series

Ik ben een beetje verslaafd aan televisieseries. En dan vooral die waar een romantisch verhaal in zit. Niet ncis of iets in die richting.



De meeste heb ik al gekeken via dvd of download. Ik weet nu dus niet meer wat te kijken.



Iemand tips?

Heb je Hart of Dixie al gezien? Zo leuk! :inlove:

ik ben nu dus helemaal weg van : nashville!

en ik ben ook een echte seriefreak… ik weet niet of je een beetje van meisjes achtige serie’s bent… alla satc/gossip girl? anders is: The carrie diaries misschien ook wel wat voor je (gaat over carrie van satc in haar jeugd)

en girls is ook een aanrader, maar dat is wel meer drama/sex anders soort meiden serie :lol:

Een hele poos terug had je op Net 5 de serie Everwood. Heb je die al eens gekeken? Zit humor in, leuke verhalen, niet te dramatisch.

Heel oud maar wel romantisch, zover ik het begrepen heb, Peyton Place :wink:



Ik ben niet zo van de zoetsappige zwijmel series, kan het best waarderen op zijn tijd maar ik ben toch meer van de spanning maar wel serieverslaafd ook… :?

Waar/hoe kijken jullie die series uberhaupt? Downloaden? Zo ja waar dan en betaal je daarvoor of is dat gratis? Of ergens op een site?



(Just a question, sorry voor het inbreken Cees, hoop dat je dat niet erg vindt?!)

Hier ook junkie :roll:



volg op t moment:

grey’s anatomy

private practice

Vampire diaries

Once upon a time



kijk alles via een amerikaanse website. afleveringen staan er dag na uitzending in USA op de site



zat een ook een tijdje in glee maar dat volg ik niet meer zo intensief

Ik download alles en ik kijk echt veel series. De meeste kijk ik per seizoen, maar Greys Anatomy en Hart of Dixie kijk ik als het uitgezonden is. Oh en Parenthood ook trouwens, maar dat is weer even klaar, begint in september pas weer.



Ik ben op het moment Veronica Mars weer aan het kijken, ook een oudere serie, maar ik vind het wel leuk als hij nog een beetje in mijn geheugen zit als ik de film volgend jaar ga kijken.



Verder keek ik altijd Private Practice, maar dat is nu ook klaar. Army wives vind ik wel leuk voor tussendoor. Rookie Blue vond ik ook wel gaan. Met Gilmore Girls is mijn verslaving begonnen :mrgreen:

One tree hill vond ik ook altijd leuk, net als Men in Trees, Everwood.



En zoals ik al zei, als je Hart of Dixie nog niet gezien hebt, dat is echt een aanrader.

Als je van kostuumfilms houd zou ik Downton Abbey kijken.

Prachtige serie met een geweldig verhaal. Ook ontzettend goed gefilmd en goede acteurs. Zelfs mijn man (die nooit dat soort films kijkt) vond hem geweldig.

oeee kostuumfilmfan :inlove:



goeie tip, ff kijken of ik dat online kan vinden

Wat leuk al die reacties. Leuke suggesties :thumbup: Thanks!! Ik ga eens kijken of ik ze gedownload krijg. Sommige ken ik niet, dus dan moet ik het eerste seizoen nog kunnen verkrijgen.



Ik heb nu switched at birth gedownload. Kent iemand dat? Is dat leuk?



Ennuh… inbreken vind ik helemaal niet erg :mrgreen:

Sea Patrol



Mijn favo :wink:

haha fijn om te lezen dat er nog meer junkie’s zijn



grey’s anatomy elke week HUILEN :lol:



maar voor de gilmoregirls, desperatehousewives, glee fan…



dan wil ik echt Nashville aanraden!!



die ga ik nu dan ook even kijken 8)

cees77 ik kijk vaak even op imdb of youtube bij nieuwe serie’s

ik zag switched at birth ook al staan, laat maar weten als hij de moeite waard was :mrgreen:

@cees77 wrote:





Ik heb nu switched at birth gedownload. Kent iemand dat? Is dat leuk?


Heb ik paar afleveringen van gezien, wel aardig maar veel onrealistisch drama.

1e seizoen van switched at birth is laatst in NL uitgezonden, vond het in in het begin nog wel leuk maar ben afgehaakt uiteindelijk.



Hier fan van:



How I met your mother

Mike & Molly

Hart of dixie (inderdaad een erg leuke serie :wink: )

Suburgatory

Chicago Fire (misschien niet helemaal wat je bedoeld, maar zit ook romantiek in en een beetje spanning en wat voor het oog :wink: )

The Big Bang Theory

New Girl

Go On

Parenthood

The Carrie Diaries

The New Normal

Hier nog een serie verslaafde :oops:



Ik kijk

Greys anatomy

switched at birth ( ik vind het wel leuk)

Revenge

Grimm

The following

The walking dead

Vampire diaries

jeweldrop new girl en the new normal kijk ik ook :mrgreen:



en modern family en the middle



:oops:

@teun wrote:

jeweldrop new girl en the new normal kijk ik ook :mrgreen:




Leuk hé :)
Ik hoop dat The New Normal wel verder gaat, had gelezen dat ie in amerika niet zo goed scoort en nu het 1e seizoen afgelopen is, hoop ik dat ze m toch nog wel verlengen voor een 2e seizoen.

How I Met Your Mother

Game of Thrones

True Blood

The Big Bang Theory



En nog een stel oude series die ik zalig vind!



Charmed

Buffy the Vampire Slayer

Little House on the Prairie

Sex and the City



En dan op TV vaak CSI, NCIS, Criminal Minds, Unforgettable, Law and Order, Cold Case.



Ik kijk ook veel liever series dan dat ik een film kijk!