:lol: :lol: :lol: :lol: Ja moest toch nog even de foto’s online zetten he :inlove: En dat kon pas na de Sinterklaasversiering op school Maar morgenavond is uitgelezen kans :lol: :lol: :lol: :-*
Ik loop nog 2 jaar achter met de foto’s… :o :oops: 1 avondje forumvrij helpt niet. :lol:
Iig bedankt voor het willen meedenken. :-* Ik ga ook maar eens proberen te gaan slapen. Morgen is weer vroeg dag met de PSZ. Ben nog een beker kwijt die moet ik eerst nog terug vinden grrrr. Trusten! :-*
Kim en Rhi, trusten meiden :-* En morgen niet zo laat maken hè :naughty: :mrgreen:
@Marietje wrote:
@Rooike wrote:@Kwakje wrote:hoe kun je ons dit aan doen??? :shock:
Je doet alsof de wereld vergaat, die paar uur in de nacht dat je ligt te slapen… :think:
Ik lig daar echt niet wakker van hoor.
Ik denk dat je de opmerking van Kwakje (net als die van mij en ik denk nog een paar daarvoor), met een tikkie humor moet lezen Rooike![]()
![]()
was idd met een knipoog, want na 20 uur gaat de pc bij mij uit…
@Rhiannon wrote:
Ik loop nog 2 jaar achter met de foto’s… :o :oops: 1 avondje forumvrij helpt niet. :lol:
Iig bedankt voor het willen meedenken. :-* Ik ga ook maar eens proberen te gaan slapen. Morgen is weer vroeg dag met de PSZ. Ben nog een beker kwijt die moet ik eerst nog terug vinden grrrr. Trusten! :-*
Misschien helpt een ban van een week? :lol: Of ben je dan nog niet bij?

@Rooike wrote:
@Kwakje wrote:hoe kun je ons dit aan doen??? :shock:
Je doet alsof de wereld vergaat, die paar uur in de nacht dat je ligt te slapen… :think:
Ik lig daar echt niet wakker van hoor.
sorry vergat er een

Thnx Mutsie 8) maar nopes ook dat helpt niet. Straks zelfs een extra spruitje dus extra foto’s ieder jaar loop ik verder achter en dat straks dubbel. :lol: Ik moet echt wel 100 worden om dat ooit weer rond te breien.
Poehee…dan moet ik vanavond na mn werk dus andere ontspanning zoeken.
Laat ik die zakken drok,mokka gebakjes en twixen maar achterwege laten
voordat ik in een paar uur tijd vijf kilo aankom :? :lol:
Oeps… Dat wordt heftig vanavond… Afkickverschijnselen… En morgenochtend zitten alle hyperende KOKsters te F5en tot het forum weer online is! :shifty:
:mrgreen:
Maar gelukkig hebben we nu webfeud :thumbup:
:lol: :lol: :lol:
nog 8 uur …
nog 8 uur …
nog 8 uur …
nog 8 uur …
dat zijn wel heel veel uurtjes Cariska :mrgreen:
tja server deed nu al raar :mrgreen:
@Gab wrote:
dat zijn wel heel veel uurtjes Cariska :mrgreen:
of het valt haar heel erg zwaar… misschien hoopt ze wel door het zo vaak te schrijven dat het niet waar is :lol:
Kijk nou, Cariska raakt er nu al over de kook van! :lol:
@mamma van sharondenise wrote:
Maar gelukkig hebben we nu webfeud :thumbup:
:lol: :lol: :lol:
Gelukkig wel zeg, als we ook nog geen webfeud hadden, dan zou ik net als Cariska nu al over de kook gaan! :shock:
8)
:mrgreen:
Ohh KOK zit ook op Hyves he…
nananaaanaaaa :dance: