Server Migratie > forum vrij! > update op pagina 20

In verband met een server migratie zijn we genoodzaakt het forum enige tijd “uit de lucht� te halen. Vanzelfsprekend zullen we proberen de downtime tot een minimum te beperken.

Morgenavond, dinsdag 15 november tussen 22.00 en 23.00 gaat het forum “uit de lucht�. Woensdag 16 november zal het forum in de loop van de ochtend weer “in de lucht� komen.

Klik hier voor de update.

Dat meen je niet??? :shock: :shock:

Zolang ??? :wall:

Ik ga maar 3 zaken drop kopen,

gelukkig rook ik niet,

anders had ik die ook opgegeten :mrgreen:

en nu loopt de sint een hoop PB’s mis ??

[/spoiler]

Ojee :shifty:

Ach vroeg naar bed en dan word de toekomst van kindje op komt ook weer veilig gesteld. :lol:

:shock: Hoe moet dat nou???

Gab, 3 zakken drop? Da’s misschien voor de eerste 2 uur…

Es even denken…doe ik er nog minstens 3 repen chocolade bij, een mokkagebakje en een zak lollies :mrgreen:

Hoop dat ik het dan ga redden :angel: :angel:

1ding scheelt ik werk woensdag de hele dag :mrgreen:

@Gab, chocoladesigaretten? Of zijn er mensen die sigaretten eten? Haha! ;)!

ik heb sinds mijn web-log debacle een ernstige server-migratie-allergie (scrabble anyone??? :mrgreen: ) dus ik lees hier niet meer :stuck_out_tongue:

hoe kun je ons dit aan doen??? :shock:

@Kwakje wrote:

Je doet alsof de wereld vergaat, die paar uur in de nacht dat je ligt te slapen… :think:

Ik lig daar echt niet wakker van hoor.

@Rooike wrote:

@Kwakje wrote:

Je doet alsof de wereld vergaat, die paar uur in de nacht dat je ligt te slapen… :think:

Woensdag in de loop van de ochtend is het forum pas weer actief en dan is menig kokker al weer wakker hoor …

Dus kan me indenken dat actieve mensen op kok het toch wel missen die morgen

Me too eigenlijk :oops:

Nou dan gaan we toch andere dingen doen?

Misschien een fijne wandeling in de frisse buitenlucht… Zodat iedereen met frisse zin weer kan forummen indien mogelijk :slight_smile:

@Rooike wrote:

Nou dan gaan we toch andere dingen doen?

Misschien een fijne wandeling in de frisse buitenlucht… Zodat iedereen met frisse zin weer kan forummen indien mogelijk :slight_smile:

Ons gevoel voor humor opvijzelen… :wink:

:lol: :lol:

Lekker dan liggen alle kindjes (hopelijk en eindelijk) lekker te slapen hebben we tijd om te forummen ligt ut plat… 8)

Moet ik ook maar weer eens vroeg naar bed anders eet ik 3 zakken Twix leeg. :shifty: :silenced:

@Rooike wrote:

@Kwakje wrote:

Ik denk dat je de opmerking van Kwakje (net als die van mij en ik denk nog een paar daarvoor), met een tikkie humor moet lezen Rooike :wink: :smiley:

Oh ja Rhi, jij en ik liggen morgen om half 11 in ons nestje :thumbup: :mrgreen:

We kunnen ook massaal online gaan Sintshoppen? Hebben we iig geen excuus dat we er geen tijd voor hadden. :lol: iemand nog een leuk idee voor een man die alles al heeft?

Tttsss, kan dat niet op woensdagavond, dan ben ik er tenminste toch al niet :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Maar goed idee, Sintshoppen moet ik ook nog even doen bij een grote online speelgoedketen :stuck_out_tongue:

Rhi daar ga ik morgen als het forum uit de lucht is over nadenken voor je :mrgreen: :-*

Heeyyy Kim! Toch nog wakker :naughty: Ik dacht ik bel maar niet meer, was zelf pas om elf uur thuis. Maar ik bel dus ook niet meer hoor :mrgreen: Morgen is natuurlijk een uitgelezen moment om te bellen…morgenavond uurtje of half 11 :mrgreen: