serious request

Het is weer begonnen

DJ,s

Timur

Coen

Gerard

proberen zoveel mogelijk op te halen

Vind het elke keer weer knap

klik :wink:

Edit: Die link was in reactie op je tweede (inmiddels verwijderde) bericht :slight_smile: En JAAAAAAAAAAAA, ik ben ook ook fan! :thumbup: :mrgreen:

Ja we gaan er weer heerlijk voor zitten! Hier in Emmeloord komt ook een glazen huis. Voor ons eigen glazen huis hebben mijn din en ik een taarterij avondje gedoneerd. Bieden kan via de plaatselijke marktplaats. Erg leuk!

Vind het ondertussen gewoon bij kerst horen en zal meer zien nu met mijn i pad

Krijg helemaal zo,n kerststemming gelijk :lol:

Al denk ik dat het moeilijk wordt on het bedrag van vorig jaar te evenaren :slight_smile:

Mijn oudste twee hebben vandaag met een vriendje cakejes gebakken en versierd met marsepein en daarna aan de deur verkocht; dik 70 euro opgehaald. Zo leuk om dat enthousiasme te zien :smiley:

Heh, wat een heerlijk begin van een fantastische actie :inlove:

ja meld! Tv aan en kijken naar hoe ze het huis in gaan! Geweldige actie’s ieder jaar!

Hij staat hier nu ook op :lol:

I love gerard…das ook degene waarvoor hier de tv 24 uur per dag gaat aanstaan hahaha

Ik ga voor Timur :mrgreen:

Ja, het begin van de kerst!! Hier staat de tv ook aan, en anders de radio. Laat er zelfs veel dingen op tv voor schieten.

Vorig jaar was ik door de zwangerschap veel in de nacht wakker, heb toen ook heel veel gekeken.

Ik vind het wel lekker voor al s avonds laat als ik op bed lig. Het staat er niet continue op,maa rnu ook haha net nog even voor 't werk aan terwijl anders de tv niet aan is. Ik vind het met name heerlijk als gerard ekdom weer eens een nummer in zijn geheel mee zingt en dan zijn mimiek, houding erbij whaha leuk.

Maar er om thuis blijven dus niet.

Toen ze in groningen waren was dat wel veeeel meeeer.

Vind het concept geweldig en vind het ook echt bij de kerst horen inmiddels.

Heerlijke traditie zo onderwijl tijdens de donkere dagen voor de kerst.

Manlief heeft het shirt gekocht en verder nog eens even zien waar we dit jaar aan mee gaan doen.

Staat hier vaak aan, zelfs dochter riep vanmorgen alweer: jaaaaaaaaa het glazen huis is er weer, dan is het bijna kerst. Waar doen ze dit keer geld voor mama? :inlove:

hier gaan we zeker live kijken :thumbup:

Hier staat 't ook de hele dag aan, op tv of radio. Topactie :thumbup:

En hoort er ook al zo bij aan het einde vh jaar :smiley:

Hier ook aan!

alleen dan op de PC en niet de tv. WIj hebben digitenne dus ik ben verbonden aan nederland 1 voor de tv uitzendingen. daar heb ik geen zin in met steeds die reclame er tussen door enzo.

Ik heb ook het t-shirt :mrgreen:

hier ook elk jaar een trouwe kijker/luisteraar

hier staat ie ook weer op de hele dag…

en heerlijk voor snachts als bram aan het spoken is… dan lekker samen op de bank SR kijken

Weet iemand wat de tussenstand is van het bedrag?