serious request

@Imfe wrote:

Dit jaar niet veel geluisterd. Alleen op het werk.

Vorig jaar vond ik het zó jammer dat er iemand €5 gaf voor een plaatje. En werd er door een dj gezegd: vijf euro maar??? :hand:

Mijn zus had met haar werk een best tof ding ter veilen aangeboden, hadden ze ook afgewezen :eh:

Nu snap ik best dat je niet wilt dat echt alles op die veilingsite terecht komt, want dan is door de bomen het bos niet meer te zien. Maar het was gewoon best een tof iets, dan vind ik het toch een beetje raar.

Zonde!

Het is leuk dat er zoiets opgezet wordt. Maar zo jammer dat er bijna een ‘moet’ aan te pas komt.

hoezo moet? Iedereen is vrij om te doneren, platen aan te vragen e.d.

Minimale bedrag voor een plaat €10?

Vind ik dan niks vrij aan.

Je beslist natuurlijk zelf of je dat doet. Maar vind het gewoon zonde dat het niet gewoon voor een euro ofzo kan.

ja minimaal bedrag is idd 10 euro. Maar je bepaalt zelf of je wel of niet een plaat aanvraagt. Je kan ook flessen inleveren, dingen kopen in webshop, of helemaal niets doen. Dus hartstikke vrij om zelf te bepalen wat je doet! (tenminste zo zie ik het dan weer, wil je 5 euro geven, kan je dat doen d.m.v statiegeldbonnen).

toevallig net geluisterd? Vond het wel mooi dat ze dit zeiden, laat je niet ontmoedigen door de grote bedragen, als jij 1 of 5 euro missen kan en dit wil geven (door de brievenbus denk ik dan) doe dit gerust, we zijn blij met elke euro!

Een plaaje aan kunnen vragen dat dan ook daadwerkelijk gedraaid gaat worden is juist zo leuk.

En dat daar dan een minimum bedrag aan vast zit vind ik dan gewoon jammer.

Ik vind €10 best een groot bedrag.

Vorig jaar werd er een plaatje aangevraagd voor €5, werd er reaktie gegeven in het huis iets van: zo weinig??

@fiep klophout wrote:

@Imfe wrote:
Dit jaar niet veel geluisterd. Alleen op het werk.

Vorig jaar vond ik het zó jammer dat er iemand €5 gaf voor een plaatje. En werd er door een dj gezegd: vijf euro maar??? :hand:

Mijn zus had met haar werk een best tof ding ter veilen aangeboden, hadden ze ook afgewezen :eh:

Nu snap ik best dat je niet wilt dat echt alles op die veilingsite terecht komt, want dan is door de bomen het bos niet meer te zien. Maar het was gewoon best een tof iets, dan vind ik het toch een beetje raar.

Krijg ook het idee dat die veiling meer een celeb ding is. Zoals oliebollen met Roel en een award van Anouk.

Ik zag ook die mama’s met die baby’s, vond het wel grappig.

Ze mogen bijna het huis uit :lol:

De tussenstand om 18 uur was bijna 6 miljoen

Zal mij benieuwen of ze het bedrag van vorig jaar gaan overtreffen :smiley:

8.621.004 miljoen respect :clap:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

WAUW!!!

@Imfe wrote:

Vorig jaar werd er een plaatje aangevraagd voor €5, werd er reaktie gegeven in het huis iets van: zo weinig??

Tja, alles wat ze zeggen wordt een week lang dag en nacht door iedereen gevolgd heh. Dan ontkom je er denk ik niet aan dat er ook wel eens minder handige uitspraken tussen zitten.

En voor de rest: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: Wat weer een fantastisch eindresultaat! En wat was het weer genieten :inlove:

jeetje echt goed zeg dat bedrag!!

Respect!

Echt geweldig dit. Een super bedrag :thumbup:

En ik denk dat die 10 euro bedoeld is om te voorkomen dat er 20 mensen hetzelfde plaatje aanvragen voor een euro.

Ik vind het niet zo gek dat ze daar een bepaald bedrag voor vragen.

Ik snap ergens ook wel dat er een minimum bedrag aan zit. Al met al werkt drie fm natuurlijk wel heel hard aan deze week. En dan je dan een manier bedenkt dat het wel de moeite waard is om al die plaatjes te laten aanvragen.

Ik moet wel zeggen dat de drie dj’s altijd als helden naar binnen worden gehaald maar ik ben al sinds jaar en dag fan van Eric Corton. Ik vind zijn bijdrage zo bepalend. Voor mij is hij een soort drager van het geheel.

En ik ben zo geen Gerard Ekdom fan :shifty:

@Bella wrote:

Ik snap ergens ook wel dat er een minimum bedrag aan zit. Al met al werkt drie fm natuurlijk wel heel hard aan deze week. En dan je dan een manier bedenkt dat het wel de moeite waard is om al die plaatjes te laten aanvragen.

Ik moet wel zeggen dat de drie dj’s altijd als helden naar binnen worden gehaald maar ik ben al sinds jaar en dag fan van Eric Corton. Ik vind zijn bijdrage zo bepalend. Voor mij is hij een soort drager van het geheel.

De reportage’s van Eric Corton zijn inderdaad geweldig!

Ik vind gerard Ekdom wel leuk. Alleen die Timur, die vind ik niet zo fijn. Coen vind ik een schatje :inlove:

@Dynasty wrote:

@Bella wrote:

De reportage’s van Eric Corton zijn inderdaad geweldig!

Ik vind gerard Ekdom wel leuk. Alleen die Timur, die vind ik niet zo fijn. Coen vind ik een schatje :inlove:

Timur is ook wel een leuke vind ik alleen een beetje verlegen lijkt het wel :slight_smile: