295 duizend nog wat.
Hier staat ie ook wel regelmatig op 13 kunnen we de hele dag kijken, maar wij kijken vooral s’nachts
E295.382,-
oke redelijk netjes
@San 27 wrote:
oke redelijk netjes![]()
Meer dan vorig jaar op dag 1 - dus dat gaat weer de goede kant op.
Ik moet zeggen dat de slogan dit jaar me erg pakt maar ook de filmpjes weer van Eric Corton.
OMG die klusjesmannen, het is om je te bescheuren 8)
hier ook een hele grote fan…baal alleen een beetje van de tijden dat gerard draait, die vind ik echt helemaal TOP maar ik mis er wel veel van…
oh wauw nu weer lekker springen daar…
@Dynasty wrote:
Hier ook aan!
alleen dan op de PC en niet de tv. WIj hebben digitenne dus ik ben verbonden aan nederland 1 voor de tv uitzendingen. daar heb ik geen zin in met steeds die reclame er tussen door enzo.
Ik heb ook het t-shirt :mrgreen:
Wij hebben ook digitenne en ik ben er gister achter gekomen dat op 29 101 tv uitgezonden wordt…
Daar wordt het de gehele dag uitgezonden.
En ik ga er vanuit als ik het ken krijgen, dat jij het ook ken ontvangen

@anjella80 wrote:
@Dynasty wrote:Hier ook aan!
alleen dan op de PC en niet de tv. WIj hebben digitenne dus ik ben verbonden aan nederland 1 voor de tv uitzendingen. daar heb ik geen zin in met steeds die reclame er tussen door enzo.
Ik heb ook het t-shirt :mrgreen:
Wij hebben ook digitenne en ik ben er gister achter gekomen dat op 29 101 tv uitgezonden wordt…
Daar wordt het de gehele dag uitgezonden.
En ik ga er vanuit als ik het ken krijgen, dat jij het ook ken ontvangen![]()
wij hebben ook digitenne, ik kijk het hier via zvdm op 20, morning- afternoon- en evening bits. Is ook de hele dag door.
Ik was net bij Timur in de uitzending en mocht zeggen waarom ik THE lost boy had aangevraagd
8)
Wow Bella, Wat stoer zeg :thumbup:
Nog een dag en dan is het alweer afgelopen… Ik ben ontzettend benieuwd naar de eindstand, spannend hoor!
Ze zitten nu al op meer dan vorig jaar rond deze tijd :lol:
Mijn zoon is gister op tv gekomen met de instelling hondberg heeft hij 3,2 km wafels gebakken en verkocht.
Wat ben ik tot een trotse mama
:oops:
@ilsederooy wrote:
Mijn zoon is gister op tv gekomen met de instelling hondberg heeft hij 3,2 km wafels gebakken en verkocht.
Leuk hoor.
@ilsederooy wrote:
Oh echt wat leuk zeg, ik heb dat filmpje gister en vandaag wel 3 of 4 keer langs zien komen.
Hartstikke goed zeg, trotse mamma :thumbup: :inlove:
:-*
@ilsederooy wrote:
Hee dit heb ik idd op de radio gehoord (was een superleuk stukje, heb ervan genoten :D), wat gaaf zeg! Ik zou ook overlopen van trots hoor :inlove:
Dit jaar niet veel geluisterd. Alleen op het werk.
Vorig jaar vond ik het zó jammer dat er iemand €5 gaf voor een plaatje. En werd er door een dj gezegd: vijf euro maar???
dit jaar is het minimaal 10 euro. Vanmorgen een clubje dragende moeders gezien, leuk!!!
Ja, dat is toch jammer?
De heletijd word er gezegd dat voor 1 euro zoveel maand of weet ik wat, een moeder geholpen wordt. En dan kunnen ze 1 euro niet gebruiken, maar moet het minimaal 10zijn?
Dat vind ik dan dus geen goede actie om geld te verzamelen. :oops:
Tl heeft K3 kuma he aangevraagd :mrgreen:
@Imfe wrote:
Ja, dat is toch jammer?
De heletijd word er gezegd dat voor 1 euro zoveel maand of weet ik wat, een moeder geholpen wordt. En dan kunnen ze 1 euro niet gebruiken, maar moet het minimaal 10zijn?
Dat vind ik dan dus geen goede actie om geld te verzamelen. :oops:
en daarom heb ik dit jaar enkel mijn statiegeld gedoneerd… was ongeveer 5 euro.