt niet en er zit ook cremespoeling door, heel handig, gezien de krullen van Ml :mrgreen:
Het bevalt mij prima!